Hullabaloo Groningen 2019 - Nieuws en geruchten

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Nou, ik sla achterover van de aankondigingen.
Wanneer gaan ze de headliners bekend maken? Of is Blof headliner?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Martin Jensen erbij, bekend van het nummer Solo Dance ( ... nooit van gehoord)
Ze reageren op Facebook nu wel eerlijk op iemand die vraagt waar de grote internationale headliners blijven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Onder dat ready to go bericht op Facebook. Bericht onder bericht van gisteren.

Zeggen dat headliners nog komen. Ik geloof er niet meer in.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Goldfish
Jonna Frase & band
En dan nog een aparte aankondiging voor de silent disco maken.

11 juni moest toch het programma compleet zijn ?
Dit wordt echt niets meer.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
853
791
Goldfish
Jonna Frase & band
En dan nog een aparte aankondiging voor de silent disco maken.

11 juni moest toch het programma compleet zijn ?
Dit wordt echt niets meer.

kan natuurlijk zijn dat ze morgen nog wat namen en alle headliners bekend maken :wink:
Wilde kijken hoeveel namen er op de site stonden, blijkt deze al een tijdje niet geüpdatet is qua namen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Gewoon een uitvergroot bevrijdingsfestival!
Stadspark Live heeft een betere lineup imo!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Volledige lineup nu bekend.

Grootste internationale artiesten zijn Craig David en Oscar and the Wolf.

De rest van de artiesten zijn overal en nergens al te zien.

Meh.
 

florisv

Nieuw lid
28 mei 2019
2
0
Line-up volledig rond nu. De headliner van formaat is dus Oscar & the wolf geworden. Ze verkopen de Ziggo Dome uit, maar kaliber Foo Fighters is het niet. Divers programma verder. Van alles wat en zeker op het vlak van de dance schiet de line-up met Ferreck Dawn, Lost Frequencies, Route 94 en Robin Schulz niet tekort. Veel plaats voor nieuwe Nederlandse (hiphop) artiesten. Leuk dat er zo'n gevarieerd festival om de hoek is voor de Groningers. Genoeg om me mee te vermaken eind augustus!
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
611
283
Line-up volledig rond nu. De headliner van formaat is dus Oscar & the wolf geworden. Ze verkopen de Ziggo Dome uit, maar kaliber Foo Fighters is het niet. Divers programma verder. Van alles wat en zeker op het vlak van de dance schiet de line-up met Ferreck Dawn, Lost Frequencies, Route 94 en Robin Schulz niet tekort. Veel plaats voor nieuwe Nederlandse (hiphop) artiesten. Leuk dat er zo’n gevarieerd festival om de hoek is voor de Groningers. Genoeg om me mee te vermaken eind augustus!

Hebben we hier te maken met een medewerker van het festival :wink: ?

Maar zonder gekheid. Hier word je natuurlijk niet heel vrolijk van, maar er zullen alsnog wel voldoende kaarten worden verkocht. Vooral voor tieners is dit wel een leuk programma, denk ik.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Volledige lineup nu bekend.

Grootste internationale artiesten zijn Craig David en Oscar and the Wolf.

De rest van de artiesten zijn overal en nergens al te zien.

Meh.
Den Oscaar toch ook?
Dat festival speelt nog niet mee met de grote jongens.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Ik blijf er bij. Het is helemaal niet slecht, vooral als je into the mainstream NL artiesten komt dan is dit een zeer goed affiche. Het had prima bestaansrecht gehad, maar ze hebben zelf een beetje afgunst gecreëerd door heel dat Foo Fighters verhaal nooit de kop in te drukken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik blijf er bij. Het is helemaal niet slecht, vooral als je into the mainstream NL artiesten komt dan is dit een zeer goed affiche. Het had prima bestaansrecht gehad, maar ze hebben zelf een beetje afgunst gecreëerd door heel dat Foo Fighters verhaal nooit de kop in te drukken.

Ja inderdaad. En daarbij geeft reacties verwijderen op Facebook ook niet echt een positieve vibe mee. Ze hebben een beetje een Pinkpop lineup qua dagprogramma.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Indiaantje89 wrote:
Ik blijf er bij. Het is helemaal niet slecht, vooral als je into the mainstream NL artiesten komt dan is dit een zeer goed affiche. Het had prima bestaansrecht gehad, maar ze hebben zelf een beetje afgunst gecreëerd door heel dat Foo Fighters verhaal nooit de kop in te drukken.

Ja inderdaad. En daarbij geeft reacties verwijderen op Facebook ook niet echt een positieve vibe mee. Ze hebben een beetje een Pinkpop lineup qua dagprogramma.
Klopt, en zichzelf vergelijken met Lollapalooza komt dit jaar ook gewoon niet uit.

