Het grote Presale topic

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
764
691
Voor de Justin Timberlake fans én je hebt een mastercard:

www.priceless.com, daar staat alle info wanneer ticketverkoop start.

Zoals ik hier al paar keer heb gezegd op het forum: de deal tussen live nation en mastercard is nu echt wel op volle toeren aan het draaien.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Explosions in the sky lijkt presale links te posten op hun Instagram. Wachtwoord is EITS2024. Linkjes lijken nog niet te werken.

EDIT: presale start woensdag 10:00
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Voor de Justin Timberlake fans én je hebt een mastercard:

www.priceless.com, daar staat alle info wanneer ticketverkoop start.

Zoals ik hier al paar keer heb gezegd op het forum: de deal tussen live nation en mastercard is nu echt wel op volle toeren aan het draaien.
Deze werkt niet…

Je krijg een lege pagina te zien. Via livenation werkt de link ook niet
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Je kan nu perfect voor het sportpaleis overal plaatsen kiezen hoor als je Mastercard hebt...
Jep, link werkt prima. De discussie over de prijzen zullen we maar niet voeren zeker... Vanaf 56 Euro maar waar je dan zit ben ik nog niet achter... Beetje plaats begint bij 80 Euro
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.458
6.122
Als iemand een presalelinkje voor Within Temptation in Groningen heeft dan hou ik me aanbevolen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Justin Timberlake sale was echt een shitshow. Bericht krijgen dat er een extra show bijkomt op vrijdag, dus ik daar aansluiten in de wachtrij (want een vrijdag komt beter uit voor mij), om vervolgens aan het eind van de wachtrij een "pagina niet gevonden" scherm te krijgen. Het is bizar


Update: nu toch weer een show aangekondigd voor de vrijdag lol
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Justin Timberlake sale was echt een shitshow. Bericht krijgen dat er een extra show bijkomt op vrijdag, dus ik daar aansluiten in de wachtrij (want een vrijdag komt beter uit voor mij), om vervolgens aan het eind van de wachtrij een "pagina niet gevonden" scherm te krijgen. Het is bizar


Update: nu toch weer een show aangekondigd voor de vrijdag lol
Zag het inderdaad, maar voor de vrijdag is dan geen presale?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken