Het grote Presale topic

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
32
10
Hoe ik het begreep, krijgt iedereen die registreerde toegang tot de presale. Is gelukkig dus niet zoals bij Swift, meer zoals een gewone nieuwsbrief.

Wat ik vooral spijtig vind, is dat er nog steeds geen prijzen bekend zijn gemaakt. Ik haak waarschijnlijk af, al neem ik morgen wel een kijkje in de wachtrij.
de prijzen staan op Ticketmaster … zoals verwacht … DUUR !!
 

Bijlagen

  • IMG_0539.jpeg
    IMG_0539.jpeg
    170,6 KB · Weergaven: 84

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Hoe ik het begreep, krijgt iedereen die registreerde toegang tot de presale. Is gelukkig dus niet zoals bij Swift, meer zoals een gewone nieuwsbrief.

Wat ik vooral spijtig vind, is dat er nog steeds geen prijzen bekend zijn gemaakt. Ik haak waarschijnlijk af, al neem ik morgen wel een kijkje in de wachtrij.
Heb via tik tok een prijslijst gezien. Er staat bij “via insider” de vraag is of dit allemaal klopt natuurlijk.


de prijzen staan op Ticketmaster … zoals verwacht … DUUR !!
update: die prijzen van de tik tok bleken dus te kloppen
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
760
684
de prijzen staan op Ticketmaster … zoals verwacht … DUUR !!
We zijn in een nieuwe fase van ticketprijzen beland. De rek is er dus nog niet uit, want al die concerten gaan toch los uitverkopen.

Grote sterren gaan zelfs geen tournee's meer doen. Gewoon een stad zoeken en daar een maand kamperen en de hoofdprijs vragen.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
We zijn in een nieuwe fase van ticketprijzen beland. De rek is er dus nog niet uit, want al die concerten gaan toch los uitverkopen.

Grote sterren gaan zelfs geen tournee's meer doen. Gewoon een stad zoeken en daar een maand kamperen en de hoofdprijs vragen.
En dan te bedenken dat men graag in de toekomst overal een Sphere, zoals in Las Vegas, wil realiseren.
 
  • Leuk
Waarderingen: DenzelKroon

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
760
684
En dan te bedenken dat men graag in de toekomst overal een Sphere, zoals in Las Vegas, wil realiseren.
Dat is in Londen nu wel afgeketst. Maar ik zie bv Munchen nu elk jaar zo een pop up arena doen. Coldplay en consoorten zien het graag gebeuren. Meer inkomsten, als artiest zelf geen verplaatsingen meer moeten doen en kiezen wanneer je eens wilt optreden. Gek dat het niet vroeger gebeurde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Itisme1

Playlistbediener
12 jul 2023
30
4
Denk dat Adele wel uitverkoopt maar loopt stukken minder hard dan ze waarsch. dachten. Na een uur kan ik nog bijna alles kopen tot vooraan staan en de beste zitvakken ook nog. denk dat de prijzen veel mensen afschrikt. 900 euro en dan moet je nog hotel en naar munchen ook.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Denk dat Adele wel uitverkoopt maar loopt stukken minder hard dan ze waarsch. dachten. Na een uur kan ik nog bijna alles kopen tot vooraan staan en de beste zitvakken ook nog. denk dat de prijzen veel mensen afschrikt. 900 euro en dan moet je nog hotel en naar munchen ook.
Ik zag wachtrijnummers tot ongeveer 300K. Gigantisch veel natuurlijk, maar ook niet zo veel als ik had gedacht. Denk dat er misschien zelfs wat beschikbaar zal komen in general sale vrijdag.
Wachtrij gaat wel enorm traag. Proberen aansluiten en mijn beste plek op 50000 is er na bijna twee uur nog steeds niet door.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Ik zag wachtrijnummers tot ongeveer 300K. Gigantisch veel natuurlijk, maar ook niet zo veel als ik had gedacht. Denk dat er misschien zelfs wat beschikbaar zal komen in general sale vrijdag.
Wachtrij gaat wel enorm traag. Proberen aansluiten en mijn beste plek op 50000 is er na bijna twee uur nog steeds niet door.

Momenteel staan er nochtans nog steeds 250.000 mensen in de wachtrij.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Momenteel staan er nochtans nog steeds 250.000 mensen in de wachtrij.
Geen Adèle voor mij om een paar redenen.

* De prijzen zijn abnormaal en asociaal. Ik vind dat iedereen deze prijzen zou moeten boycotten.

*Ze verwacht dat iedereen naar haar komt door op een locatie te blijven. Lekker makkelijk.

Nee dankjewel. Deze FOMO pakt mij niet. Helaas al genoeg mensen gezien die wel op deze FOMO aanhaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken