Ik heb een ticket gekocht voor ...

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Bon Iver in 013!

De ticketverkoop ging wel minder hard dan ik gedacht had om eerlijk te zijn. Ik dacht dat dit in no time uitverkocht ging zijn en had stress om binnen te geraken, maar dat bleek niet echt nodig.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Bon Iver in 013!

De ticketverkoop ging wel minder hard dan ik gedacht had om eerlijk te zijn. Ik dacht dat dit in no time uitverkocht ging zijn en had stress om binnen te geraken, maar dat bleek niet echt nodig.
Nuja, de man stond net in de Ziggo dus dat zal schelen. Maar in de 013 wordt het zonder twijfel magisch.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Nuja, de man stond net in de Ziggo dus dat zal schelen. Maar in de 013 wordt het zonder twijfel magisch.

Klopt, maar een artiest die Ziggo Dome kan uitverkopen, zou normaal toch moeiteloos 013 in een vingerknip uitverkopen, dacht ik. Zeker aan deze prijs. Zelfs als dat maar een half jaar later is.

Maar bon, ik ben er blij mee natuurlijk! De vorige tours vaak aan me laten voorbijgaan omdat Bon Iver in een grote zaal me minder aanspreekt. Maar inmiddels is het wel geleden van Pukkelpop 2009 dat ik hem live zag. In tegenstelling tot velen, ben ik zelf ook groot fan van z'n nieuwste albums, dus ik ben benieuwd hoe hij dat live brengt. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Klopt, maar een artiest die Ziggo Dome kan uitverkopen, zou normaal toch moeiteloos 013 in een vingerknip uitverkopen, dacht ik. Zeker aan deze prijs. Zelfs als dat maar een half jaar later is.

Maar bon, ik ben er blij mee natuurlijk! De vorige tours vaak aan me laten voorbijgaan omdat Bon Iver in een grote zaal me minder aanspreekt. Maar inmiddels is het wel geleden van Pukkelpop 2009 dat ik hem live zag. In tegenstelling tot velen, ben ik zelf ook groot fan van z'n nieuwste albums, dus ik ben benieuwd hoe hij dat live brengt. :)
Ook grote fan van zijn nieuwste werk hier. Sterker nog, i,i is mijn favoriete Bon Iver plaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
En jullie je maar zorgen maken over een voorverkoop... Wel mee eens dat dat alsnog snel zou moeten uitverkopen of misschien vond toch niet iedereen het optreden in Amsterdam enorm fantastisch.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Feit dat het kutmuziek is zal ook meespelen bij deze verkoop... :p Heeft ook in 3 jaar verkoop die Ziggo niet vol gekregen toch?

Aan de andere kant, hetzelfde gebeurt bij Placebo, is dat al uitverkocht?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Sure met duizenden tickets op Ticketswap de dag zelf als ik me niet vergis. Maar goed, het allerlaatste wat ik wil is in een discussie over Bon Iver belanden, dus ik laat het hierbij :)
Het was ook verplaatst, dat werkt ook nooit mee. Volgens mij was het trouwens niet uitverkocht via ticketmaster btw. Zelf wel voor 20 euro eerste rang kunnen zitten daar.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Iemand recent nog naar Vorst Nationaal geweest?
Hoe zijn de lockers of vestiaires daar geregeld nu?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Nog een paar mooie erbij!

08/04 Rewire zaterdag: o.a. Godspeed You! Black Emperor (Den Haag)
22/04 Roadburn zaterdag: o.a. Giles Corey (Tilburg)
17/05 Tangerine Dream (Tilburg)
25/05 Bo Ningen (Nijmegen)
+ 31/05 Mount Eerie (Genk)
01/06 Cloud Nothings (Nijmegen)
+ 06/06 Bon Iver (Tilburg)
11/06 Best Kept Secret zondag: o.a. Aphex Twin (Hilvarenbeek)
16/06 Swans (Utrecht)
+ 19/06 Ben Howard (Amsterdam)
05/08 Porcupine Tree (Schwetzingen)
08/08 Placebo (Tilburg)

Misschien
15/04 Motel Mozaïque zaterdag: o.a. Big Thief (Rotterdam)
11/05 Boris (Haarlem)
22/05 Built to Spill (Amsterdam)
16/11 Starsailor (Arnhem)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Nog een paar mooie erbij!

08/04 Rewire zaterdag: o.a. Godspeed You! Black Emperor (Den Haag)
22/04 Roadburn zaterdag: o.a. Giles Corey (Tilburg)
17/05 Tangerine Dream (Tilburg)
25/05 Bo Ningen (Nijmegen)
+ 31/05 Mount Eerie (Genk)
01/06 Cloud Nothings (Nijmegen)
+ 06/06 Bon Iver (Tilburg)
11/06 Best Kept Secret zondag: o.a. Aphex Twin (Hilvarenbeek)
16/06 Swans (Utrecht)
+ 19/06 Ben Howard (Amsterdam)
05/08 Porcupine Tree (Schwetzingen)
08/08 Placebo (Tilburg)

Misschien
15/04 Motel Mozaïque zaterdag: o.a. Big Thief (Rotterdam)
11/05 Boris (Haarlem)
22/05 Built to Spill (Amsterdam)
16/11 Starsailor (Arnhem)
Mooie lijst! Ik bedenk me net dat ik vergeten ben tickets te halen voor Swans, balen… maar mooi concert jaar zo zeg.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave en Black Lies

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Iemand recent nog naar Vorst Nationaal geweest?
Hoe zijn de lockers of vestiaires daar geregeld nu?
Twee euro voor vestiaire, vijf euro + vijf euro waarborg voor een locker. Er is een aparte balie hiervoor (in de gang aan de linkerkant van het middenplein als je met je gezicht naar het podium staat) met vlak tegenover die balie de lockers.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken