Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Bij slecht weer, soms een beetje comedy. Maar dan liever nog naar helga’s House of pain of de vroegere tittytwister... verder eigenlijk niets
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
De Titty Twister ja, zo heette die tent die nu absoluut niet meer zou kunnen. Paaldanseressen op Lowlands lijkt me in het huidige klimaat A No go area. Of die zangeres van Thunderpussy moet het in de bol krijgen.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
De Titty Twister ja, zo heette die tent die nu absoluut niet meer zou kunnen. Paaldanseressen op Lowlands lijkt me in het huidige klimaat A No go area. Of die zangeres van Thunderpussy moet het in de bol krijgen.

In het Griekse restaurant langs het nieuwe laantje vanaf de Hemelpoort richting camping 1 was vorig jaar anders ook van alles te doen, inclusief halfnaakte (paal)danseressen. Alles kan op Lowlands ;)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dillinger wrote:
De Titty Twister ja, zo heette die tent die nu absoluut niet meer zou kunnen. Paaldanseressen op Lowlands lijkt me in het huidige klimaat A No go area. Of die zangeres van Thunderpussy moet het in de bol krijgen.

In het Griekse restaurant langs het nieuwe laantje vanaf de Hemelpoort richting camping 1 was vorig jaar anders ook van alles te doen, inclusief halfnaakte (paal)danseressen. Alles kan op Lowlands
1f609.svg

Was dat niet die gaybar waar mensen een uur voor in de rij stonden? Ik heb één keer een poging gewaagd binnen te komen maar de rijen waren abnormaal lang :(
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Was dat niet die gaybar waar mensen een uur voor in de rij stonden? Ik heb één keer een poging gewaagd binnen te komen maar de rijen waren abnormaal lang
1f641.svg
Ik ben er ook niet binnen geweest nee, ENORM lange rijen, vooral 's avonds! Vrienden van mij is het wel gelukt binnen te komen, ik heb hun foto's gezien van de shows. Wel spectaculair hoor!! Misschien dit jaar weer een poging wagen (als die tent er weer staat tenminste).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
De Titty Twister ja, zo heette die tent die nu absoluut niet meer zou kunnen. Paaldanseressen op Lowlands lijkt me in het huidige klimaat A No go area. Of die zangeres van Thunderpussy moet het in de bol krijgen.

Natuurlijk wel. Als er ergens iets kan, is dat op Lowlands wel. Dikke metal in een gaybar is toch een fantastische combo? Al die politiek correcte Nederlanders moeten maar lekker naar Pinkpop voorste vak Snow Patrol. Sorry hoor.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Nadat de hele Amerikaanse tour van Brockhampton was gecancelled en het vertrek van Ameer vreesde ik voor de show van Lowlands maar ze hebben eergisteren bij Jimmy Fallon weer voor het eerst opgetreden. Ook zat Jimmy al met een nieuwe plaat te zwaaien! Lijkt erop dat de grootste hype van Lowlands toch doorgaat :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
@Marc wrote:
Hoe ver van te voren is de Lowlandskrant altijd? 2 of 3 weken? Ik vergeet dat altijd….. zal wel met leeftijd te maken hebben
1f62c.svg


Haha waarschijnlijk wel! De krant komt altijd eind juli. Meestal in de week van mijn verjaardag, dus ik heb een ezelsbruggetje haha
1f606.svg

Hey jij ook al in die week jarig? ;)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Nadat de hele Amerikaanse tour van Brockhampton was gecancelled en het vertrek van Ameer vreesde ik voor de show van Lowlands maar ze hebben eergisteren bij Jimmy Fallon weer voor het eerst opgetreden. Ook zat Jimmy al met een nieuwe plaat te zwaaien! Lijkt erop dat de grootste hype van Lowlands toch doorgaat
1f642.svg

Ik ben echt veel te hyped voor Brockhampton. Ik kan niet meer wachten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Natuurlijk wel. Als er ergens iets kan, is dat op Lowlands wel. Dikke metal in een gaybar is toch een fantastische combo? Al die politiek correcte Nederlanders moeten maar lekker naar Pinkpop voorste vak Snow Patrol. Sorry hoor.

Heee ik stond in het voorste vak op Pinkpop bij SP. Als er al iemand politiek incorrect is dan ben ik dat wel :).

Volgens mij is LL best wel PC hoor. Die directeur is behoorlijk links.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Natuurlijk wel. Als er ergens iets kan, is dat op Lowlands wel. Dikke metal in een gaybar is toch een fantastische combo? Al die politiek correcte Nederlanders moeten maar lekker naar Pinkpop voorste vak Snow Patrol. Sorry hoor.

Heee ik stond in het voorste vak op Pinkpop bij SP. Als er al iemand politiek incorrect is dan ben ik dat wel :).

Volgens mij is LL best wel PC hoor. Die directeur is behoorlijk links.

Joost van Bellen mag vrij vaak een avond hosten op Lowlands, en dan weet je gewoon dat het nét even over het randje gaat. Daarnaast geeft Eric zelf ook vaak genoeg aangegeven dat de grens wel mag worden opgezocht en dat is bijna elke editie wel te zien, zoals afgelopen jaar met die Griekse tent.

 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dat zijn er evenveel als dit jaar op BKS en volgens mij zijn er op Lowlands zes podia (alpha, bravo, Lima, Heineken , x-ray, India). Je zou zeggen dat er dan nog wat bij moet komen.

Aangezien er nog wel wat goede indierock bij mag: Lewsberg! Wat een steengoed nieuw bandje is dat zeg! Iemand ze al live gezien?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Meestal nog een stuk of 20 a 25 in de laatste batch, met meestal nog wel 1 a 2 redelijke grote namen.
Ik ben benieuwd.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Meestal nog een stuk of 20 a 25 in de laatste batch, met meestal nog wel 1 a 2 redelijke grote namen.
Ik ben benieuwd.

Zou het dan toch nog Lorde zijn? Dit stond in het interview met Ide Koffeman van DTRH die haar probeerden te boeken:

Ze staat dus niet op Lowlands?
“Volgens mij is ze nog niet aangekondigd. Dat betekent niet dat ze per se dit jaar niet komt. Maar in ieder geval niet in de periode van Down The Rabbit Hole.”
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Mwah, ik denk zelf dat toch Post Malone er nog wel eens bij kan zitten...
Ik weet dat het ook hiphop is, maar dat gevoel heb ik gewoon.

Ik mis ook nog wel wat Nederlandse acts.

Lorde zou ik persoonlijk helemaal top vinden hoor., maar verwacht het niet.
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Pfff nog meer keuze straks :roll: dan weet ik het echt niet meer :lol: :-D :lol:

Nu klaar maken voor festival mundial (vandaag en morgen), volgende week down the rabbit hole.... het festival seizoen gaat beginnen !!!! :cool:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken