tom93 wrote:
florisv wrote:
Line-up volledig rond nu. De headliner van formaat is dus Oscar & the wolf geworden. Ze verkopen de Ziggo Dome uit, maar kaliber Foo Fighters is het niet. Divers programma verder. Van alles wat en zeker op het vlak van de dance schiet de line-up met Ferreck Dawn, Lost Frequencies, Route 94 en Robin Schulz niet tekort. Veel plaats voor nieuwe Nederlandse (hiphop) artiesten. Leuk dat er zo’n gevarieerd festival om de hoek is voor de Groningers. Genoeg om me mee te vermaken eind augustus!
Hebben we hier te maken met een medewerker van het festival
?
Maar zonder gekheid. Hier word je natuurlijk niet heel vrolijk van, maar er zullen alsnog wel voldoende kaarten worden verkocht. Vooral voor tieners is dit wel een leuk programma, denk ik.
Gelukkig niet zeg. Natuurlijk worden er ‘valse’ beloftes gedaan vooraf, maar is het ook niet ietwat naïef om te denken dat je voor 63,50 euro een weekend krijgt met een band als FF? Als je voorbeelden van festivals kan noemen die voor zo’n ticketprijs eenzelfde soort line-up hebben neergezet + een grote internationale band neem ik mijn woorden terug. De jongere doelgroep gaat dit nog een hele aardige line-up vinden.