Hullabaloo Groningen 2019 - Nieuws en geruchten

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Vanavond via swap voor 20 euro een kaartje voor vandaag en morgen gekocht. Terrein is compacter dan ik dacht en ligt er best mooi bij. Geluid is ook goed, al hoor je op sommige plaatsen geluid van de andere podia. Jungle by night is altijd goed en postmen viel me enorm mee. Donnie erg tegen.

Kon ook makkelijk vooraan staan.. deze foto gemaakt 2 minuten voor Jungle By Night op het hoofdpodium zou beginnen, terwijl ze al op het podium staan en bezig waren met het geluid.


 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
De foto voegt niet automatisch in, maar is hier te zien: https://imgur.com/a/AGjlNT5

Overigens was het op andere plekken wel iets drukker, maar alsnog (erg) rustig.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Krijg niet het gevoel dat deze editie erg winstgevend is geweest

https://www.dvhn.nl/groningen/Hullabaloo-strooit-met-gratis-kaartjes-We-zijn-misschien-wat-ruimer-geweest-met-het-uitdelen-24782219.html
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
309

Wilde net deze link delen. Voor het eerst dat ik de organisatie iets hoor zeggen wat niet alleen maar omgeven is van positiviteit.
Als ze gewoon wat meer op een normale manier hadden gereageerd op kritiek, hadden ze ook wat meer krediet gekregen.

Maar ja, hebben ze volgend jaar wel een leuk programma, dan wil ik best eens komen kijken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Sikkom heeft ze voordat ze uberhaupt begonnen waren met 4-0 achtergezet.

Hoop dat ze volgend jaar opnieuw kunnen proberen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
309
En hoewel je natuurlijk zelf een beslissing maakt of een bepaald bedrag het je waard is om een kaartje te kopen, zou ik me toch bekocht voelen als ik hoor hoeveel mensen er gratis naar binnen zijn gegaan en jij het volle pond hebt betaald.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
309
Ik heb geen Facebook, dus kan maar deels meelezen daar.
Maar ik lees weer dat er negatieve reacties worden weggehaald, dat kan toch niet?
En ook festileaks lees ik dan weer iets semi positief over dit festival.
De PR mensen draaien daar overuren, maar niet ten goede van het festival.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.924
Ik heb geen Facebook, dus kan maar deels meelezen daar.
Maar ik lees weer dat er negatieve reacties worden weggehaald, dat kan toch niet?
En ook festileaks lees ik dan weer iets semi positief over dit festival.
De PR mensen draaien daar overuren, maar niet ten goede van het festival.

Oeh. Indirecte kritiek op Festileaks. Maar dat vind ik leuk.
Weghalen van negatieve reacties kan inderdaad niet, maar dat doen ze al een tijdje. Ben bang (of eigenlijk helemaal niet) dat er volgend jaar geen tweede editie gaat plaatsvinden.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Als ik zo om me heen kijk bij m'n vrienden dan heeft bijna iedereen in Groningen zowat gratis kaartjes gekregen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
787
473
En ook festileaks lees ik dan weer iets semi positief over dit festival.
Herken dit wel van andere websites waar ik voor geschreven heb. Angst om kritisch te zijn naar festival, want advertentie-inkomsten en uitnodiging voor volgende edities zet je daarmee op de tocht. Kut, maar zo werkt het nou eenmaal.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Het was dan ook wel een leuk, wat kleinschalig festival. In ieder geval redelijk goed georganiseerd, met een logische terreinindeling en goed eten en drinken. Viel me eerlijk gezegd alles mee voor een eerste editie. Zaterdag was ook aanzienlijk beter bezocht dan de vrijdag, maar met inderdaad veel vrijkaartjes. Vraag is dus wel of zo'n insteek met dance-acts en Nederlandse namen levensvatbaar is. Met wat grotere namen op een groter hoofdpodium (en eventueel minder andere podia) zie ik het wel succesvol terugkeren.

Overigens is het bij meer (dance)festivals en evenementen gebruikelijk negatieve reacties op de socials te verwijderen, ben dat wel vaker tegen gekomen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
787
473
Moet zeggen dat de beelden wel positief verrassen. Wel (veel) te rustig, maar lijkt superleuk en kleinschalig opgezet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken