Harry Styles

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.456
6.116
Nice, mocht iemand (naast de Mojo presale donderdag) nog een presale link hebben.... :D

Wet Leg als support in ArenA aldus Mojo site. Tof!
 
Laatst bewerkt:

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik ben waarschijnlijk ontzettend naïef, maar verkoopt die dat uit? Ik vind het allemaal wel leuk klinken, maar niet echt speciaal. Beetje 1 in een dozijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Karel11

Playlistbediener
23 aug 2022
16
2
Ik ben waarschijnlijk ontzettend naïef, maar verkoopt die dat uit? Ik vind het allemaal wel leuk klinken, maar niet echt speciaal. Beetje 1 in een dozijn.
Ik denk meerdere keren strak zelfs. Zit wel tegen randje populariteit van coldplay aan denk ik. (op dit moment)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.023
Nice, mocht iemand (naast de Mojo presale donderdag) nogeen presale link hebben.... :D

Wet Leg als support in ArenA aldus Mojo site. Tof!
Is gewoon een voorverkoop van Mojo Weekly.

Daarover gesproken: ik krijg daar echt nooit meer mailtje van, terwijl ik wel ben geabonneerd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.456
6.116
Is gewoon een voorverkoop van Mojo Weekly.

Daarover gesproken: ik krijg daar echt nooit meer mailtje van, terwijl ik wel ben geabonneerd.
Ik ook niet. Halverwege dit jaar ineens gestopt en opnieuw inschrijven lijkt geen zin te hebben. Vrij irritant.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.431
Ik ben waarschijnlijk ontzettend naïef, maar verkoopt die dat uit? Ik vind het allemaal wel leuk klinken, maar niet echt speciaal. Beetje 1 in een dozijn.
Ik dacht hetzelfde, maar blijkbaar stonden voor z´n show in sportpaleis nog zeer veel mensen die een ticket wilden via ticketswap
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ik dacht hetzelfde, maar blijkbaar stonden voor z´n show in sportpaleis nog zeer veel mensen die een ticket wilden via ticketswap
Geen idee hoeveel het aantal mensen precies was, maar het waren er dui-zenden. Die had het Sportpaleis makkelijk twee keer kunnen vullen, if not drie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken