Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Heeft er trouwens iemand recentelijk nog films gezien op Lowlands? In dit lijstje staan er een aantal die ik (mits er goeie artiesten staan) graag wil zien, maar als de cinema op Lowlands heel rumoerig is en iedereen er doorheen lult, dan ga ik liever niet. Ik wil graag Hereditary en Bunch of Kunst zien en dan wil ik gewoon kijken. Die film met Nicolas Cage kan dan weer wel met alleen dronken mensen lachen zijn, want Nicolas Cage.

Nope, niet recentelijk... da's alweer jaren geleden, met o.a. LOTR en 24 Hour Party People. A-LT-IJ-D rumoerig tijdens de films, niet zozeer door continu gelul maar wel steeds gejoel en applaus enzo. Ik vind het wel wat hebben, maar als je echt "in" het verhaal wilt komen is het niet de meest ideale omgeving ;)
 

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
65
23
Eindelijk zullen deze week toch wel de laatste namen bekend worden gemaakt. Hopelijk met nog 1 echt knaller erbij.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Laten we het hopen. Die Lowands Liefdes en Fashion items kunnen me gestolen worden eigenlijk. Het mag wel iets viezer en ruiger wat mij betreft.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Moet zeggen dat het wel erg leuk was om mee te doen met Lowlandsliefdes ;) Maar kan begrijpen als neutrale kijker dat het stom is om dit te krijgen als je zit te wachten op namen haha!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Moet zeggen dat het wel erg leuk was om mee te doen met Lowlandsliefdes
1f609.svg
Maar kan begrijpen als neutrale kijker dat het stom is om dit te krijgen als je zit te wachten op namen haha!

Haha!! Cool zeg :-D Dat geloof ik best, inderdaad! Maarrrrr.... je hebt gelijk, ik wil liever NAMEN NAMEN NAMEN :lol:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ze proberen het op Lowlove principe zelf beetje op et wekken zo te zien. Niks mis mee, maar niets voor mij om eerlijk te zijn. Ik ben eens aan het puzzelen geweest om een Timetable in elkaar te flansen. Ik heb de timetable van vorig jaar erbij gepakt, en daar de acts van dit jaar op proberen te plakken. Aangezien van best een aantal artiesten bekend is op welke dag ze staan (maar van heel veel ook nog niet).

Ben er niet aan uitgekomen, we hebben echt veel meer dance namen dan vorig jaar. Er gaat sowieso een tentje extra nodig zijn om die DJ's kwijt te kunnen, dus een thema nacht zal ergens wel wegvallen. Daarnaast zou het me niet verbazen dat enkele "Live" acts overdag gaan staan (Floating Points, Bicep, Richie Hawtin, Bonobo, George Fitzgerald, Tom Trago, Max Cooper en dat soort projecten).

Dus het is me totaal niet gelukt om iets in elkaar te zetten, en wat ik uiteindelijk had was echt maar bij elkaar geraapt. Wel zat mijn schema eigenlijk zo goed als vol, dus heel veel acts zullen we er ook niet bij krijgen? Of ze moeten extra spots creeëren door misschien de Charlie weer terug te brengen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik vermoed dat, nu dance nog meer vertegenwoordigd is, ook andere podia ( INDIA en HEINEKEN) dan de BRAVO en X-Ray overdag dance acts mogen verwelkomen. Een extra tent lijkt me niet nodig aangezien er dus minder 'bandjes' zijn toch?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Ik ben ook wel erg benieuwd naar het laatste setje namen, maar vooral het blokkenschema. Hopelijk niet te veel clashes!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik vermoed dat, nu dance nog meer vertegenwoordigd is, ook andere podia ( INDIA en HEINEKEN) dan de BRAVO en X-Ray overdag dance acts mogen verwelkomen. Een extra tent lijkt me niet nodig aangezien er dus minder ‘bandjes’ zijn toch?
Nee maar je hebt in een tent altijd wel zo'n thema avond. Zoals Festival Macumba vorig jaar, dus een van dat soort tenten zal wel gebruikt worden om daar wat dj's neer te zetten in de nacht.

Vorig jaar hadden ze de Charlie verdeeld over de Lima/India. Maar als ik nu het zelfde indeel als vorig jaar zit ik gewoon vol:
SXQ8DG7.png


En als ik nu de namen indeel:
Qn95KtV.png


Dan valt het me wel op dat ik nu al vol zit, terwijl we nog een lichting moeten krijgen? Neem verder niet teveel aan van mijn poging tot blokkenschema overigens... want ik ben het er zelf al niet mee eens :D.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik hoop dat je vreselijk ongelijk gaat krijgen @Indiaantje89 ;) die clash tussen Gorillaz en Patti Smith is natuurlijk onoverkomelijk!! :lol:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Het is ook meer verveling dan dat het ergens op slaat. Eigenlijk moet ik jullie er ook niet mee lastig vallen :D.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Het is ook meer verveling dan dat het ergens op slaat. Eigenlijk moet ik jullie er ook niet mee lastig vallen :D.

:lol: Ik vind het juist wel leuk. Ben benieuwd hoe goed je voorspelling is!! Ik vrees dat je met Gorillaz en Patti wel eens gelijk zou kunnen krijgen hoor... ze staan allebei op de vrijdag, dussss.... nu maar hopen dat ze na elkaar worden geprogrammeerd **fingers crossed**
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Klopt, maar te veel heb ik random moeten zetten, vond het vorig jaar makkelijker om iets te maken. Maar vind het nog steeds frapant dat mijn schema nu vol zit, terwijl we nog echt namen gaan krijgen.

Verder is er wat nieuws over het eten.
https://www.culy.nl/inspiratie/culinaire-line-up-lowlands/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Eerst de festivalkrant afwachten en dan pas zweten. Ik denk trouwens wel dat je Warhaus iets te hoog hebt gezet, gezien zijn positie op de affiche. Zelfs Balthazar zou het zo hoog nog niet schoppen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Eerst de festivalkrant afwachten en dan pas zweten. Ik denk trouwens wel dat je Warhaus iets te hoog hebt gezet, gezien zijn positie op de affiche. Zelfs Balthazar zou het zo hoog nog niet schoppen.
Daarom niet te serieus nemen. Het was een poging tot... niet gelukt dus. Maar wel leuk om te proberen.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Vorig jaar werd er op deze dag (de dinsdag voor de laatste week van juli) bekendgemaakt dat op donderdag in week 30 de Lowlandsbijlage bij het NRC zou zitten :) en het blokkenschema gepubliceerd zou worden. Zou het, zou het...??
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Vorig jaar werd er op deze dag (de dinsdag voor de laatste week van juli) bekendgemaakt dat op donderdag in week 30 de Lowlandsbijlage bij het NRC zou zitten ? en het blokkenschema gepubliceerd zou worden. Zou het, zou het…??

Nope
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken