Live is Live 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
"The National speelde al op onze eerste editie in Zeebrugge, maar ditmaal brengen ze wel een full set van tweeëneenhalf uur. Voor de fans wordt dat een ongelooflijke ervaring.”
Oh, da's best aardig dan. Toen de site nog 'offline' stond, stond er eerst nog anderhalf uur bij The National.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
973
1.013
Had echt gehoopt The Smashing Pumpkins dit jaar eens op Werchter te kunnen zien...
Als er nog een paar redelijke namen bijkomen, hier toch een dagje Antwerpen voor aan het overwegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580
Nog geen ticketprijzen toch? Ik wacht wel even hoe die 2 dagen zich verder vullen maar acht de kans echt groot dat ik hier een dagje mee gaa pakken. Twee bands die ik graag wil zien
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Nog geen ticketprijzen toch? Ik wacht wel even hoe die 2 dagen zich verder vullen maar acht de kans echt groot dat ik hier een dagje mee gaa pakken. Twee bands die ik graag wil zien
De nieuwsbrief bevestigt wel dat standaard dagtickets 90 euro zullen kosten. Nog geen prijzen voor andere formules.

Maandagvoormiddag begint overigens een pre-sale voor bezoekers van vorige edities, dus het kopje "Tickets" zal tegen dan wel aangevuld worden op de website.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Wel een goed teken dat ze luisteren naar verzuchtingen:
- vooral dat van die belachelijke golden circle: had hem liever helemaal afgeschaft gezien, maar dit is al een flinke verbetering.
- meer ruimte en meer schaduw
- van in begin door dat combitickets nodig zijn

Een twee uur en half (!) The National zeg! In onze vaste Werchtergroep zijn er toch al een aantal zeer enthousiast.

Die dagticketprijs ... wel hoog met waarschijnlijk één echte headliner per dag, ook wat Belgische acts en buiten mainstage enkel dat akoestische podium.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
318
245
Wel een goed teken dat ze luisteren naar verzuchtingen:
- vooral dat van die belachelijke golden circle: had hem liever helemaal afgeschaft gezien, maar dit is al een flinke verbetering.
- meer ruimte en meer schaduw
- van in begin door dat combitickets nodig zijn

Een twee uur en half (!) The National zeg! In onze vaste Werchtergroep zijn er toch al een aantal zeer enthousiast.

Die dagticketprijs ... wel hoog met waarschijnlijk één echte headliner per dag, ook wat Belgische acts en buiten mainstage enkel dat akoestische podium.
Wat is het plan voor de golden circle volgend jaar?
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
373
298
Prijzen voor vrijdag en zaterdag zijn hetzelfde, voor zaterdag alleen nog niet te koop. 931C880A-3A85-4515-BDF2-09B628D75A9F.png
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
787
730
Not a fan van dit. Was dit vorig jaar ook al zo, waarschijnlijk wel?
Dit jaar was frontstage alleen toegankelijk voor zij met een bandje. Je kwam dan natuurlijk toestanden tegen dat bij de eerste bands er bijna geen kat vooraan stond.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Even een ballonnetje oplaten: zonet bevestigd dat QOTSA opnieuw in juni in Europa zit. Hebben dit jaar op Werchter gestaan, dus zitten in een vergelijkbare situatie als TWOD deze zomer. En Sportpaleis is nog niet uitverkocht, wat het ontbreken van die derde headliner bij aanvang verkoop kan verklaren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.937
6.179
Maar QOTSA past toch niet zo super goed bij de aard/concept van het festival?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
643
Maar QOTSA past toch niet zo super goed bij de aard/concept van het festival?
Dat kan je ook zeggen van Smashing Pumpkins, Duran Duran, Bazart en Mika... Vooralsnog is het concept "we pakken wat we krijgen kunnen". En gezien de verhoogde ticketprijzen + uitbreiding van de capaciteit hebben ze dit jaar wat meer kunnen krijgen.

Nu, het kan net zo goed gewoon Oscar & The Wolf ofzo worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken