Het grote Presale topic

Stefan1991

Playlistbediener
27 nov 2023
15
5

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
En nu zonder dat ondertoontje... Bij voordat dank.

Ik ga je echt niet expres een niet-werkende link sturen. In ieder geval niet deze keer.
 
Laatst bewerkt:

Stefan1991

Playlistbediener
27 nov 2023
15
5
En nu zonder dat ondertoontje... Bij voordat dank.

Ik ga je echt niet expres een niet-werkende link sturen. In ieder geval niet deze keer.
Dat zeg ik toch ook nergens? Dat maak je er zelf van.. ik klikte op jouw link en kwam uit op de verkoop van maandag. Kwam een link tegen voor de pre sale voor morgen en dacht voor de mensen die het wel boeit zet ik hem toch maar even hier.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Dat zeg ik toch ook nergens? Dat maak je er zelf van.. ik klikte op jouw link en kwam uit op de verkoop van maandag. Kwam een link tegen voor de pre sale voor morgen en dacht voor de mensen die het wel boeit zet ik hem toch maar even hier.
Ik moest wel drie keer kijken voor ik doorhad dat je reageerde op zijn zin "omdat (...) niemand hier überhaupt om NE-YO lijkt te geven".

Had vroeger heel hoge cijfers voor begrijpend lezen :p, dus ik ben vast niet de enige die het niet gelijk door had.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Iemand een pre sale link van ne-to voor België?
Allè, omdat niemand hier überhaupt iets lijkt te geven om NE-YO (om het met de woorden van een wijs man te zeggen):

Registreer u bij livenation.be en vanaf morgen 10u verschijnt een pre-sale link in uw account.

Oh, het was een pre-sale voor ne-to dat hier gevraagd werd. Dacht ik even dat het NE-YO was.
Voor mij alletwee even onbekend, maar mijn spellingscontrole van mijn smartphone lijkt warempel Ne-Yo wel te kennen. De snoodaard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

ikbenfan

Nieuw lid
14 dec 2023
2
0
z
Allè, omdat niemand hier überhaupt iets lijkt te geven om NE-YO (om het met de woorden van een wijs man te zeggen):

Registreer u bij livenation.be en vanaf morgen 10u verschijnt een pre-sale link in uw account.

Oh, het was een pre-sale voor ne-to dat hier gevraagd werd. Dacht ik even dat het NE-YO was.
Voor mij alletwee even onbekend, maar mijn spellingscontrole van mijn smartphone lijkt warempel Ne-Yo wel te kennen. De snoodaard.
dank je , ja typfout
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken