Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Vandaag niets vrees ik. Normaal posten ze om 11:00 nieuwe namen, en onder nieuws hebben ze vandaag al iets op de site gezet van LL Liefdes. Vingers kruisen voor vrijdag...
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Vorig jaar waren er 152 acts. Tot nu toe zijn er voor dit jaar 132 bekendgemaakt…. dus er komt nog wel wat. Vorig jaar zaten er nog echte juweeltjes in de laatste lichting dus…. fingers crossed!

Maar daar zitten alle DJ's voor de Haciënda ook bij toch? Veel overige namen zullen er dan toch niet meer komen vrees ik..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Jet wrote:
Vorig jaar waren er 152 acts. Tot nu toe zijn er voor dit jaar 132 bekendgemaakt…. dus er komt nog wel wat. Vorig jaar zaten er nog echte juweeltjes in de laatste lichting dus…. fingers crossed!

Maar daar zitten alle DJ’s voor de Haciënda ook bij toch? Veel overige namen zullen er dan toch niet meer komen vrees ik..

Ik dacht dat die Hacienda-DJ's niet in de 150 muzieknamen zitten.

Dus normaal gesproken hebben we er nog zo'n twintig tegoed.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Dillinger wrote:

Jet wrote:
Vorig jaar waren er 152 acts. Tot nu toe zijn er voor dit jaar 132 bekendgemaakt…. dus er komt nog wel wat. Vorig jaar zaten er nog echte juweeltjes in de laatste lichting dus…. fingers crossed!


Maar daar zitten alle DJ’s voor de Haciënda ook bij toch? Veel overige namen zullen er dan toch niet meer komen vrees ik..

Ik dacht dat die Hacienda-DJ’s niet in de 150 muzieknamen zitten.

Dus normaal gesproken hebben we er nog zo’n twintig tegoed.
Vorig jaar zijn die wel individueel bekend gemaakt en stonden gewoon op de "line-up".
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Vorig jaar zijn die wel individueel bekend gemaakt en stonden gewoon op de “line-up”.

Vorig jaar stonden er circa 45 - 50 acts per dag. Exclusief Hacienda. Dus we hebben nu normaal gesproken nog circa 15 acts tegoed, aangezien we nu op 131 of zoiets zitten.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Zondag om 13:30 toveren we de Alpha om tot de grootste karaokebar van Nederland!
Doe mee met de Lowlands Smartlappenkaraoke en zing -op het podium van de Alpha- de longen uit je lijf voor een megapubliek.
Maak een keuze uit het brede assortiment van Neerlands muzikale misère en ga los.

DIT GAAT LEUK WORDEN JONGENS EN MEISJES IK GA ME OPGEVEN!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Vorig jaar stonden er circa 45 – 50 acts per dag. Exclusief Hacienda. Dus we hebben nu normaal gesproken nog circa 15 acts tegoed, aangezien we nu op 131 of zoiets zitten.

Dat zal één pakketje zijn verwacht ik dan.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Daarom, nu wat smartlappen niks mis mee.

Mwa, er staat wel e-r-r-u-g veel Hazes in die spotifylijst hoor. Beetje beperkte keuze. Maar wie weet, als er niks anders spectaculairs te doen is op dat moment is het vast wel een leuk feestje :)
 

philmania

Playlistbediener
12 jul 2018
40
84
Verwachten we nou toch nog 1 grote naam?! Door die opening tussen de headliners op de website begin ik daar wel een beetje in te geloven
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ik denk dat daar Post Malone of Justice komt te staan. Beide gewoon nog een grote kans.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
FILMPROGRAMMA:
Tijdens Lowlands kan je de films BlacKkKlansman, Bunch of Kunst, Dogman, The Elephant Man, Hereditary, Imagine Fantastic Shorts, The Man Who Killed Don Quixote, Mandy, The Rocky Horror Picture Show Sing-Along, Searching, Sneak Preview en Yellow Submarine zien.

Bunch of Kunst is een film omtrent Sleaford Mods, die wil ik graag zien (de band zelf mag van mij ook komen)!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Ben nu Portico Quartet voor het eerst aan het luisteren. Had er serieus nog nooit van gehoord. Maar wat een fijne muziek zeg, heerlijk.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
FILMPROGRAMMA:
Tijdens Lowlands kan je de films BlacKkKlansman, Bunch of Kunst, Dogman, The Elephant Man, Hereditary, Imagine Fantastic Shorts, The Man Who Killed Don Quixote, Mandy, The Rocky Horror Picture Show Sing-Along, Searching, Sneak Preview en Yellow Submarine zien.

Geen drugs tijdens Hereditary raad ik vast aan. That movie fucks with your mind.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Heeft er trouwens iemand recentelijk nog films gezien op Lowlands? In dit lijstje staan er een aantal die ik (mits er goeie artiesten staan) graag wil zien, maar als de cinema op Lowlands heel rumoerig is en iedereen er doorheen lult, dan ga ik liever niet. Ik wil graag Hereditary en Bunch of Kunst zien en dan wil ik gewoon kijken. Die film met Nicolas Cage kan dan weer wel met alleen dronken mensen lachen zijn, want Nicolas Cage.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ben nu Portico Quartet voor het eerst aan het luisteren. Had er serieus nog nooit van gehoord. Maar wat een fijne muziek zeg, heerlijk.
Ja tof, ik had die band ruim een half jaar leren kennen omdat Nick Mulvey daar onderdeel van was. Toen heb ik wat nummers leren kennen en gelijk in mijn playlist gestopt. Nu later dit jaar blijken ze op Lowlands te staan :). Zeker nice
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken