Ik ben naar … geweest en het was …

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Nee ik ging een trein eerder weg.
Ik las dat hij stopte na 1uur40.
Op de planning stond 23uur. Dat snapte ik niet
In elk contract staat dat een artiest kan afwijken van de bepaalde setlengte.
Natuurlijk wel zonde. In de AB in 2015 draaide hij gewoon 2u.

CHALK gisteren in de Trix. Daarboven.
Schitterende band. Midden in de set zat er een nieuw nummer met een beetje te veel autotune om mij te kunnen bekoren maar voor de rest maken die echt goede nummers. Conditions is zo'n goed nummer.

Ook aangenaam verrast van Servo, wat in het voorprogramma stond. Had graag hun plaat op vinyl gekocht maar ze hadden die kennelijk niet bij en merch alleen cash te betalen... jammer. Ze blijven wel op mijn radar nu want dat klonk echt verdomd goed.

• Leuk
Waarderingen: Lawaaipapegaai
CHALK gisteren in de Trix. Daarboven.
Schitterende band. Midden in de set zat er een nieuw nummer met een beetje te veel autotune om mij te kunnen bekoren maar voor de rest maken die echt goede nummers. Conditions is zo'n goed nummer.

Ook aangenaam verrast van Servo, wat in het voorprogramma stond. Had graag hun plaat op vinyl gekocht maar ze hadden die kennelijk niet bij en merch alleen cash te betalen... jammer. Ze blijven wel op mijn radar nu want dat klonk echt verdomd goed.
Ik was daar ook. En 'aangenaam verrast door Servo'. Sjezus wat was dat goed zeg. Niet normaal. Inderdaad blijven ze op de radar, ook bij mij. En Chalk. Ik zag ze voor de derde keer en ze worden steeds beter. Ik ben echt onder de indruk van de zanger en was vooral blij dat ze Velodrome speelden. Blijft mijn favoriet. Voor de rest een heerlijke set met van alle drie de albums wat.

• Leuk
Waarderingen: DontClingToLife
Gisteren bij The Vices geweest in Doornroosje. Was een prima optreden, band heeft een mooie ontwikkeling doorgemaakt.

Was overigens stomverbaasd: ze stonden gewoon in een uitverkochte grote zaal. Wow.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Gisteren bij The Vices geweest in Doornroosje. Was een prima optreden, band heeft een mooie ontwikkeling doorgemaakt.

Was overigens stomverbaasd: ze stonden gewoon in een uitverkochte grote zaal. Wow.
Ja die populariteit is vrij insane. Ook grote zaal Effenaar uitverkocht. Voor een toch vrij doorsnee rockband die nergens echt orgineel wordt. Maar daar heb ik dan waarschijnlijk de reden te pakken waarom het zo goed loopt.

Ja die populariteit is vrij insane. Ook grote zaal Effenaar uitverkocht. Voor een toch vrij doorsnee rockband die nergens echt orgineel wordt. Maar daar heb ik dan waarschijnlijk de reden te pakken waarom het zo goed loopt.
Heel bijzonder ja. Ook best jong publiek.

Het is inderdaad niet verheffend of origineel, maar ik vond het wel gewoon goed en heb me prima vermaakt.

• Leuk
Waarderingen: elo
Heel bijzonder ja. Ook best jong publiek.

Het is inderdaad niet verheffend of origineel, maar ik vond het wel gewoon goed en heb me prima vermaakt.
Ben het niet eens met doorsnee rockband. Ja de invloeden van oa Strokes/Arctic Monkeys zijn er dus misschien niet vernieuwend maar het plezier spat er van af als ze spelen. Ik word er als eind vijftiger die, ik moet toegeven minder snel enthousiast wordt van nieuwe bandjes dan toen ik twintiger was iig erg blij van

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Ben het niet eens met doorsnee rockband. Ja de invloeden van oa Strokes/Arctic Monkeys zijn er dus misschien niet vernieuwend maar het plezier spat er van af als ze spelen. Ik word er als eind vijftiger die, ik moet toegeven minder snel enthousiast wordt van nieuwe bandjes dan toen ik twintiger was iig erg blij van
Ik vind ze live ook altijd erg sterk. Goede gitaarsolos en zang, plezier op het podium en toch ook wel afwisseling met rustige en meer up-tempo nummers.
Voor mij een veel leukere band om live te zien, dan de doorsnee bands zoals di-rect of Kensington

Sprak kort voor het Warhaus concert met Floris. Hadden net een USA tour achter de rug. Kleine zalen, maar wel aardig vol. Live spat het enthousiasme eraf.
Fijn voor ze dat ze in Nederland al meer gewaardeerd worden

Net terug van Sef in de Oosterpoort. Show was erg goed, erg genoten! :D

Veel nieuwe muziek gehoord (klonk goed!) en eerder werk kreeg een nieuw, elektronisch jasje. dat werkte echt goed! Minimalistische visuals met lichten, maar wel echt goed.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Zaho de Zagasan in Tivoli: wat een feest. Loepzuiver gezongen ingetogen pianonumers en elektronische bangers die de hele zaal meekregen, van jong tot best wel oud. Wat een leuk, ontwapenend en nuchter mens met een fijne en goede band. Leuke interactie met het (chille) publiek. Zou zo nog een keer gaan in Paradiso maandag.

Zaho de Zagasan in Tivoli: wat een feest. Loepzuiver gezongen ingetogen pianonumers en elektronische bangers die de hele zaal meekregen, van jong tot best wel oud. Wat een leuk, ontwapenend en nuchter mens met een fijne en goede band. Leuke interactie met het (chille) publiek. Zou zo nog een keer gaan in Paradiso maandag.
Ja hier ook echt genoten. Helaas werd mijn vriendin onwel tegen het einde van La symphonie des eclairs waardoor we hebben gemist wat daarna kwam maar gelukkig staat ze ook ook dtrh dit jaar. Complimenten ook voor het personeel van Tivoli, er werd super snel geschakeld en binnen een minuut zaten we ergens op een rustige plek met een glas water.

Ik was er ook en heb enorm genoten: zo’n goed opgebouwde set. De hele band had zoveel plezier, was mooi.

En gewoon twee uur volgespeeld, dat had ik niet verwacht. Mooie toegift ook met covers van 99 Luftballons, Modern Love en La Vie Est Belle.

Fijn vooruitzicht dat ik haar weer ga zien op DTRH!

En inderdaad heel fijn publiek, heel divers maar erg relaxed.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en AngieH
Ja hier ook echt genoten. Helaas werd mijn vriendin onwel tegen het einde van La symphonie des eclairs waardoor we hebben gemist wat daarna kwam maar gelukkig staat ze ook ook dtrh dit jaar. Complimenten ook voor het personeel van Tivoli, er werd super snel geschakeld en binnen een minuut zaten we ergens op een rustige plek met een glas water.
Ai balen zeg. Hopelijk gaat het weer beter.

Was dit toevallig links achterin? Zij met, als ik het me goed herinner, een donkere paardenstaart en jij wat langer met kort haar? Zo ja, dan heb ik haar naar de bar gebracht (niet wetende dat haar vriend net achter me liep).

Ik vond het ook erg goed gisteren, en dan met name het middenstuk van Dis-moi tu m'aimes t/m La symphonie des eclairs. De toegift met 3 covers vond ik zelf wat minder interessant, maar wel leuk om een keer een artiest een heel rondje Ronda-balkon te zien maken. :)

Users who are viewing this thread