Volgens mij hebben ze dat Foo Fighters verhaal gewoon gebruikt om naam te creeëren. En toegegeven dat heeft gewerkt, maar nu is het een soort boomerang die in eigen gezicht terug komt.

 

florisv

Nieuw lid
28 mei 2019
2
0
florisv wrote:
Line-up volledig rond nu. De headliner van formaat is dus Oscar & the wolf geworden. Ze verkopen de Ziggo Dome uit, maar kaliber Foo Fighters is het niet. Divers programma verder. Van alles wat en zeker op het vlak van de dance schiet de line-up met Ferreck Dawn, Lost Frequencies, Route 94 en Robin Schulz niet tekort. Veel plaats voor nieuwe Nederlandse (hiphop) artiesten. Leuk dat er zo’n gevarieerd festival om de hoek is voor de Groningers. Genoeg om me mee te vermaken eind augustus!

Hebben we hier te maken met een medewerker van het festival
1f609.svg
?

Maar zonder gekheid. Hier word je natuurlijk niet heel vrolijk van, maar er zullen alsnog wel voldoende kaarten worden verkocht. Vooral voor tieners is dit wel een leuk programma, denk ik.

Gelukkig niet zeg. Natuurlijk worden er 'valse' beloftes gedaan vooraf, maar is het ook niet ietwat naïef om te denken dat je voor 63,50 euro een weekend krijgt met een band als FF? Als je voorbeelden van festivals kan noemen die voor zo'n ticketprijs eenzelfde soort line-up hebben neergezet + een grote internationale band neem ik mijn woorden terug. De jongere doelgroep gaat dit nog een hele aardige line-up vinden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
tom93 wrote:

florisv wrote:
Line-up volledig rond nu. De headliner van formaat is dus Oscar & the wolf geworden. Ze verkopen de Ziggo Dome uit, maar kaliber Foo Fighters is het niet. Divers programma verder. Van alles wat en zeker op het vlak van de dance schiet de line-up met Ferreck Dawn, Lost Frequencies, Route 94 en Robin Schulz niet tekort. Veel plaats voor nieuwe Nederlandse (hiphop) artiesten. Leuk dat er zo’n gevarieerd festival om de hoek is voor de Groningers. Genoeg om me mee te vermaken eind augustus!


Hebben we hier te maken met een medewerker van het festival
1f609.svg
?

Maar zonder gekheid. Hier word je natuurlijk niet heel vrolijk van, maar er zullen alsnog wel voldoende kaarten worden verkocht. Vooral voor tieners is dit wel een leuk programma, denk ik.

Gelukkig niet zeg. Natuurlijk worden er ‘valse’ beloftes gedaan vooraf, maar is het ook niet ietwat naïef om te denken dat je voor 63,50 euro een weekend krijgt met een band als FF? Als je voorbeelden van festivals kan noemen die voor zo’n ticketprijs eenzelfde soort line-up hebben neergezet + een grote internationale band neem ik mijn woorden terug. De jongere doelgroep gaat dit nog een hele aardige line-up vinden.

Die kaartprijs was nog niet bekend voordat ze met die grote internationale namen claims kwamen.... en die zit nog steeds aardig op hun site verkocht.

Te grote en valse beloftes + reacties verwijderen = negatieve reacties uitlokken imo.

Met deze lineup kun je beter de trein naar Leeuwarden pakken en naar Welcome to the Village gaan. Meer waard voor je geld en tijd.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Niet een heel verrassende line-up met de verwachte grootste / populairste namen uit de Nederlandse hiphop. Sluit op zich wel aan bij de jongere generatie en er zijn weinig festivals die zich op die doelgroep richten.
Benieuwd hoe het uit gaat pakken met (Nederlandse) pop, hiphop & electro naast elkaar, lijkt mij een wat vreemde festivalopzet. Zie verder geen hele grote publiekstrekkers (maar daar is de prijs ook niet naar). Misschien tegen die tijd eens op swap kijken (als ik niet op vakantie ben).
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Tbh uiteindelijk best wel goede line up, zeker voor die prijs. Hebben met de laatste paar drops mij iig wel aangenaam verrast.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Tbh uiteindelijk best wel goede line up, zeker voor die prijs. Hebben met de laatste paar drops mij iig wel aangenaam verrast.

Ik ben verbaasd dat juist jij dit een goede line up vind (en blijkbaar ben je niet de enigste) ? Deze lineup is toch niks meer (of minder) dan een veredelde 538 Koningsdag of een groot bevrijdingsfestival .
Er staat werkelijk waar geen 1 spannende naam. Op Craig David/Goldfish en Jungle By night na klopt het affiche wel voor 1 doelgroep.

Dit is echt een festival voor tieners in de categorie 14 tot 17 jaar. Misschien moeten ze het alcoholvrij maken ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken