Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Als ik het volgende zo op de site lees, dan lijkt het niet of alles bekend is. Verder dacht ik een paar pagina`s terug al iets gelezen te hebben over het aantal acts. We misten er nog een aantal. Ik hoop toch nog stiekem op een aantal namen uit de hoge hoed......

Tekst website:
Volgende week donderdag komt de Lowlands Programmakrant met daarin het volledige programma uit bij nrc.next en NRC Handelsblad, komt het blokkenschema online en kan je de LL18 app downloaden! Nog heel even in spanning leven dus. We droppen nu alvast de laatste muzieknamen van de Hacienda.

In de Hacienda vind je AFRIKABOOMNADA, Carlos Valdes, Casper Tielrooij & Boye, Cinema Royale, Disco Dolly Soundsystem, Festimi Soundsystem, Jeff Solo, Kléo, Lion Kojo, Mairo Nawaz, Margie, Mendel, Mr. Wix, Order Mothership, Patrick Mordi, SirOJ, TITIA, Vic Crezée, Wantigga, Willy Party en Zwarte Koffie achter de draaitafels.

Bekijk het volledige programma van Lowlands 2018 tot nu toe op Lowlands.nl/programma. Alvast inluisteren? Check de officiële #LL18 playlist op Spotify.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
https://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/1019894785514065920

https://twitter.com/Rapid_Razor_Bob/status/1019903483795902464

Er komt dus echt niks meer bij volgens Bob
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Die BOB toch hij neemt ons in het ootje Denk toch echt nog Radiohead. Kan niet anders.
2757.svg
1f62e.svg

Absoluut! En Daft Punk..
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Heeft er iemand ervaring met extreem warm weer op Lowlands? Is er dan de mogelijkheid om te zwemmen bij Lake lowlands? Of nog beter... is er iemand met twitter bereid dat voor mij te vragen voor dit jaar aan Rapid Razor Bob?

Lijkt mij met dit warme weer wel een geweldig pluspunt als he kan namelijk???
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Bij lake lowlands wordt je achtervolgt door witte haaien voor de veiligheid. Buiten het terein kan je het hele veluwemeer doorkruisen. :lol:
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.932
3.304
Helaas vandaag, met pijn in mijn hart, besloten mijn kaartje te verkopen. Kan helaas niet het weekend van Lowlands. Veel plezier allen!
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Heeft er iemand ervaring met extreem warm weer op Lowlands? Is er dan de mogelijkheid om te zwemmen bij Lake lowlands? Of nog beter… is er iemand met twitter bereid dat voor mij te vragen voor dit jaar aan Rapid Razor Bob?

Lijkt mij met dit warme weer wel een geweldig pluspunt als he kan namelijk
1f601.svg
1f601.svg
1f601.svg

Zwemmen in Lake Lowlands mag tegenwoordig gewoon :) er is zelfs een strandje, helemaal voorbij de Alpha, tegen Walibi aan.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Hallo hallo, had ook even de behoefte om te reageren. Gebruik dit forum af en toe om te checken wat we qua namen nog kunnen verwachten.
Nu lijkt het erop dat op basis van Lowlands.nl zelf er nog namen kunnen verwachten, omdat ze specifieke ''laatste namen Hacienda'' noemen, maar volgens Twitter dus niet zo (ook al kan ik dat zelf niet zien zonder Twitter). Ik heb het idee dat ieder jaar onduidelijk is wanneer de laatste namen nou daadwerkelijk er zijn of niet en dat hier altijd vaag over wordt gedaan. Dat je later tot de ontdekking moet komen dat er toch geen namen bijkomen, levert toch altijd een beetje een teleurstelling op. Doen ze dit expres, of denken ze gewoon niet goed na over hun communicatie? Zou zeggen, wat er op de website komt te staan moet 100% overeenkomen met wat er via twitterberichtjes bekend wordt gemaakt? Dat die Razor Bob ons in de maling neemt, zou mooi zijn, maar kan mij niet voorstellen dat ze dat doen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Oke, mijn lijstje:

Must See':

BROCKHAMPTON, say whuuuuut.
Maribou State
Brockhampton
Nils Frahm
Brockhampton
De La Soul
Brockhampton
George Fritzgerald
SuicideBoys
Brockhampton
Ame II Ame
Protomartyn

