Lowlands 2017

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Behalve het stukje over de dans kwaliteiten van Oliver. Ben ik het helemaal met je eens hoor. Het was een geweldige show. En wat Thomas zegt snap ik ook. Want het is natuurlijk de vraag of ze straks 20.000 man enthousiast krijgen. Zeker omdat er dan misschien ook wel een hoop mensen tussen staan die de muziek niet zo goed kennen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voorin was het ook echt netjes stil tijdens de rustige momenten viel me op, Dat is alvast een goed teken!!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ryan Adams en frank ocean geboekt voor flow. Zouden toch wel hele mooie toevoegingen zijn!! Zou frank ocean het doen voor minder dan een headline spot?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Ben erg benieuwd waar Pukkelpop maandag mee gaat komen. Krijgen we waarschijnlijk weer een hoop reële nieuwe kanshebbers erbij.

Bovenaan mijn wishlisht staan op dit moment: Ryan Adams, Car Seat Headrest, Band of Horses, Conor Oberst, Big Thief, Rise Against, Angel Olson, Gill Landry.
Allen hebben nog geen NL festivaldata en staan op festivals in dezelfde periode.

De eerste 5 zouden echt top zijn, maar als ik uit dit lijstje al 3 namen kan zien is het mij ook goed.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Badbadnotgood, Bears Den (al stonden die er twee jaar geleden ook) en Kate Tempest kunnen aan dat lijstje worden toegevoegd, denk ik.

Ik zou met name Kate Tempest toejuichen.

Maar inderdaad benieuwd maandag; Pukkelpop komt traditiegetrouw ook altijd met flinke bulk ineens.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
442
425
Bears Den helemaal oké Of toch nog eens proberen om de Funeral Suits te scoren . Hun laatste album Island Apart is toch wel erg lekker. Boxer Rebellion lijkt me ook wel wat. Maar het zal allemaal wel goed komen. Lekker biertje erbij en gaaaañ.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Pukkelpop heeft toch paar namen die ik ook graag in Biddinghuizen zou willen zien: Chance The Rapper, Vince Staples, PJ Harvey, Perfume Genius, Death Grips, Paul Kalkbrenner, Badbadnotgood.

Paar ervan zullen ook wel alsnog komen denk ik.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Chance the Rapper lijkt me nu wel zekerheidje, aangezien ze meer hip-hop willen op LL.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
PJ Harvey , Parov Stelar , Chance the rapper , Vince staples , Boyze Noize , Macky Gee , Bear’s Den , Car seat Headrest & Migos.

Mogen van mij wel doorkomen vanuit PP :) Voor de rest lijkt het verdomd veel op elkaar :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik denk dat lowlands straks als verrassing gewoon met de foto fighters komt. Dat is toch DE stunt voor het 25 jarig jubileum....
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Als je kijkt naar de dagindeling zie je dat The xx en Editors op dezelfde dag spelen. Lijkt me toch dat Editors PP headlinen, maar wat betekent dit voor Lowlands? Toch nog een andere headliner uit de hoge hoed?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
roluf wrote:
Ik denk dat lowlands straks als verrassing gewoon met de foto fighters komt. Dat is toch DE stunt voor het 25 jarig jubileum….


1f606.svg
1f606.svg
1f606.svg

Dat zou me toch verbazen, gezien de uitlatingen van Erik van Eerdenburg. Bovendien, is het een stunt om een band te boeken die er 5 jaar geleden ook al stond? Radiohead op het 25-jarig jubileum, dat had een mooi affiche opgeleverd.

Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik persoonlijk helemaal niets kan met Foo Fighters en Radiohead boven alle discussie verheven is wat mij betreft :).
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Als je kijkt naar de dagindeling zie je dat The xx en Editors op dezelfde dag spelen. Lijkt me toch dat Editors PP headlinen, maar wat betekent dit voor Lowlands? Toch nog een andere headliner uit de hoge hoed?

Pukkelpop heeft dan weer Bastille als headliner op andere dag. Dus ja, net anders verdeeld. Verwacht maar geen 'extra' headliner voor Lowlands.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
352
317
EddieVerder wrote:
roluf wrote:
Ik denk dat lowlands straks als verrassing gewoon met de foto fighters komt. Dat is toch DE stunt voor het 25 jarig jubileum….


1f606.svg
1f606.svg
1f606.svg



Dat zou me toch verbazen, gezien de uitlatingen van Erik van Eerdenburg. Bovendien, is het een stunt om een band te boeken die er 5 jaar geleden ook al stond? Radiohead op het 25-jarig jubileum, dat had een mooi affiche opgeleverd.

Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik persoonlijk helemaal niets kan met Foo Fighters en Radiohead boven alle discussie verheven is wat mij betreft :).

Het valt mij ook op The Foo Fighters vaak wordt opgevoerd als een soort "holy grail" van festivalland. Ik vind het een prima band maar toch ook wel een tikkeltje degelijk. Gewoon een goede rockband. Dan is Radiohead wat mij betreft een stuk gevarieerder en spannender.

Ik hoop zelf in ieder geval nog op At The Drive In als overlap met Pukkelpop. PJ Harvey heb ik zelf al 2x gezien in 2016. Het waren, als ik eerlijk ben, twee aardig identieke optredens met bijna dezelfde setlist. Voor de mensen die haar hebben gemist, zou het een toffe boeking zijn.
Sohn wil ik ook wel zien maar ik zie hem (nog) weinig verschijnen op Nederlandse festivals. Pitch zou ook een goede kanshebber zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken