Dennis1808 wrote:
gguuss wrote:
Dennis1808 wrote:
nitotheno wrote:
“Wat doet dit in hemelsnaam op Lowlands?”?
Gavin James en Tom Odell.
Tom Odell was dit jaar headliner van Vestrock (wat ik al apart vond) en zijn ego was te groot voor de mainstage. Het was niet slecht, maar ook totaal niet spannend. Halverwege de set slingerde er nog iemand een biertje naar zijn hoofd en toen was ie zo kwaad dat ie geen toegift meer gaf.
Niet meer dan logisch dat er geen toegift kwam. Als iets niet je ding is, loop dan weg. Met bier naar een artiest smijten is echt laag en ontzettend kansloos (en zonde van je pils). Mag hopen dat je het met me eens bent.
Ik ben het zeker met je eens dat bier smijten naar artiesten enorm respectloos is. Voor Tom Odell speelde Rowwen Heze (waar helaas ook vijf hectoliter bier door de lucht vloog) en ik denk dat die gast die het biertje gooide nog in die sfeer zat. Ik kan begrijpen dat Tom Odell daar kwaad van wordt maar één idioot verpest het daardoor wel heel makkelijk voor de rest die wel de show wil zien. Moet je daar als artiest niet boven staan? Dit was trouwens niet de reden dat ik hem niet meer hoef te zien trouwens, ik vond Tom Odell het gehele optreden nogal saai en arrogant.
Niet heel handig geprogrammeerd dan, lijkt me?
Als toeschouwer moet je je gewoon gedragen. Bij Rowwen Heze is het blijkbaar normaal als er met pils gesmeten wordt; ok. Bij Tom Odell staat gewoon een heel ander publiek en die gozer heeft het dus goed verneukt voor mensen die het wel naar hun zin hadden. Zat er zeker ook de hele tijd doorheen te brullen?
Maargoed, goed dat we op een lijn zitten
en kan me voorstellen dat het saai was, zijn muziek is ook niet mijn ding!