nitotheno wrote:
Tbh uiteindelijk best wel goede line up, zeker voor die prijs. Hebben met de laatste paar drops mij iig wel aangenaam verrast.
Ik ben verbaasd dat juist jij dit een goede line up vind (en blijkbaar ben je niet de enigste) ? Deze lineup is toch niks meer (of minder) dan een veredelde 538 Koningsdag of een groot bevrijdingsfestival .
Er staat werkelijk waar geen 1 spannende naam. Op Craig David/Goldfish en Jungle By night na klopt het affiche wel voor 1 doelgroep.
Dit is echt een festival voor tieners in de categorie 14 tot 17 jaar. Misschien moeten ze het alcoholvrij maken
Hahahaha je laatste opmerking, goud.
Ja weet niet; het is niet dat ik denk wow wat vet! Maar gewoon een degelijke line up.
Vind persoonlijk namen als Oscar & the wolf, Craig David, Goldfish, Route 94 wel vet.
En de Nederlandse namen die er staan (vooral de hiphop namen) vind ik wel tof, of flinke namen.
Een Lil kleine vind ik bijvoorbeeld helemaal niks, maar stond vorige maand wel in de Ziggo.
Met de verwachtingen die het schepte, had ik ook een prijskaartje van 150+ euro verwacht.
Nou is de line up totaal niet wat we ervan verwacht hadden, maar het is ook een stuk goedkoper.
Al met al een prima line up, als je de verwachtingen wegdenkt.
Zou er zelf niet per se heen gaan, maar ja.
Oke ik lees dit nu terug en ik zie dat ik er gewoon heel erg tussenin zit. Laten we zeggen dat de line up "oke" is.