visdave34 wrote:
James wrote:
Niks voor mij, helaas!
In de eerste lichting had je met The War On Drugs & Grizzly Bear nog wel twee mooie namen, maar hier zit werkelijk waar niks tussen.
Edit: Nils Frahm is mooi, maar staat al op DTRH.
Best knap, zo veel verschillende en uiteenlopende genres en er ziet helemaal niets bij voor je?! Ken je ze wel allemaal?
Ik mag ook graag naar TWOD en Grizzly Bear luisteren en vind juist dat er behoorlijk veel leuke namen tussen zitten. Ik heb dit jaar niet voor Lowlands gekozen, maar ik zou toch zeker een kijkje hebben genomen bij Nils Frahm, Patti Smith, King Gizz, Nick Murphy, Sevdaliza, Warhaus, LUWTEN en Marlon Williams.
Ik luister naar veel verschillende soorten muziek, heb me vorig jaar ook kostelijk vermaakt op Lowlands, maar vind deze namen gewoon niet zo leuk, kan toch?
Ik mis Vampire Weekend, Kraftwerk, Cigarettes After Sex etc.
Edit: het is ook niet zo dat ik zeg ‘wat een slechte namen’, maar voor mij persoonlijk zijn het niet zo mijn namen, daarom ga ik denk ik ook overslaan dit jaar, is niks mis mee toch? Twee hiphop headliners vind ik gewoon wat teveel van het goede, al vind ik Kendrick wel echt vet, daarnaast zijn van de rij subs (althans ik vermoed dat dat het zijn) 2 uit 3 popnamen; Dua Lipa & James Bay, wat maakt dat de line-up wat minder aansluit op mijn persoonlijke smaak.