Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.409
1.087
@Marc wrote:
Vandaag dan maar weer eens?

Op mijn verjaardag? Lijkt mij een goede deal!
1f642.svg

Gefeliciteerd! Zou een mooi cadeau zijn ?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.894
1.825
Dirty Projectos staan 2 dagen voor Lowlands in Amsterdam, vermoed dat die niet meer gaan komen. Beetje jammer wel, zou een hele mooie naam zijn geweest.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.058
Dit weekend zitten zitten de boekers op SXSW, misschien dat ze daar eerst nog wat handtekeningen/overeenkomsten moeten scoren, en dan volgende week een lijstje met namen?
 

Maurice Koster

Playlistbediener
17 okt 2014
27
0
Ik denk ook niet dat we deze week nog namen hoeven te verwachten na de BKS en Woo Hah bekendmakingen, ik gok op volgende week woensdag
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Damon Albarn staat zowel met Gorillaz als solo op Sziget dit jaar. Dat zou ik voor Lowlands ook nog wel een leuke toevoeging vinden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.058
Damon Albarn staat zowel met Gorillaz als solo op Sziget dit jaar. Dat zou ik voor Lowlands ook nog wel een leuke toevoeging vinden.
Idd, waar zie je dat staan? Damon staat nog niet op de website in ieder geval.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Even wat heel anders, wat zijn de kansen van Jamiroquai .
Ze staan tot en met eind Juli op festivals in Europa (Frankrijk, Portugal, Duitsland etc) . En daarna niks meer....
Enige kans om die nog te verwelkomen op LL ? Ik zou er heel blij van worden in ieder gval.

Edit: Volgens mij vandaag nieuwe namen als ik twitter mag geloven.....
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.894
1.825
Nu kan ik me niet concentreren in de les. Niet dat al ooit aanwezig was, maar alsnog.
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Ik zoek even een paar nieuwe namen bij elkaar... haha!

Ik verwacht wat kleinere, onbekende bandjes en artiesten
 

MisterB

Playlistbediener
24 aug 2017
7
0
Gogol Bordello naar LL18

Via zijn website: http://www.gogolbordello.com/
Fri, Aug 17th '18 to Sun, Aug 19th '18 Biddinghuisen Netherlands Lowlands Festival
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Gogol Bordello. Vind ik wel weer leuk !! Maar Jamiroquai :-D lijkt me suuuuuperrrrr !!!

Benieuwd naar de nieuwe namen !! Hopelijk veel te ontdekken :cool:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Wombats - James Bay - Gogol Bordello dus in het volgende lijstje. Evt Kasabian, The Kooks, Nick Murphy, Fink, Seasick Steve, Little Dragon en JP Cooper ?

Zou er niet heel blij van worden, maar alles wat nog beschikbaar is rond lowlands word ik niet heel blij van.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.058
Je vergeet Naaz nog. Ik hoop toch dat ze er een Vampire Weekend of een Fleet Foxes tussen weten te proppen ja. Gogol Bordello vind ik nog best leuk, maar ook niet echt super.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.894
1.825
N.E.R.D. | James Bay | Nils Frahm | Patti Smith | Tom Odell

Gogol Bordello | Jacob Banks | De Jeugd van Tegenwoordig | King Gizzard & The Lizard Wizard | Nick Murphy | The Wombats

The Blaze | Maribou State | Protoje & The Indiggnation | Sevdaliza | Sofi Tukker | Warhaus

Amber Run | Cartiez | Jacin Trill | Leafs | LUWTEN | Marlon Williams | Rolling Blackouts Coastal Fever
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.058
Lekkere lichting hoor... toch nog N.E.R.D., Patti Smith, Nils Frahm, Sevdaliza, Warhaus en Marlon Williams :).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken