Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Tsja het is ook de tendens van de hedendaagse muziek scene toch? En ik denk nog echt dat we of Imagine Dragons of Kygo als (sub)headliner erbij gaan krijgen. Al vind ik dat dan weer wel terecht (al heb ik zelf niet veel mee).

Dat zeker. Al hebben we nu met Dua Lipa, Gaven James, Rag ’n Bone Man en James Bay 4 grote namen in dat straatje. Vorig jaar telde de gehele line-up in die positie Bastille, Kovacs, Flume en London Grammar. Dan vind ik dat rijtje van vorig jaar toch een stuk leuker.
Die 4 van vorig jaar zijn naar mijn mening gewoon bandjes waarvan ik niet echt snap dat ze al zo groot zijn. London Grammar, Bastille en Flume hebben het naar mijn mening een stuk meer verdiend.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
Tsja het is ook de tendens van de hedendaagse muziek scene toch? En ik denk nog echt dat we of Imagine Dragons of Kygo als (sub)headliner erbij gaan krijgen. Al vind ik dat dan weer wel terecht (al heb ik zelf niet veel mee).

Dat zeker. Al hebben we nu met Dua Lipa, Gaven James, Rag ’n Bone Man en James Bay 4 grote namen in dat straatje. Vorig jaar telde de gehele line-up in die positie Bastille, Kovacs, Flume en London Grammar. Dan vind ik dat rijtje van vorig jaar toch een stuk leuker.
Die 4 van vorig jaar zijn naar mijn mening gewoon bandjes waarvan ik niet echt snap dat ze al zo groot zijn. London Grammar, Bastille en Flume hebben het naar mijn mening een stuk meer verdiend.
James Bay en Gavin James vind ik beide nog best redelijk als muzikant, ik sta er niet om te springen. Maar ik kan er prima mee leven op Lowlands. Rag 'N' Bone man kan ik echt aanhoren na Human. Dua Lipa vind ik idd iets te poppy. Maar laten we nu niet extreem erg hier overal het "pop" label op acts te plakken. Ik bedoel London Grammar en Flume kan je toch niet serieus in het pop rijtje plaatsen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Damien Rice 29 juli in Spanje. Dat zou voor mij ook echt een droom boeking zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Placebo heeft ook zijn eerste gig bekend gemaakt vandaag. Zou ik ook geweldig vinden als tegenhanger van de Dua Lipa’s van affiche.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Beide meer dan welkom, maar ik vraag me af of EvE dit niet te groot vindt voor LL of niet actueel genoeg meer....
Maar ja, DM had ik ook niet verwacht. Begrijp ook niet zo goed op basis waarvan ze deze geboekt hebben. Ik ben afgehaakt na The Warrior’s Code
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Bks heeft net nieuwe namen gedropt dus ik denk dat we nog een weekje moeten wachten.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Zal het ook niet beetje van Pukkelpop afhangen? Die staan op punt met namen te komen; ik kan me niet heugen dat lowlands en Pukkelpop op dezelfde dag een aankondiging deden. Tenzij wellicht een headliner.

Pukkelpop komt doorgaans met het halve programma in een keer; kan me voorstellen dat lowlands even wacht met het pakketje uit Biddinghuizen. Anders valt het wellicht helemaal in het niet.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
712
454
Chemical Brothers staan in hetzelfde weekend in Zwitserland! Dat zou een mooie toevoeging zijn voor LL imo.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik zou CB echt en zwakte bod vinden. Die stonden een paar jaar geleden al als headliner.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Eens met Roluf; Chemical Brothers is echt wel prima naam, maar zou bijzonder weinig originele boeking zijn.

Bjork mag nu definitief streep door met Benelux-exclusief optreden in Gent. Jammer.
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Eens met Roluf; Chemical Brothers is echt wel prima naam, maar zou bijzonder weinig originele boeking zijn.
Volgens mij waren zij toen zelfs afsluiter/headliner in de Alpha. Is wel een beetje een zwaktebod als zij de headliner blijken toch?

Zag The Killers in de Ziggo Dome en ben er van overtuigd dat het een prima headliner is (liever dan Imagine Dragons)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Raskolnikov wrote:
Eens met Roluf; Chemical Brothers is echt wel prima naam, maar zou bijzonder weinig originele boeking zijn.

Volgens mij waren zij toen zelfs afsluiter/headliner in de Alpha. Is wel een beetje een zwaktebod als zij de headliner blijken toch?

Zag The Killers in de Ziggo Dome en ben er van overtuigd dat het een prima headliner is (liever dan Imagine Dragons)
Voor minder komen die niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken