Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Was dit toevallig links achterin? Zij met, als ik het me goed herinner, een donkere paardenstaart en jij wat langer met kort haar? Zo ja, dan heb ik haar naar de bar gebracht (niet wetende dat haar vriend net achter me liep).

Ik vond het ook erg goed gisteren, en dan met name het middenstuk van Dis-moi tu m'aimes t/m La symphonie des eclairs. De toegift met 3 covers vond ik zelf wat minder interessant, maar wel leuk om een keer een artiest een heel rondje Ronda-balkon te zien maken. :)
Ja! Veel dank daarvoor. Ze zei dat ze wat water ging halen en toen ik omkeek zag ik haar inderdaad met jou dus naar de bar lopen, haha. Bleek een combi te zijn van weinig eten en het heel warm hebben. Ging gelukkig na wat eten en drinken snel weer weg:)

• Leuk
Waarderingen: piep en Raskolnikov
Wij hebben gisteravond ook genoten van een leuk concert bij Zaho. Mooie, afwisselende nummers en alles perfect gezongen. Soms had het praatje tussendoor wat korter gemogen, maar haar enthousiasme en oprechtheid maakten dat goed. En wat ons ook opviel: het personeel bij Tivoli is altijd zo vriendelijk. Je voelt echt dat muziek daar centraal staat.

Ja! Veel dank daarvoor. Ze zei dat ze wat water ging halen en toen ik omkeek zag ik haar inderdaad met jou dus naar de bar lopen, haha. Bleek een combi te zijn van weinig eten en het heel warm hebben. Ging gelukkig na wat eten en drinken snel weer weg:)
Graag gedaan, fijn dat het snel weer beter ging!

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread