Live is Live 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Vandaag maakt Pearl jam iets bekend. Album en rest van tour word gegokt. Misschien afsluiter zaterdag?
Volgens de geruchten op Pearl Jam forum speelt Pearl Jam za 29 juni in Londen. Extra shows nadien in Berlijn en Barcelona maar niet in de Benelux.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
569
413
Hoe langer het duurt, hoe meer je zou denken dat het een 'nieuwe naam' is in het festival circuit...
Of wellicht een artiest die al een zaalshow heeft staan waar nog tickets voor moeten worden verkocht?

Ergens in de aankomende 2/3 weken zullen we het toch wel horen, maar het duurt toch eigenaardig lang...
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Er is een gerucht over Neil Young ... Die zou nog wel bij Shania Twain passen. Allebei singer-songwriters uit Canada ;)
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Gaat het na hun Saturday hint niet gewoon Soulwax zijn maar mogen ze die pas aankondigen nadat ticketverkoop van Pukkelpop start?
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Gaat het na hun Saturday hint niet gewoon Soulwax zijn maar mogen ze die pas aankondigen nadat ticketverkoop van Pukkelpop start?
Past toch helemaal niet bij Shania Twain?

EDIT: Ook niet bij Sheryl Crow :)
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: jarne

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Hoe reageer jij eigenlijk als je ergens op een feestje bent en iemand roept dit soort dingen?
'Heb je gezopen ofzo?' Hebben ze vaak dan wel, dus dat verklaart een hoop.

Nee, ja, niet. Ik vind met ze meepraten gewoon nog stukken leuker omdat ze er dan zelf nog in gaan geloven ook. Al kom ik ook weer niet in zoveel van zulke situaties (feestjes dan ;) ).
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Er is een gerucht over Neil Young ... Die zou nog wel bij Shania Twain passen. Allebei singer-songwriters uit Canada ;)
Shania Twain?
Het past niet, want die komt toch helemaal niet...?
En Sheryl Crow is gewoon US...

Andere suggestie: EAGLES zal wel te groot zijn voor dit festival, vrees ik?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
962
1.000
Ik zit sinds de aankondiging van Sheryl Crow ook al bijna voortdurend met ’That Don’t Impress Me Much’ in mijn hoofd.
Hoog tijd voor nieuwe namen dus…
 
  • Wow
  • Haha
Waarderingen: slyke en yannickd

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Ik zit sinds de aankondiging van Sheryl Crow ook al bijna voortdurend met ’That Don’t Impress Me Much’ in mijn hoofd.
Hoog tijd voor nieuwe namen dus…
Shania Twain speelt 27 en 28 juni in Ierland. Wie weet vliegt ze van Dublin naar Antwerpen om daar op 29 juni Live is Live te doen. Haar volgende optreden is nadien pas op 2 juli in Schotland. De laatste jaren is Shania Twain terug hip geworden onder andere via duo's met jonge succesvolle artiesten als Anne-Marie (single unhealthy) en eigen nieuwe hits (upgiddy). Het kan zijn dat ze een aantal extra Europese data aankondigt in juni en juli binnenkort aankondigt waaronder Live is Live; haar huidig laatste optreden is Hyde Park Londen op 7 juli en op 23 augustus start ze een serie concerten in Las Vegas.
 
  • Wow
Waarderingen: yannickd

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Shania Twain speelt 27 en 28 juni in Ierland. Wie weet vliegt ze van Dublin naar Antwerpen om daar op 29 juni Live is Live te doen. Haar volgende optreden is nadien pas op 2 juli in Schotland. De laatste jaren is Shania Twain terug hip geworden onder andere via duo's met jonge succesvolle artiesten als Anne-Marie (single unhealthy) en eigen nieuwe hits (upgiddy). Het kan zijn dat ze een aantal extra Europese data aankondigt in juni en juli binnenkort aankondigt waaronder Live is Live; haar huidig laatste optreden is Hyde Park Londen op 7 juli en op 23 augustus start ze een serie concerten in Las Vegas.
Ik dacht dat enkel Wenteldave hier op het forum visionair was? 🤭

Sheryl Crow ooit gezien in de 013 en dat was zeker een goed concert.
Heeft wel een goede clubsetting nodig, dus ik vrees een beetje voor hoe dit gaat overkomen op een festival.

Shania Twain kan ik moeilijk inschatten, maar zegt mij persoonlijk weinig.
Waarschijnlijk is dat country randje bij haar er al lang af en is het eerder wat afgelikte pop?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken