Hullabaloo Groningen 2019 - Nieuws en geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Is geen geintje... Ze hebben gisteren een woordzoeker geplaatst met daarin de eerste namen en dit zijn degene die je daaruit kon halen.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
847
777
Zag hem nu ook.
Dan hoop ik dat dit de vrijdag is en hopen op betere namen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Is geen geintje… Ze hebben gisteren een woordzoeker geplaatst met daarin de eerste namen en dit zijn degene die je daaruit kon halen.
Waar? Ik zie niets op Facebook of hun website? (Sorry ben gewoon benieuwd).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Op Sikkom Facebook, Sikkom is het Groninger stadsnieuws met een ietwat hip tintje.

Beetje net niet namen zo na al die poespas. Ik blijf er iig niet voor tuus.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Op Sikkom Facebook, Sikkom is het Groninger stadsnieuws met een ietwat hip tintje.

Beetje net niet namen zo na al die poespas. Ik blijf er iig niet voor tuus.
Aha bedankt.. ook vreemd dat het festival zelf dit nergens lijkt te plaatsen? Ik zou toch een ander marketing team overwegen. Volgens mij was het zelfde Sikkom wat destijds Foo Fighters noemde... fijne partner dan als het straks niet lijkt te kloppen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Weet niet of Sikkom echt een partner is. Sikkom post meestal alles toch wel en gaat veel over scoops in de stad hier. Misschien hebben ze alleen die (stomme) puzzel gekregen.

Maar als dit het festival wordt dan is het straks gewoon een uitvergroot Bevrijdingsfestival en dan maken ze alle zelfgemaakte hype niet waar. Stadspark Live word dan beter.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Even afwachten nog.. Rondé Blof en DJVT zijn weinig boeiends. Robin Schulz vind ik nog wel ok (wel een internationale artiest een heel veel hitjes). Maar hier voor ga ik niet naar Groningen in ieder geval ;).
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Eerste namen zijn idd niet erg boeiend Robin Schulz enige redelijk grote naam... Verder Appelpop artiesten waar ik niet veel geld voor weg ga leggen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Hullaballoo: Registreer je mail en ontvang de eerste namen van onze magnifieke line-up!!!!
Sikkom : Nee hoor, hier is een woordzoeker!

Hullaballoo heeft nog niks gepost en/of gemaild!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Op Hullaballoo Facebook en mail:

FIRST ARTISTS ANNOUNCED! ❁☘

Yes, eindelijk is het zover en kunnen we de eerste namen bekend maken van de Hullabaloo Festival 2019 line-up! Met trots presenteren wij de eerste 4 acts: BLØF, Robin Schulz, De Jeugd Van Tegenwoordig en RONDÉ toveren samen met vele anderen het Stadspark om tot een muzikaal paradijs!

Vandaag markeert het begin van de line-up commotion en start het avontuur & de ontdekking naar de volledige line-up. Elke dag wordt een nieuwe act bekend gemaakt en op 11 juni releasen we de allerlaatste naam en is daarmee de line-up compleet. So stay tuned for more!

Pre-registreer je nu tot uiterlijk maandag 12.00 uur en verkrijg als allereerste toegang tot de ticketshop! De officiële kaartverkoop start maandag 20.00 uur, voor pre-registers om 19.00 uur. Als fan van het allereerste uur ontvang je van ons ook nog eens €5,- korting op je ticket. #HULLA2019

Wie zou er zo gek zijn om maandag 20:00u kaarten te kopen zonder een degelijke line-up of ook maar ietwat van info rondom het festival?

Dit wordt drie keer niks ben ik bang. Benieuwd hoe duur die tickets gaan zijn!
Raar allemaal.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Alleen Rondé dus op main stage. DJVT op het derde stage en Robin Schulz zelfs op het vierde. Geeft toch enigszins hoop dat ze er nog wat leuks van kunnen maken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Een early bird voorverkoop met €5,- korting voor de eerste editie van een festival waarvan de eerste namen zowel te laat als niet heel veel bijzonders zijn....

Ik zie het niet gebeuren!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Op Hullaballoo Facebook en mail:

FIRST ARTISTS ANNOUNCED! ❁
2618.svg


Yes, eindelijk is het zover en kunnen we de eerste namen bekend maken van de Hullabaloo Festival 2019 line-up! Met trots presenteren wij de eerste 4 acts: BLØF, Robin Schulz, De Jeugd Van Tegenwoordig en RONDÉ toveren samen met vele anderen het Stadspark om tot een muzikaal paradijs!

Vandaag markeert het begin van de line-up commotion en start het avontuur & de ontdekking naar de volledige line-up. Elke dag wordt een nieuwe act bekend gemaakt en op 11 juni releasen we de allerlaatste naam en is daarmee de line-up compleet. So stay tuned for more!

Pre-registreer je nu tot uiterlijk maandag 12.00 uur en verkrijg als allereerste toegang tot de ticketshop! De officiële kaartverkoop start maandag 20.00 uur, voor pre-registers om 19.00 uur. Als fan van het allereerste uur ontvang je van ons ook nog eens €5,- korting op je ticket. #HULLA2019

Wie zou er zo gek zijn om maandag 20:00u kaarten te kopen zonder een degelijke line-up of ook maar ietwat van info rondom het festival?

Dit wordt drie keer niks ben ik bang. Benieuwd hoe duur die tickets gaan zijn!
Raar allemaal.



elke dag 1 nieuwe act tot 11 juni? met andere woorden nog 18 acts? 22 acts in totaal voor het festival?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Categorie Appelpop , Parkpop, etc maar dan moet je er nog geld voor betalen ook.
Beetje concert @ sea achtig ? Als nieuw festival wil je toch juist vernieuwend zijn ?

Dit lijkt trouwens verdacht veel op Central park festival bij ons in de buurt, dan moeten alleen nog even Kaiser Chiefs, Ronnie Flex & Direct erbij.
https://www.centralparkfestival.nl/

Kom op ze minst bij je eerste drop met een beetje spannende / originele namen of een goede knaller.
 

rd14

Playlistbediener
21 feb 2018
8
0
Wij houden ons geld voorlopig nog op zak, moeten wel wat betere namen komen als dit zeg...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
''Elke dag wordt een nieuwe act bekend gemaakt en op 11 juni releasen we de allerlaatste naam en is daarmee de line-up compleet. Dus wacht rustig af en dan zullen er ook voor jou vast acts bij zitten die jou doen glunderen'' aldus Hullaballoo op Facebook in een reactie op iemand die het nog niks vindt allemaal.

22 acts voor een tweedaags festival. Da's vrij weinig toch?

In vergelijking heeft bijvoorbeeld Hello Festival er een stuk of 34.

Reacties op Sikkom zijn erg positief iig!
 

Bert

Support act
14 nov 2014
847
777
Timmetje wrote:
Op Hullaballoo Facebook en mail:

FIRST ARTISTS ANNOUNCED! ❁
2618.svg


Yes, eindelijk is het zover en kunnen we de eerste namen bekend maken van de Hullabaloo Festival 2019 line-up! Met trots presenteren wij de eerste 4 acts: BLØF, Robin Schulz, De Jeugd Van Tegenwoordig en RONDÉ toveren samen met vele anderen het Stadspark om tot een muzikaal paradijs!

Vandaag markeert het begin van de line-up commotion en start het avontuur & de ontdekking naar de volledige line-up. Elke dag wordt een nieuwe act bekend gemaakt en op 11 juni releasen we de allerlaatste naam en is daarmee de line-up compleet. So stay tuned for more!

Pre-registreer je nu tot uiterlijk maandag 12.00 uur en verkrijg als allereerste toegang tot de ticketshop! De officiële kaartverkoop start maandag 20.00 uur, voor pre-registers om 19.00 uur. Als fan van het allereerste uur ontvang je van ons ook nog eens €5,- korting op je ticket. #HULLA2019

Wie zou er zo gek zijn om maandag 20:00u kaarten te kopen zonder een degelijke line-up of ook maar ietwat van info rondom het festival?

Dit wordt drie keer niks ben ik bang. Benieuwd hoe duur die tickets gaan zijn!
Raar allemaal.

elke dag 1 nieuwe act tot 11 juni? met andere woorden nog 18 acts? 22 acts in totaal voor het festival?

Ze hebben het zelf over 50

En ticketprijzen staan ergens onder de faq verstopt

Friday ticket: € 34,50

Saturday ticket: € 54,50

2 Day ticket: € 79,00

2 Day ticket + camping: € 104

Camping ticket: €25,00











 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken