Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nadat de hele Amerikaanse tour van Brockhampton was gecancelled en het vertrek van Ameer vreesde ik voor de show van Lowlands maar ze hebben eergisteren bij Jimmy Fallon weer voor het eerst opgetreden. Ook zat Jimmy al met een nieuwe plaat te zwaaien! Lijkt erop dat de grootste hype van Lowlands toch doorgaat

Prima optreden. Benieuwd of dat ook de nieuwe single gaat zijn.
De stijl is wel ietswat anders dan we van BROCKHAMPTON gehoord hebben tot dusver. Zouden ze heel hun 4e plaat en Ameer in de prullenbak hebben geflikkert en door met een hele nieuwe plaat? Blij dat het er in ieder geval goed uit ziet en we ze hoogstwaarschijnlijk toch kunnen verwachten!

Ik verwacht zelf ook nog wel Post Malone hoor. Past prima, al heeft Lowlands dit jaar dan wel flink wat hiphop staan. Lorde geloof ik niet hoor. Waarom zou je die niet al lang aangekondigd hebben?

Ik heb nog nooit een show van Joost van Bellen gezien. Op welke manier gaat ie over het randje? Doe mij maar elk jaar Kees van Hondt op de zondag.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Van Bellen heeft vaak in de Titty Twister gedraaid, gemaskerd als een freak en onder een andere naam. Daarnaast genoeg shows gegeven waar hij door het amusement op het podium de sfeer in de tent brengt. Veel naakt, leer en SM. Een show zo laat in de nacht kan dit prima hebben.

Sowieso treedt hij vaak op onder een alias.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
66
7
Van Bellen heeft vaak in de Titty Twister gedraaid, gemaskerd als een freak en onder een andere naam. Daarnaast genoeg shows gegeven waar hij door het amusement op het podium de sfeer in de tent brengt. Veel naakt, leer en SM. Een show zo laat in de nacht kan dit prima hebben.

Sowieso treedt hij vaak op onder een alias.

Met alleen gedraaid doe je hem tekort. Hij heeft de Titty Twister praktisch bedacht en in zijn geheel georganiseerd.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Doe mij maar elk jaar Kees van Hondt op de zondag.

Ik luisterde gisteren naar de Klap van de Molen-podcast (van de zanger van John Coffey) waarin hij Kees van Hondt als gast had. Als ik het goed hoorde zei ons Kees dat hij er dit jaar weer is :D Vorig jaar was hij alleen een gast bij de 25-jaar Sing-along show toch?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
mdekens wrote:
Van Bellen heeft vaak in de Titty Twister gedraaid, gemaskerd als een freak en onder een andere naam. Daarnaast genoeg shows gegeven waar hij door het amusement op het podium de sfeer in de tent brengt. Veel naakt, leer en SM. Een show zo laat in de nacht kan dit prima hebben.

Sowieso treedt hij vaak op onder een alias.

Met alleen gedraaid doe je hem tekort. Hij heeft de Titty Twister praktisch bedacht en in zijn geheel georganiseerd.

True.

Een beetje in dat genre mag Tommy Cash(vorig jaar helaas afgezegd) en Otto von Schirach ook wel langskomen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik luisterde gisteren naar de Klap van de Molen-podcast (van de zanger van John Coffey) waarin hij Kees van Hondt als gast had. Als ik het goed hoorde zei ons Kees dat hij er dit jaar weer is

Dat zou top zijn. Twee jaar geleden geweldige afterparty van LCD Soundsystem.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Dat zou top zijn. Twee jaar geleden geweldige afterparty van LCD Soundsystem.

Ik heb het een paar keer geprobeerd om langer dan tien minuten bij Kees binnen te blijven maar ik vind het verschrikkelijk... zó ontzettend plat en tranentrekkend flauw. 't Is misschien snobistisch van me, maar zelfs met een behoorlijke dosis alcohol in m'n lijf lukt het me niet om het leuk te vinden ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben eigenlijk ook niet zo van de muziek maar zo lam als een aap op je laatste benen nog een beetje gek doen vind ik toch wel iets mooier dan weer een hele avond de Bravo in.
We zullen zien!

Doet me een beetje denken aan een slechte variant van Carnaval.

Ik ben wel een Brabander dus misschien zal dat 'm zijn.
 

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
28
52
Ik ben eigenlijk ook niet zo van de muziek maar zo lam als een aap op je laatste benen nog een beetje gek doen vind ik toch wel iets mooier dan weer een hele avond de Bravo in.
We zullen zien!


muggenstift wrote:
Doet me een beetje denken aan een slechte variant van Carnaval.

Ik ben wel een Brabander dus misschien zal dat ‘m zijn.

Ik ben een Limburgse dus je zou zeggen dat ik wat gewend ben haha.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik ben wel een Brabander dus misschien zal dat ‘m zijn.