Graag, maar hangt van het moment af
Kendrick,
Patti Smith,
Little Simz,
Gorillaz,
Grizzly Bear,
Leafs,
Yaeji,
David August en de rest van alle Bravo-DJ's,
Chic,
Oceanic,


Als ik zo door het lijstje heen scroll, valt het op dat voor mij persoonlijk vooral het gebrek aan mid-grote alternatieve namen. Heel veel elektronica dit jaar. Heel erg veel.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.139
780
Oke, mijn lijstje:

Must See’:

Maribou State
Nils Frahm
De La Soul
George Fritzgerald
SuicideBoys
Ame II Ame
Protomartyn

Graag, maar hangt van het moment af
Kendrick,
Patti Smith,
Little Simz,
Gorillaz,
Grizzly Bear,
Leafs,
Yaeji,
David August en de rest van alle Bravo-DJ’s,
Chic,
Oceanic,

Als ik zo door het lijstje heen scroll, valt het op dat voor mij persoonlijk vooral het gebrek aan mid-grote alternatieve namen. Heel veel elektronica dit jaar. Heel erg veel.
Ik snap niet dat je Brockhampton niet hoeft te zien...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik snap Brockhampton ook niet. Ik kan hier niks mee. Vorig jaar was iedereen ook lovend over Migos, en dat vond ik destijds ook een partij kut. En ik hou best van hip hop, maar deze stijl is gewoon niet mijn ding.

Genoeg andere leuke acts om te gaan kijken. Anders is het ook zo druk bij jullie in de tent ;)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik snap Brockhampton ook niet. Ik kan hier niks mee. Vorig jaar was iedereen ook lovend over Migos, en dat vond ik destijds ook een partij kut. En ik hou best van hip hop, maar deze stijl is gewoon niet mijn ding.

Genoeg andere leuke acts om te gaan kijken. Anders is het ook zo druk bij jullie in de tent
1f609.svg

Ik ga ook niet naar Brockhampton... vind het he-le-maal niks. Scheelt NOG een plekje in de Bravo :lol:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Migos vind ik ook kut. Niet eens geweest ook maar genoeg live op youtube gezien om een conclusie te kunnen trekken denk ik; dat is een ongeorganiseerd zooitje op het podium. Een beetje van hetzelfde schuitje als A$ap Rocky. Brockhampton flowt veel beter en hebben echt wel lekkere teksten.

https://www.youtube.com/watch?v=7XFIp0HL_zE

Edit: Zie ik jullie wel bij De La Soul, dan? :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Ik vind Brockhampton totaal niet te vergelijken met Migos. Migos op Lowlands en Woohah geskipped.

Brockhampton heeft een grote groep, maar ieder individu krijgt zijn moment op de nummers. Elk persoon voegt ook iets toe aan het geheel en heeft zijn eigen style/charme.
Zo jammer eigenlijk dat ze in het Lowlands weekend in de Melkweg komen, want ik zou zo twee keer naar ze gaan. Gegarandeerd een feestje met betekenisvolle hiphop; geweldige productie en diepgaande (vaak ook "in je face") lyrics over huidige maatschappelijke onderwerpen.

Kan begrijpen dat Brockhampton niet voor iedereen is.

Voor de niet hiphop fan; probeer is het nummer Face van Brockhampton.
Als je dat nummer ook niet kan waarderen, dan is het inderdaad helemaal niks voor je :)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Voor de niet hiphop fan; probeer is het nummer Face van Brockhampton.
Als je dat nummer ook niet kan waarderen, dan is het inderdaad helemaal niks voor je
1f642.svg

Geluisterd... en ok, it's official :lol: tis niks voor mij.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Voor mij is Brockhampton toch ook wel een Must see, en merk dat het ook wel leeft in de vriendengroep.
Ben Bang dat ze in de bravo staan, maar hoop eigenlijk stiekem de Heineken, want volgens mij zijn er veel mensen die ze willen zien.
Vergelijking met Migos slaat absoluut de plank mis, totaal ander soort Hiphop , waar BH volstaat van Enthousiasme en vernieuwing is dat bij Migos zeker niet .
Migos is gewoon retecommercieel waardoor veel mensen het kennen, maar vind persoonlijk het Niveau van BH wel een stuk hoger liggen :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken