Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Lovende woorden van OOR over N.E.R.D. op North Sea Jazz. Ze zouden ook Get Lucky hebben gespeeld, wat Nile Rodgers & Chic een dag eerder ook deed. Zou toch leuk zijn als ze dat op Lowlands ook doen, zeker nu ze beiden op dezelfde dag spelen!

Live Get Lucky met beide zou fantastisch zijn! Er wordt wel een beetje naar gehint op de website in het stukje over Nile Rodgers:

"bij elke willekeurige greep uit CHICs oeuvre trek je moddervette baslijnen en gitaarhooks omhoog, terwijl Rodgers als producer vanaf de jaren 70 tot nu zijn platinastempel achterliet op de meest uiteenlopende acts – van Diana Ross, Duran Duran, Madonna en David Bowie tot Avicii en Pharrell Williams. Lucky dat laatstgenoemde toevallig ook net in Biddinghuizen is. "
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
"Volgende week donderdag verschijnt de Lowlands Programmakrant bij @nrc, komt het blokkenschema online en kan je de #LL18 app downloaden! Vandaag droppen we de laatste muzieknamen van de Hacienda en de Heineken- en Limanachten. Kijk op lowlands.nl/programma/ voor meer info!"

Ben benieuwd!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Oh:

Een groot deel van de Lowlands line-up is al bekend. Overdag vind je je favoriete artiesten, comedians, schrijvers, politici en dansgroepen op één van de podia. Voetjes van de vloer dus!

Maar ook `s nachts kan er worden gedanst. In Heineken en Lima kan je tot in de vroege uurtjes genieten van Fiesta Macumba, Hiphop: Abstract, Waxfiend & Leeroy, Indie Disco: DJ Arnold & DJ Brutus, Pirate Fest: A Bottle of Rum and Yo Ho Ho, Reggae Night en Yallah! Yallah!

..

Volgende week donderdag komt de Lowlands Programmakrant met daarin het volledige programma uit bij nrc.next en NRC Handelsblad, komt het blokkenschema online en kan je de LL18 app downloaden! Nog heel even in spanning leven dus. We droppen nu alvast de laatste muzieknamen van de Hacienda.

In de Hacienda vind je AFRIKABOOMNADA, Carlos Valdes, Casper Tielrooij & Boye, Cinema Royale, Disco Dolly Soundsystem, Festimi Soundsystem, Jeff Solo, Kléo, Lion Kojo, Mairo Nawaz, Margie, Mendel, Mr. Wix, Order Mothership, Patrick Mordi, SirOJ, TITIA, Vic Crezée, Wantigga, Willy Party en Zwarte Koffie achter de draaitafels.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Lichte tegenvaller, ik verwachtte nog wat toffe (grotere) namen. Op zich wil ik al een tijdje naar een Yallah! Yallah!-feestje dus dat wordt best tof en dat Piratanfeest lijkt me ook heerlijke ongein. Zou er volgende week nog iets bijkomen of is dit alles?
 

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Lichte tegenvaller, ik verwachtte nog wat toffe (grotere) namen. Op zich wil ik al een tijdje naar een Yallah! Yallah!-feestje dus dat wordt best tof en dat Piratanfeest lijkt me ook heerlijke ongein. Zou er volgende week nog iets bijkomen of is dit alles?

This is it lijkt me dan toch.. of er moeten met de NRC ineens nieuwe namen komen, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
"We droppen nu alvast de laatste muzieknamen van de Hacienda."

Ze noemen specifiek de laatste namen van de Hacienda.. misschien toch nog een bunch met namen met het blokkenschema? Hope so.
 

ftpo

Nieuw lid
19 jul 2018
1
0
Het programma op de pagina http://lowlands.nl/programma/ heeft nog steeds oningevulde gaten. Dat kan niet anders dan betekenen dat er nog namen volgen. Of dat er een website bouwer actief is die niet in staat is een normale website te maken, maar dat lijkt me niet aannemelijk.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Misschien dat een naam nog niet helemaal rond is en dat ze daarop wachten? Lijkt mij sterk zo vlak voor het festival, maar het is mogelijk.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ik denk toch eerlijk gezegd dat we nog een aantal namen gaan krijgen, dan zouden we al bijna een maand het volledige dag/avond programma hebben ?
De hacienda, is toch elk jaar een beetje meer van hetzelfde.
Ik verwacht toch nog een klein pakketje namen bij de bekendmaking.

Ook opvallend: Nog geen enkele afzegging dit jaar..

Wel echt heel blij met de Reggeanacht, Hiphopnacht & Fiesta macumba.
Yallah Yallah kan ik altijd aanraden, altijd super hier in Tivoli.
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Rapid_Razor_Bob op Twitter: @lipaslorde Vanmorgen zijn de laatste namen uit het muziekprogramma aangekondigd :)
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Ik ben ook benieuwd of we, net als de afgelopen jaren, weer een albumrelease als verrassing in het blokkenschema gaan aantreffen. Triggerfinger was vorig jaar vrij snel geraden, maar vond ik wel een vermakelijk optreden. Welke acts zouden er nog meer met een onverwacht nieuw album kunnen komen?
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik ben ook benieuwd of we, net als de afgelopen jaren, weer een albumrelease als verrassing in het blokkenschema gaan aantreffen. Triggerfinger was vorig jaar vrij snel geraden, maar vond ik wel een vermakelijk optreden. Welke acts zouden er nog meer met een onverwacht nieuw album kunnen komen?

Tame Impala :))
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Nou als dit dan echt het laatste is, is het jammer maar kijkend naar de rest kan ik alsnog spreken van een prima programma voor mezelf:

Must see:
Gorillaz - Kendrick - King Gizzard & The Lizard Wizard - Patti Smith - Spinvis - BROCKHAMPTON - H09909 - Warhaus - Eefje de Visser - Sophie

Ook leuk:
The War on Drugs - Bonobo - Chic - Nils Frahm - De Staat - $uicideboy$ - Charlotte de Witte - Death From Above 1979 - Protomartyr - Confidence Man - Joost - The Lemon Twigs - The Fever 333

Heel misschien:
N.E.R.D. - Dua Lipa - Thunderpussy - Nick Murphy - Gogol Bordello - Dropkick Murphys - Bazart - Miles Kane -Sevdaliza - The Wombats
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Het zijn heel veel “wel leuk” bij mij, Maar de echte wow’s mis ik een klein beetje dit jaar.

Toen ik jou blokkenschema zag was het al wel duidelijk dat er niks meer bij zou komen, behalve opvulnamen voor de nacht. Ik moet zeggen dat ik aanvankelijk niet zo positief was maar dat is behoorlijk bijgedraaid. Niet heel veel harde must sees (eigenlijk alleen Patti en Protomartyr) maar wel ruim genoeg leuke acts om me prima te vermaken!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken