Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het Rock Werchter Voorspel-spel! (Ronde 3 & 4 & Bonusronde )
Er hoeve sowieso geen namen meer bij, alleen de datum
Als mensen nog niet voor de laatste ronde hadden gestemd ga ik nog overwegen om deze namen mee te laten tellen.
Verder lijkt het mij handig om de eerste officiele statement van RW zelf aan te houden. Aangezien wij dat de hele tijd hebben gedaan. Maar mocht het uitverkopen voor 1 april hebben mensen die nog niet gestemd hebben een voordeel aan iemand die aangeeft dat het uitverkocht is. Wat willen jullie? Eerste indicatie dat het uitverkocht is? Als dat later bevestigt wordt door RW?
Sinds het al even Mei is stop ik het nu! Zoals een aantal al weten ben ik in het buitenland tot 20 juni. Er komen geen tussenstanden meer en de einduitslag komt op de donderdag een week voor Werchter online.
Nog een week tot Werchter! Bij deze dus de uitslag van het Rock Werchter Voorspel-spel om te bepalen wie het hele weekend brag-rights heeft tegenover de andere Werchtergangers.
Zoals jullie al wisten was het de hele tijd spannend bovenin en dat is zo gebleven. De bonusronde heeft uiteindelijk uitgemaakt wie de winnaar is geworden. Bij deze feliciteert heel het Festileaks team @wessel met zijn nieuwe bijnaam: 'Rock Werchter Orakel'. Na de bekendmaking van Rammstein wist hij nog twee headliners goed te voorspellen en daarnaast 22 andere artiesten. Van die 22 artiesten wist hij ook nog 15 op de juiste podia te zetten. Dit betekent dat hij 32% van de Werchter namen goed heeft voorspeld. Chapeau!
De gehele uitslag kunnen jullie hieronder vinden. Iedereen bedankt voor het meedoen en het hoge niveau van voorspellen. Als jullie nog op of aanmerkingen hebben op ons voorspel-spel kunnen jullie dat uiteraard hier neerzetten of mij PM-en.
Nog bedankjes aan Jesse voor het bijhouden van al deze gekkigheid!
Eventjes kijken wat ik met het prijzengeld ga doen hoor.
Misschien wordt het eens tijd voor die eerste auto, maar een vakantie naar een ver land zou ook erg leuk zijn. Eventjes er lekker tussenuit.