Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

N.E.R.D. is stukken beter te behappen dan Pharell solo. Vond het laatste album ook weer tof. En is toch al weer een poos niet in NL geweest. Toch jammer, dat zie ik dan toch liever dan Dua LIpa (muzikaal gezien dan uiteraard).

O.a. Phoenix, Jungle, Nils Frahm, The Brian Jonestown Massacre, Shame, Ariel Pink, The Lemontwigs etc. naar La Route Du Rock. Daar mag ook wat van naar Lowlands komen.

O.a. Phoenix, Jungle, Nils Frahm, The Brian Jonestown Massacre, Shame, Ariel Pink, The Lemontwigs etc. naar La Route Du Rock. Daar mag ook wat van naar Lowlands komen.

Ik hoop stiekem dat Nils Frahm de act is die dit jaar DTRH en LL aandoet (altijd wel 1 of 2 acts die op beide festivals spelen). Zaterdagochtend van 10 tot 12 ofzo

Ik vind die planning van de tour van BROCKHAMPTON wel heel belabberd hoor. Staan in de Melkweg tijdens Lowlands, als dat voor/na Lowlands was geweest had ik daar zeker ook heen gegaan.

Is volgensmij zelfs hun eerste tour buiten Noord-Amerika, ze zijn wel echt dé act van dit jaar.

Inderdaad, het zonnetje begint ook langzaam te komen. Daar past een mooi lijstje namen bij.

Ben wel benieuwd met wat ze allemaal gaan komen.

Ja mijn collega zei het ook zojuist.
Niet helemaal mijn ding, maar een prima naam voor LL lijkt me zo :-)

Vind hem wel redelijke nummers hebben in ieder geval. Is stiekem ook nog wel redelijke naam geworden denk ik. Zou zomaar in de Alpha kunnen staan.

Hopelijk volgt de rest snel :).

Wel een singer songwriter die ik goed kan hebben. Ook wel echt een gitaar virtuoos. Maar hoop wel op iets specialers.

Deze week verwacht ik wel namen als ik kijk naar voorgaande jaren. DTRH heeft nog maar 1 worp over gok ik zo. Dus laat lowlands dan maar eerst. En Pukkelpop komt deze week waarschijnlijk ook met namen.

Ik zie kendrick en the war on drugs niet heel snel op pinkpop staan. Zijn tot nu toe toch de alpha headliners...

Ik zie kendrick en the war on drugs niet heel snel op pinkpop staan. Zijn tot nu toe toch de alpha headliners…
Kendrick zou zomaar ooit eens Pinkpop kunnen subben als onze muziek scene deze kant blijft opgaan hoor. En The War On Drugs is een leuke band... maar echt niet te niche om niet op Pinkpop te staan.

Maar goed. Het is maar 1 van de vele namen. Voor de spannende acts moet je meestal toch in de andere tenten gaan kijken ;).

Ik vind kendrick en twod wel spannende naam. Kan op beide acts echt niet wachten.

Users who are viewing this thread