Leuk om te zien dat King Gizzard hier ook zo populair is! Zelf heb ik ze pas vorig jaar in aanloop naar Best Kept Secret leren kennen. Ik had natuurlijk al wel eerder van ze gehoord, maar ik denk dat de enorme discografie mij er een beetje van weerhield om erin te duiken, want waar moet je in hemelsnaam beginnen? Voor BKS moest het dan maar eindelijk en met behulp van de handige flowchart die hier ook al voorbij is gekomen viel het uiteindelijk toch wel mee
Enfin, de show op BKS was voor mij de beste van het jaar en ik was meteen groot fan. Meteen bij thuiskomst een kaartje gekocht voor het optreden in Keulen afgelopen augustus, maar dat ging helaas niet door. Onlangs wel de show in Gashouder gezien en dat was weer fantastisch! Verder staan dit jaar Brussel (aankomende maandag al!), Keulen en Lowlands nog op de planning. Ik hoop bij een van de concerten Gila Monster, Superbug, Hell, Her & I of The River nog te horen, maar ongeacht of ze die nummers spelen of niet, een mooi feestje wordt het vast