Hullabaloo Groningen 2019 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
nitotheno wrote:
Tbh uiteindelijk best wel goede line up, zeker voor die prijs. Hebben met de laatste paar drops mij iig wel aangenaam verrast.

Ik ben verbaasd dat juist jij dit een goede line up vind (en blijkbaar ben je niet de enigste) ? Deze lineup is toch niks meer (of minder) dan een veredelde 538 Koningsdag of een groot bevrijdingsfestival .
Er staat werkelijk waar geen 1 spannende naam. Op Craig David/Goldfish en Jungle By night na klopt het affiche wel voor 1 doelgroep.

Dit is echt een festival voor tieners in de categorie 14 tot 17 jaar. Misschien moeten ze het alcoholvrij maken
1f609.svg

Hahahaha je laatste opmerking, goud.
Ja weet niet; het is niet dat ik denk wow wat vet! Maar gewoon een degelijke line up.
Vind persoonlijk namen als Oscar & the wolf, Craig David, Goldfish, Route 94 wel vet.
En de Nederlandse namen die er staan (vooral de hiphop namen) vind ik wel tof, of flinke namen.
Een Lil kleine vind ik bijvoorbeeld helemaal niks, maar stond vorige maand wel in de Ziggo.
Met de verwachtingen die het schepte, had ik ook een prijskaartje van 150+ euro verwacht.
Nou is de line up totaal niet wat we ervan verwacht hadden, maar het is ook een stuk goedkoper.

Al met al een prima line up, als je de verwachtingen wegdenkt.
Zou er zelf niet per se heen gaan, maar ja.

Oke ik lees dit nu terug en ik zie dat ik er gewoon heel erg tussenin zit. Laten we zeggen dat de line up "oke" is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Ondertussen hebben ze elke negatieve comment onder de lineup op FB weggehaald.

Pfff.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Wat slecht zeg, dat kan ook echt niet. Dat is ook helemaal nergens voor nodig.

Wat betreft Het verhaal achter de Foo Fighters ligt eigenlijk niet echt aan het festival zelf maar is een beetje een verkeerde samenloop van omstandigheden: Sikkom is een onafhankelijke 'nieuws'blog die zich bezig houdt met media wat jongeren leuk vindt. Geruchten waren er door het festival zelf dan er is geprobeerd om de Foo Fighters te laten headlinen. Sikkom heeft dit overgenomen en er een titel boven geplakt dat de Foo Fighters headlinen. Sneu voor het festival, sneu van Sikkom. Ze zitten er wel vaak naast en houden er wel van om de boel wat meer op te blazen(zoals alle media, trouwens).

 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Anders met z'n allen een weekendje Hullabaloo pakken en alleen maar negatieve dingen roepen? Leuk Festileaks uitje? :')
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Anders met z’n allen een weekendje Hullabaloo pakken en alleen maar negatieve dingen roepen? Leuk Festileaks uitje? :’)

Ik ben er bij! Kan Festileaks geen mediapartner worden en vrijkaarten voor het hele forum regelen?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
'heen heen heen. lil kleine komt ik moet heen oh en de jeugd en alle andere leuke mensen'
'deze lineup is siiiickk'
'omggg duncan laurence'
'Zieke line up ??'

Er zijn toch liefhebbers. Maar in de lijn van Benjamin schrijft: dit is toch de ranjadisco onder de festivals.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Ik zie in ieder geval heel veel standaard comments die vanuit promotorgroepen worden geinitieerd. Het zou mij niet verbazen als ze met een groep van 100 promotors werken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Chiel wrote:
‘heen heen heen. lil kleine komt ik moet heen oh en de jeugd en alle andere leuke mensen’.

Wat staat hier nou eigenlijk?
Ik zou zeer graag gebruik willen maken van uw festivalfaciliteiten. Dhr. Klein Kleine is aanwezig, en ook zou ik zeer graag de Jeugd van Tegenwoordig willen betrachten. Ook zijn er veel andere leuke andere leuke speelmannen aanwezig.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Voorheen had het trollenleger een leider in de persoon van Dotan.
Nu hij weg is, zijn ze helemaal losgeslagen en roeptoeteren ze maar wat.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Het gaat nog een aardige kluif worden om 30.000? bezoekers te trekken met 5000 geinteresseerden op Facebook nu, vermoed ik :-o
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Ze zijn druk aan het adverteren op FB. Moest wel lachen om het feit dat ze op Resident Advisor targetten. Lijkt mij niet helemaal het juiste publiek.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.797
Ze zijn druk aan het adverteren op FB. Moest wel lachen om het feit dat ze op Resident Advisor targetten. Lijkt mij niet helemaal het juiste publiek.

Ook leuk dat ze doelen op mensen die in Amsterdam wonen of zijn geweest. Groningen is mij gewoon echt te ver hoor
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Voor festivals als BKS of DTRH kom ik graag vanaf Groningen helemaal naar de andere kant van het land, maar met deze line-up is het voor mij de moeite niet eens waard om van de Korrewegwijk naar het Stadspark te komen fietsen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.161
Frappant detail aan die Facebook advertentie: Kent iemand de band Heavn?



De early bird is nu ook al bijna anderhalve maand ''bijna uitverkocht''.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Heavn is gewoon een Nederlandse band. Niet heel bekend, maar ook zeker niet onbekend.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Volgens mij adverteren ze ook met verschillende namen bovenaan het affiche.
Ik heb zelf al 2 versies voorbij zien komen, had op 1 een reactie geplaatst die niet eens heel negatief was, maar ook meteen weg gehaald.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken