Hullabaloo Groningen 2019 - Nieuws en geruchten

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Die ophef en hype is wel alleen op dit forum natuurlijk..

Woon zelf in Groningen en daar wordt al een tijdje wel redelijk wat geadverteerd voor een ander nieuw festival in het Stadspark (met Sting, Anouk & the Specials).

Ik denk dan ook dat om die reden de line-up en aankondiging wat later is, en niet zo zeer vanwege problemen met het vinden van namen of vergunning.

Kensington kan natuurlijk prima op zo'n festival, maar om 30.000 tickets te verkopen is er wel nog wat meer nodig. In de breedte of als in grotere namen.

Ben erg benieuwd in ieder geval, vooral ook naar welke genres er geboekt gaat worden.

Zie een hier genoemd Bospop/Appelop niet gebeuren, dat is toch meer dat eerder genoemde festival al.





 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Woon zelf ook in Groningen en iedereen heeft het erover. Ophef reikt verder dan alleen dit forum imo.

Word tof.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Begin mei worden inderdaad de eerste namen bekend gemaakt, aldus de organisatie een maand geleden. Op de website kun je je email-adres achterlaten om als eerste op de hoogte te zijn.

Nu is het nog een weekje begin mei, dus dat zal wel snel komen.

Als ze slim zijn hangen ze tijdens het bevrijdingsfestival op 5 mei op dezelfde locatie posters op (of maken ze wat namen bekend).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Het gaat lekker met dit festival, mijn god. Dit is toch alleen maar gedoemd te mislukken door alle leugens inmiddels?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Nouja 10 mei zou je nog kunnen zien als begin mei, maar als ze vandaag met niks komen dan klopt het idd niet met wat ze hebben gezegd. Vanaf maandag is het toch echt wel midden mei.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ze riepen eerst dat in april de eerste namen zouden komen. Ook hangt heel Groningen vol met posters van dit festival. Of ze moeten met een werelds-lie-up aankomen, die de extra 15.000 kaarten verkoopt, of het wordt een groot fiasco.

Ze verkopen wel de helft van de tickets ongeacht het programma, het leeft namelijk best wel hier.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
beide organisaties(E&A Events en de al eerder genoemde 4PM Entertainment) doen veel met
Lil’ Kleine en die Ronnie Flex, die zullen er sowieso staan ga ik vanuit, niet mijn ding, maar kan zeker een bepaald publiek trekken. Wat mij betreft, kom maar op met die namen, Als Groninger ben ik erg benieuw of het een teleurstellende line-up wordt of juist niet
 

rd14

Playlistbediener
21 feb 2018
8
0
Nog steeds geen nieuws.
Reageren ook niet op social media als je een vraag stuurt.

Ik ben bang voor een dikke flop.
Dat de 'grote namen' gewoon een van de autotunerappertjes als Lil Kleine, Boef of Bizzey gaat worden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Dat idee begin ik ook te krijgen. Marketing technisch gezien niet handig wat ze nu doen.

Misschien was het nieuws van Foo Fighters mogelijk in Groningen ook gewoon iets wat veel en veel te veel verwachtingen heeft geschept.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Ja dit wordt niks. Stad hangt vol posters maar geen lineup te bekennen. Jammer hoor. Was leuk geweest.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
als ik kijk bij de vergunningaanvraag staat daar alleen maar de 31ste als datum en niet voor twee dagen, ook bij verleende vergunningen kon ik niets vinden, zou dat het zijn? Dat ze nog niets bekend kunnen maken
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik krijg hier toch meer en meer een Fyre-gevoel bij. Niet dat het al zo ver gaat, maar ben toch bang dat dit op een klein fiasco gaat uitlopen..
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ik heb het vermoeden dat Lowlands op een van de headliners zit te azen. Ik heb 2 weken terug contact gehad met de festival organisatie die vertelde mij dat zij eigenlijk vorig weekend de lineup bekend zouden maken.. ik denk dus dat Lowlands voor vertraging heeft gezorgd...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.220
2.158
Ik heb het vermoeden dat Lowlands op een van de headliners zit te azen. Ik heb 2 weken terug contact gehad met de festival organisatie die vertelde mij dat zij eigenlijk vorig weekend de lineup bekend zouden maken.. ik denk dus dat Lowlands voor vertraging heeft gezorgd…

Als er in mei nog aan je headliners getrokken wordt heb je de zaken niet op orde....
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Line-up coming up! ☘
Lang wachten wordt beloond en daarom maken wij morgen de eerste paar namen van onze magnifieke line-up bekend.... Stay tuned! ?

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Robin Schultz, Ronde, Blof en de Jeugd van Tegenwoordig.

Meh. Net niks.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Moet haast wel. Ik kan nergens dit vinden.
Meh zou wel te gek zijn een reünie van de boegies
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken