En dat is publiek is de 50+ man met vervaagde bands t-shirts uit de jaren 90 als ik de show in Brussel van vorig jaar mag geloven. Heel goede live-act zeker met de geweldige band die hij heeft, een stuk beter live dan zijn nieuw/oude band Wednesday was die mij live 2 keer tegenvielen. Was verbaasd hoe lang de zaal show ook was denk dat hij bij de 2 uur aantikte, hij heeft natuurlijk ook al 4 albums maar nog steeds.MJ Lenderman is fantastisch. Heerlijk dat dit soort Indie met een alternatief country randje zo op een festival terecht komt. Heel erg voor de liefhebbers, maar die worden dan ook op de wenken bediend.
Voor de Charli discussie; ik heb haar ooit nog in een ver verleden met een live band gezien aka een drummer en toetsen man en dat was prima maar kwam er al veel van een bandje ook. De feest set die ze nu heeft voor een aantal albums(laatste keer dat ik haar zag was paradiso 2019 alweer) werkt in mijn ogen eigenlijk perfect en doet ze al zo lang dat het eigenlijk tot perfectie is uitgewerkt. Het heeft misschien geen diepgang en verzuipt op grote festivals podiums in de zon maar het werkt uitstekend als feest muziek wat je eigenlijk ook wilt met Brat. Als je het in een grote tent neerzet zoals de Barn werkt het perfect.