Live is Live 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
969
1.005
Had gehoopt op nog een paar leuke namen op zondag, want zou The Smashing Pumpkins graag gaan zien.
Op papier zijn er twee van mijn favoriete bands bijgekomen, maar Interpol heb ik al ZOOO vaak gezien en Mogwai heb ik nog altijd niet vergeven dat ze mij permanente gehoorschade hebben gegeven…
 

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
141
174
Heeft iemand een zicht op hoe de ticketverkoop gaat?

Zou namelijk nog toch februari willen wachten voor de zaterdag maar weet niet of het dan al uitverkocht gaat zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Die zondag begint er heel aantrekkelijk uit te zien.

Nog geen namen voor zaterdag, vreemd!
Vind eigenlijk vooral die vrijdag erg sterk. Interpol toch maar een zwakke sub terwijl een Ben Howard bijna een headliner zou kunnen zijn voor zo'n festival. Alvvays er ook nog eens bij...
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
291
Echt ranzig dit. Valt langs geen kanten goed te praten.
Ook echt geen fan van. Was vorig jaar echt problematisch bij de eerste artiesten, wel al een verbetering dat het enkel bij de laatste artiesten gaat zijn, was vorig jaar ook een best kleine zone, dus laat het je niet tegenhouden om je favoriete artiesten te gaan zien!
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Golden circle stoorde mij ook nog niet zo. Al denk ik dat het voor de artiesten vroeger op de dag wel droevig was. Wat vervelender was, waren de praters. Veel zatte oudere mensen die nog eens buiten mochten, maar niet echt kwamen voor de muziek.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
696
483
Golden circle stoorde mij ook nog niet zo. Al denk ik dat het voor de artiesten vroeger op de dag wel droevig was. Wat vervelender was, waren de praters. Veel zatte oudere mensen die nog eens buiten mochten, maar niet echt kwamen voor de muziek.
Het voelde ook in alles een beetje aan als een TW Classic (de zondag) dat met hetzelfde probleem kampt, maar dat is helaas ook wat je hebt met een line-up die weliswaar schitterend was, maar met Belle & Sebastian, Suede, dEUS en Grace Jones nu eenmaal vooral op het 40+ segment gericht was.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
187
166
Golden circle stoorde mij ook nog niet zo. Al denk ik dat het voor de artiesten vroeger op de dag wel droevig was. Wat vervelender was, waren de praters. Veel zatte oudere mensen die nog eens buiten mochten, maar niet echt kwamen voor de muziek.
Had vorige jaar de zondag hetzelfde gevoel. Ben van plan te gaan dit jaar op vrijdag, hopelijk dan geen gekwebbel tijdens rustigere muziek als ben howard & tamino, en natuurlijk niet tijdens festivalshow van het jaar The National :d
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Ik vind eigenlijk beide dagen wel redelijk sterk tot nu toe. Headliners zijn alleen niet m'n ding en op vrijdag is het op Tamino na niet echt mijn muziek, maar zou me best kunnen vermaken. Op zondag heb je met Interpol en Mogwai twee grote favorieten. Doe ook dan maar een soloshowtje in Nederland.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Het voelde ook in alles een beetje aan als een TW Classic (de zondag) dat met hetzelfde probleem kampt, maar dat is helaas ook wat je hebt met een line-up die weliswaar schitterend was, maar met Belle & Sebastian, Suede, dEUS en Grace Jones nu eenmaal vooral op het 40+ segment gericht was.
Exact dit beeld heb ik er ook een beetje bij.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ze willen graag BKS zijn, maar zijn meer TW Classic. Mooie samenvatting. Ik ga die vrijdag toch gaan denk ik. Ben Howard, Tamino, The National op 15min fietsen is te mooi om te laten liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken