Lowlands 2017

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.604
607
Frank Turner eerste week van Augustus op festival in Ierland. Zou mooie naam voor LL zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.382
1.852
Frank Turner zou zeker kunnen. Maar stond die niet kortgeleden al een keer op Lowlands? of vergis ik me nu?

Je zou nu overigens denken dat Lowlands wel twee of drie namen uit het rijtje Tribe Called Quest / Justice / Frank Ocean / Bon Iver heeft. Nu die niet op DTRH staan en de kans op BKS ook nagenoeg nul is. Zijn ook geen acts voor Pinkpop. Misschien North Sea Jazz dan? Althans Tribe Called Quest en Frank Ocean.

Ze zullen toch wel ergens op een Nederlands festival verschijnen, deze namen?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.604
607
Frank Turner zou zeker kunnen. Maar stond die niet kortgeleden al een keer op Lowlands? of vergis ik me nu?

2011 stond ie op Lowlands.



Je zou nu overigens denken dat Lowlands wel twee of drie namen uit het rijtje Tribe Called Quest / Justice / Frank Ocean / Bon Iver heeft. Nu die niet op DTRH staan en de kans op BKS ook nagenoeg nul is. Zijn ook geen acts voor Pinkpop. Misschien North Sea Jazz dan? Althans Tribe Called Quest en Frank Ocean.

Ze zullen toch wel ergens op een Nederlands festival verschijnen, deze namen?

Die lijst heeft waarschijnlijk nog wel mogelijkheden ja.

Ook nu kom ik toch weer terug op Ryan Adams. Die staat nog altijd niet op een festival in de benelux. Rock Werchter, DTRH en BKS zijn in ieder geval uitgesloten.
Maar dan is er altijd nog Pukkelpop, Lokerse feesten (lijkt me niet), Cactus Festival (maar die hebben hun headliners al).

Of gewoon een losse show kan natuurlijk ook.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.382
1.852
Zo lang geleden al weer? Nou ja ik wist het ook niet meer precies.

Ryan Adams is inderdaad ook wel groot kanshebber voor Lowlands ja.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
Met bon iver, Lana del rey, frank ocean en Ryan Adams erbij zou het voor mij misschien wel de lekkerst lowlands line up ooit zijn.

En ze zijn allemaal in de buurt.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.959
1.899
Met bon iver, Lana del rey, frank ocean en Ryan Adams erbij zou het voor mij misschien wel de lekkerst lowlands line up ooit zijn.

En ze zijn allemaal in de buurt.

Mag ik vragen waar Bon Iver staat dat hij in de buurt is tijdens Lowland?. Ik schrok me namelijk een hoedje en werd al intens blij, maar ik kan geen Europese data vinden na Primavera Sound...
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
29
10
Heh kak, Bear's Den al op Down the Rabbit Hole. Bestaat er een kans dat ze nog naar Lowlands komen denk jullie? Ze zijn wel in de buurt dat weekend...
 

Lawrice Lane

Playlistbediener
12 jan 2016
36
10
http://ballinnn.com/het-lijkt-erop-dat-een-stagiaire-van-ticketmaster-zojuist-heeft-verklapt-dat-frank-ocean-op-lowlands-staat/
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Het lijkt erop dat een stagiaire van Ticketmaster zojuist heeft verklapt dat Frank Ocean op LowLands staat

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://ballinnn.com/het-lijkt-erop-dat-een-stagiaire-van-ticketmaster-zojuist-heeft-verklapt-dat-frank-ocean-op-lowlands-staat/embed/#?secret=l8lZYwbKNO" data-secret="l8lZYwbKNO" width="600" height="291" title="Embedded WordPress Post" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Leuke naam, maar ben toch meer fan van Chance The rapper :-o
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.553
840
@joris
Dat zat in mijn hoofd maar kan het ook niet terug vinden. Maar de andere drie zijn wel in de buurt ?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.089
3.806
Lekker bezig jongens. Die hashtags kunnen gewoon duiden als "jongens bij Lowlands en PKP, let op! Frank Ocean is in de buurt."

 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.604
607
Eminem naar Reading/Leeds. Gelukkig is die te groot om ook nog naar Lowlands te komen.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Ik zou Eminem toch wel erg tof vinden, maar idd te groot

Waarom is Eminem te groot voor Lowlands? Dachten we dat ook niet van Muse? Eminem stond paar jaar geleden ook op Pukkelpop..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
922
88
Indiaantje89 wrote:
Ik zou Eminem toch wel erg tof vinden, maar idd te groot


Waarom is Eminem te groot voor Lowlands? Dachten we dat ook niet van Muse? Eminem stond paar jaar geleden ook op Pukkelpop..

Ben het met Guus eens hoor, waarom is die te groot ? Snoop dogg stond zelfs in de middag.. Eminem is toch ook al lang niet meer wat het geweest was ?
Ik zou hem graag zien komen in ieder geval.
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
<p abp="1566">Heh kak, Bear’s Den al op Down the Rabbit Hole. Bestaat er een kans dat ze nog naar Lowlands komen denk jullie? Ze zijn wel in de buurt dat weekend…

ga ervan uit dat men niet dezelfde band op DTRH en LL17 gaat zetten. Hoewel er no gwel ruimte in de agenda is. en Bear's Den in NL het redelijk goed doet. Ik zou het niet erg vinden iig!
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
gguuss wrote:
Indiaantje89 wrote:
<p abp="1102">Ik zou Eminem toch wel erg tof vinden, maar idd te groot


<p abp="1103">Waarom is Eminem te groot voor Lowlands? Dachten we dat ook niet van Muse? Eminem stond paar jaar geleden ook op Pukkelpop..


<p abp="1104">Ben het met Guus eens hoor, waarom is die te groot ? Snoop dogg stond zelfs in de middag.. Eminem is toch ook al lang niet meer wat het geweest was ?<br abp="1105">
Ik zou hem graag zien komen in ieder geval.

met een Eminem zouden ze wel in 1 klap de Hiphop hoek hebben opgevuld!
en zet daar dan nog een Frank Ocean bij
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.382
1.852
Volgens mij Is Eminem vooral heel erg prijzig. Staat me bij dat Erik van Eerdenburg dat een paar jaar geleden al zei toen Pukkelpop hem wel had en Lowlands niet.

Denk dat Eminem op de meeste festivals wel (sub)headliner zal zijn. Ook al is zijn relevantie onderhand onder het minpunt gedaald. In tegenstelling tot Snoop Dogg; die opende de Alpha nota bene op zondag. Snoop Dogg is ook nooit echt headlinermateriaal geweest, of wel?

Lowlands boekt liever scherp dan dergelijke vergane glorie. Tenzij het met een dikke knipoog kan, zoals toen met Snoop Dogg.

Als ze meer hiphop willen, zal de blik gericht zijn op Danny Brown, Chance The Rapper, Wiley, A Tribe Called Quest, Frank Ocean, Skepta en dergelijke. En Nederlands spul uiteraard.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken