De Unie in de 013:
We waren rond 16:00 in de 013. En het was erg rustig op de main. Maar afgetrapt met Kas:st. Toffe set, de diepe sounds waren tof om op te warmen.
Daarna was het de beurt aan Colyn. Had al een set van hem gehoord bij ASOT en dat vond ik niet bijzonder. Maar nu toch even live gezien. Het was iets minder trancey en een beetje saaie house achtige set. Niet bijzonder helaas. Daarna even naar Stranger geweest op het NEXT podium. Daar beukre het gelukkig wat meer door, aangename set.
Daarna was het de beurt aan Âme (live) op de main. Het was nog steeds rustig, en gezien dit een van de grootste acts op het affiche was wist je dat het niet druk ging worden. Op zich lekker want je had alle ruimte, maar de sfeer was dan best matig. Jammer want aan de set lag het niet. Toffe sound met leuke lichtshow.
Daarna hebben we een klein stukje Volvox gekeken in de NEXT. Een beetje saai, en het publiek ging er ook niet echt op in. Gelukkig kwam daarna Regal de boel redden. Zijn set had veel acid invloeden en daardoor een set die vlotter was dan wat er tot nu toe heeft gespeeld. Toch ben ik na een tijdje afgehaakt omdat ik Booka Shade (live) wilde zien. Een act waar ik een jaar of 15 graag naar luisterde, maar nooit live gezien had. De live act bracht een heel mooie dromerige set met soms loungey houseachtige vibes. Het was dus geen geknal maar gewoon heerlijk wegdromen op de beats. Had soms het idee dat ik een van de weinige was die het kon waarderen. Want het publiek opnieuw matig.
Daarna het eerste uurtje meegepakt van Joris Voorn die de main mocht afsluiten. Ik vond de set niet echt goed van de grond komen. De half gevulde main eiste toch wel zijn tol waardoor het allemaal net te groot en te leeg aanvoelde. Had ook een beetje idee dat hij op automatische piloot aan het draaien was. Daarom maar gaan kijken bij Fatima Hajji. Daar was het wel behoorlijk druk. Een heerlijke oldschool beukset waar het publiek ook het meeste behoefte aan had. Hierdoor werd dit de best ontvangen show van de avond.
Leuk dagje gehad. Maar wel veel rustige acts op de main waardoor die niet van de grond kwam.