:lol: :lol: :lol: Haha dat zal het wel zijn!! Ik heb ook een gruwelijke hekel aan carnaval ;) ik ben 's nachts toch wel vaak in de Bravo, India en X-Ray te vinden hoor. En vorig jaar in de ArmadiLLow. Heerlijke feestjes!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
nitotheno wrote:
Hey jij ook al in die week jarig?
1f609.svg


Yep
1f642.svg
de 25e
1f60e.svg

27e voor mij :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Ben wel benieuwd; zijn er dit jaar acts waar jullie met een grote boog omheen lopen? Acts waarvan je denkt; "Wat doet dit in hemelsnaam op Lowlands?"?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
“Wat doet dit in hemelsnaam op Lowlands?”?

Gavin James en Tom Odell.
Tom Odell was dit jaar headliner van Vestrock (wat ik al apart vond) en zijn ego was te groot voor de mainstage. Het was niet slecht, maar ook totaal niet spannend. Halverwege de set slingerde er nog iemand een biertje naar zijn hoofd en toen was ie zo kwaad dat ie geen toegift meer gaf.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ben wel benieuwd; zijn er dit jaar acts waar jullie met een grote boog omheen lopen? Acts waarvan je denkt; “Wat doet dit in hemelsnaam op Lowlands?”?

Uhm... Joost, Kendrick Lamar, en alle hiphop ;)

Ik denk niet per se “Wat doet dit in hemelsnaam op Lowlands" (ieder zijn meug) maar ik loop er wel met een boog omheen ;)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
nitotheno wrote:
Ben wel benieuwd; zijn er dit jaar acts waar jullie met een grote boog omheen lopen? Acts waarvan je denkt; “Wat doet dit in hemelsnaam op Lowlands?”?

Uhm… Joost, Kendrick Lamar, en alle hiphop
1f609.svg

Trekt Lowlands altijd nog een divers publiek aan he haha! Na Brockhampton is Kendrick Lamar de act waar ik het meest naar uitkijk.
Eigenlijk zou je alleen om de show en het losgaande publiek even een kijkje moeten nemen ;)
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Trekt Lowlands altijd nog een divers publiek aan he haha! Na Brockhampton is Kendrick Lamar de act waar ik het meest naar uitkijk.
Eigenlijk zou je alleen om de show en het losgaande publiek even een kijkje moeten nemen
1f609.svg

Haha ja leuk he? Daarom vind ik Lowlands zo geweldig! ik ben meer van de indie, dance en (echte, oude) punk, maar ik geniet enorm van de diversiteit en de "alles kan en alles mag" mentaliteit. Heerlijk! Peace :D
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
712
454
nitotheno wrote:
“Wat doet dit in hemelsnaam op Lowlands?”?

Gavin James en Tom Odell.
Tom Odell was dit jaar headliner van Vestrock (wat ik al apart vond) en zijn ego was te groot voor de mainstage. Het was niet slecht, maar ook totaal niet spannend. Halverwege de set slingerde er nog iemand een biertje naar zijn hoofd en toen was ie zo kwaad dat ie geen toegift meer gaf.

Niet meer dan logisch dat er geen toegift kwam. Als iets niet je ding is, loop dan weg. Met bier naar een artiest smijten is echt laag en ontzettend kansloos (en zonde van je pils). Mag hopen dat je het met me eens bent.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Dennis1808 wrote:

nitotheno wrote:
“Wat doet dit in hemelsnaam op Lowlands?”?


Gavin James en Tom Odell.
Tom Odell was dit jaar headliner van Vestrock (wat ik al apart vond) en zijn ego was te groot voor de mainstage. Het was niet slecht, maar ook totaal niet spannend. Halverwege de set slingerde er nog iemand een biertje naar zijn hoofd en toen was ie zo kwaad dat ie geen toegift meer gaf.

Niet meer dan logisch dat er geen toegift kwam. Als iets niet je ding is, loop dan weg. Met bier naar een artiest smijten is echt laag en ontzettend kansloos (en zonde van je pils). Mag hopen dat je het met me eens bent.

Ik ben het zeker met je eens dat bier smijten naar artiesten enorm respectloos is. Voor Tom Odell speelde Rowwen Heze (waar helaas ook vijf hectoliter bier door de lucht vloog) en ik denk dat die gast die het biertje gooide nog in die sfeer zat. Ik kan begrijpen dat Tom Odell daar kwaad van wordt maar één idioot verpest het daardoor wel heel makkelijk voor de rest die wel de show wil zien. Moet je daar als artiest niet boven staan? Dit was trouwens niet de reden dat ik hem niet meer hoef te zien trouwens, ik vond Tom Odell het gehele optreden nogal saai en arrogant.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken