Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Wat maakt het niet zo'n mooie zaal @DadRock ?
Lastig om precies uit te leggen, maar om te starten vond ik die (nu lege) tribune niks aan de achterkant, oogde rommelig. Podium verhouding, vooral hoogte, in combinatie met zaal vond ik niet zo fraai. Maar uiteindelijk is hoe de zaal eruit ziet/voelt niet zo van belang. Muziek is het belangrijkste.

On topic:
Ik ben naar The Bony King of Nowhere geweest en het was prachtig. Top band met mooie liedjes en live erg strak uitgevoerd. Sympathieke frontman met een gouden stem.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Bob105
JOOY op Geleen Calling (Kids edition) gistermiddag. Festival gericht op jeugdige talenten. JOOY met afstand het grootste talent. Volwassen shoegaze/dreampop, maar dan door 14/15-jarigen gebracht. Zeer onder de indruk. Hopelijk over een paar jaar met een album op zak op de festivals. Zou als talent nu al niet misstaan op het Muziekgieterij podium op BKS overigens.

• Leuk
Waarderingen: elo en Timmetje
JOOY op Geleen Calling (Kids edition) gistermiddag. Festival gericht op jeugdige talenten. JOOY met afstand het grootste talent. Volwassen shoegaze/dreampop, maar dan door 14/15-jarigen gebracht. Zeer onder de indruk. Hopelijk over een paar jaar met een album op zak op de festivals. Zou als talent nu al niet misstaan op het Muziekgieterij podium op BKS overigens.
En niet te vergeten, daarna nog genoten van een Taylor Swift tribute?

Haha fair enough. Jammer dat dat evenement gaat verdwijnen zeg (GC in z'n algemeen)
Absoluut. Heb in de beginjaren nog meegeholpen, maar nam toch erg veel tijd in beslag. Dat speelt ook bij de organisator, die ook vaak flink heeft moeten inleggen om het überhaupt te laten doorgaan. Verwacht wel dat Volt iets gaat overnemen, maar daar zul je me niet zien (troosteloze zaal, flutorganisatie en vreselijk stadsdeel).

Absoluut. Heb in de beginjaren nog meegeholpen, maar nam toch erg veel tijd in beslag. Dat speelt ook bij de organisator, die ook vaak flink heeft moeten inleggen om het überhaupt te laten doorgaan. Verwacht wel dat Volt iets gaat overnemen, maar daar zul je me niet zien (troosteloze zaal, flutorganisatie en vreselijk stadsdeel).
Poh ja, Volt is echt een triestige plek. Vorig jaar daar Glauque gezien met 17 anderen. Hebben nu wel ook vaker de kleine zaal open (capaciteit 100 ofzo?). Al iets beter, maar het is echt mn minst favoriete poppodium in de regio.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Poh ja, Volt is echt een triestige plek. Vorig jaar daar Glauque gezien met 17 anderen. Hebben nu wel ook vaker de kleine zaal open (capaciteit 100 ofzo?). Al iets beter, maar het is echt mn minst favoriete poppodium in de regio.
Dat ze om het jaar (of ja, 2 jaar) een nieuwe programmeur hebben, geeft wel aan dat het lastig werken is daar (is ook mijn ervaring van Pop In Limburg o.a.). Sinds de gemeente ooit besloten heeft om er een cultuurbedrijf i.p.v. poppodium (wat wel in hun naam staat, maar dus niet het geval is) van te maken, is het er alleen maar op achteruit gegaan. Je ziet dat ze vooral de leftovers krijgen en ieder jaar met Kerst weer Jaya The Cat...

Users who are viewing this thread