Hullabaloo Groningen 2019 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Als er nu nog elke dag 1 act wordt aangekondigd tot 11 juni kunnen ze toch nooit op 50 uitkomen?

Best prijzig nog imo.

Sikkom reageert als volgt op FB:

Lezen is lastig, hè? "En dit is 'slechts' het opwarmertje" en: "Volgens de organisatie worden de grootste en interessantste namen van het festival in het Stadspark nog gecommuniceerd. “Maar deze muzikanten zetten alvast de toon”, laat Cathelijne van Grinsven van 4PM (organisatie) weten."

Kan dus nog alle kanten op. Ik kijk de kat even uit de boom. Benieuwd naar de headliners.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Als er nu nog elke dag 1 act wordt aangekondigd tot 11 juni kunnen ze toch nooit op 50 uitkomen?

Best prijzig nog imo.

Sikkom reageert als volgt op FB:

Lezen is lastig, hè? “En dit is ‘slechts’ het opwarmertje” en: “Volgens de organisatie worden de grootste en interessantste namen van het festival in het Stadspark nog gecommuniceerd. “Maar deze muzikanten zetten alvast de toon”, laat Cathelijne van Grinsven van 4PM (organisatie) weten.”

Kan dus nog alle kanten op. Ik kijk de kat even uit de boom. Benieuwd naar de headliners.

En dan nog eens je potentiële bezoekers verwijten dat ze niet kunnen lezen, die heeft waarschijnlijk ook nooit een PR cursus gevolgd?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Als er nu nog elke dag 1 act wordt aangekondigd tot 11 juni kunnen ze toch nooit op 50 uitkomen?

Best prijzig nog imo.

Sikkom reageert als volgt op FB:

Lezen is lastig, hè? “En dit is ‘slechts’ het opwarmertje” en: “Volgens de organisatie worden de grootste en interessantste namen van het festival in het Stadspark nog gecommuniceerd. “Maar deze muzikanten zetten alvast de toon”, laat Cathelijne van Grinsven van 4PM (organisatie) weten.”

Kan dus nog alle kanten op. Ik kijk de kat even uit de boom. Benieuwd naar de headliners.
"Lezen is lastig hé?"

Pff ik zou gelijk mijn abbo opzeggen if I had one..

KutKrant!
 

rd14

Playlistbediener
21 feb 2018
8
0
Timmetje wrote:
Als er nu nog elke dag 1 act wordt aangekondigd tot 11 juni kunnen ze toch nooit op 50 uitkomen?

Best prijzig nog imo.

Sikkom reageert als volgt op FB:

Lezen is lastig, hè? “En dit is ‘slechts’ het opwarmertje” en: “Volgens de organisatie worden de grootste en interessantste namen van het festival in het Stadspark nog gecommuniceerd. “Maar deze muzikanten zetten alvast de toon”, laat Cathelijne van Grinsven van 4PM (organisatie) weten.”

Kan dus nog alle kanten op. Ik kijk de kat even uit de boom. Benieuwd naar de headliners.

En dan nog eens je potentiële bezoekers verwijten dat ze niet kunnen lezen, die heeft waarschijnlijk ook nooit een PR cursus gevolgd?

Ach Willem Groeneveld en zijn Sikkom blogje.
Irritant betweterig figuurtje, kan niet over kritiek.
Af en toe best leuke scoops, maar het blijft allemaal van een triest niveau vol spelfouten en overduidelijk zijn eigen doorgedrukte mening.

Zal wel niet voor niets niet voor het DVHN zelf schrijven.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
De prijzen voor de tickets geven ook wel een beetje weer wat je kan verwachten.
Voor die 34,50 euro is de vrijdag echt geen volledige dag of gevuld met grote namen.
Voor 54,50 euro heb je net een halve dagticket op Pinkpop of Rock Werchter.
Ben zeer benieuwd ....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Ik denk dat Sikkom iets te hoog van de toren geblazen heeft met hun Foo Fighters en nu volop in de damage control gaat. Jammer!!!!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
En wat een jeuk-opmerkingen van het festival:

'het begin van de line-up commotion'
'gecombineerd met avontuur en gekte'
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Timmetje wrote:
Als er nu nog elke dag 1 act wordt aangekondigd tot 11 juni kunnen ze toch nooit op 50 uitkomen?

Best prijzig nog imo.

Sikkom reageert als volgt op FB:

Lezen is lastig, hè? “En dit is ‘slechts’ het opwarmertje” en: “Volgens de organisatie worden de grootste en interessantste namen van het festival in het Stadspark nog gecommuniceerd. “Maar deze muzikanten zetten alvast de toon”, laat Cathelijne van Grinsven van 4PM (organisatie) weten.”

Kan dus nog alle kanten op. Ik kijk de kat even uit de boom. Benieuwd naar de headliners.

“Lezen is lastig hé?”

Pff ik zou gelijk mijn abbo opzeggen if I had one..

KutKrant!

Haha, 'Kut Krant' Dat moet wel uit de docu 'voetbal is oorlog' zijn. Over de Gelderlander.

'KUTKRANT, ANDERS NIKS. GELDERLANDER IS OOK SCHULD!'.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Wanneer komt Lil' Kleine en Broeder Liefde... Nog wat grote DJ's en je hebt weer 1 van de zoveel festivals in Nederland... Niet echt denderend tot nu toe in ieder geval...
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
En The Dirty Daddies erbij.
Dauwpop heeft denkt aanstaande donderdag een beter totaalprogramma.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik heb bij de Plato Planet in de Oosterpoort wel eens een interessantere lineup gezien, en daar kun je voor 5 euro naar binnen, gratis als je een plaat koopt in de winkel.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Treurig. Geen idee ook wie dit zijn maar vooralsnog de doelgroep waar tieners heel blij van worden volgens mij.

Kopjek host ook een podium, trouwens. Dat is allemaal techno in ieder geval. Grootste naam die zij ergens hebben gehad is Job Jobse dus daar verwacht ik ook geen vernieuwde dingen. Kopjek moet het hebben van de unieke locaties, wat dan wel erg tof is.
 

martinromeling

Nieuw lid
27 mei 2019
3
0
Hier degene die volgens de organisatie te negatief op hun facebook reageerde Ik kan op de Hullabaloo site niks meer posten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken