Harry Styles

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.871
Tickets voor Werchter 95 Euro. Waren die eerst niet 115 Euro? In dat uitgelekte bericht van Ticketmaster?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.158
4.282
Ik denk meerdere keren strak zelfs. Zit wel tegen randje populariteit van coldplay aan denk ik. (op dit moment)
Mwa, Coldplay gaat er nog wel een paar keer overheen. Spreekt ook veel meer leeftijden aan. Harry is toch meer van de jonge generatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Symon_1989

Playlistbediener
29 okt 2021
8
2
Na Bruce en Coldplay zal dit dan ook het laatste concert voor volgend jaar in de Arena zijn waarschijnlijk. En aangezien er geruchten zijn dat U2 met een stadiontour komt vraag ik mij af waar zij dan naartoe gaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Voor de Arena zijn het mobile only tickets. Die zijn niet doorverkoopbaar toch? Dat zou fijn zijn.

Mobile (Mobile Only)Tickets are tickets that are directly linked to your Ticketmaster account. If you have tickets for more people in your account, you have to enter at the same time. At the entrance, we scan all tickets from your phone at the same time.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Na Bruce en Coldplay zal dit dan ook het laatste concert voor volgend jaar in de Arena zijn waarschijnlijk. En aangezien er geruchten zijn dat U2 met een stadiontour komt vraag ik mij af waar zij dan naartoe gaan.
en The Weeknd met stadion tour, komen ook nog AC/DC, Stones en Beyonce... Waar moet dat allemaal heen? Denk dat GelreDome ook wel al overvol gevuld is zo. Iron Maiden slaan Nederland ook nooit over, GnR wellicht. GelreDome ook al 4 x Snollebollekes in maart 2023. Het zal wel weer goed gevuld zijn met concerten in 2023. ...en het is pas augustus 2022 qua aankondigingen 😱

Styles blijft vast niet bij 1 avond en Coldplay komt vast nog een 5e gok ik.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
en The Weeknd met stadion tour, komen ook nog AC/DC, Stones en Beyonce... Waar moet dat allemaal heen? Denk dat GelreDome ook wel al overvol gevuld is zo. Iron Maiden slaan Nederland ook nooit over, GnR wellicht. GelreDome ook al 4 x Snollebollekes in maart 2023. Het zal wel weer goed gevuld zijn met concerten in 2023. ...en het is pas augustus 2022 qua aankondigingen 😱

Styles blijft vast niet bij 1 avond en Coldplay komt vast nog een 5e gok ik.
Misschien toch meer losse concerten oo het megapark terrein 🎉🤔?

Is vooral wishfull thinking 😜 altijd fijn zo dicht bij huis!!
 

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Pre-sales in ieder geval al wel aangekondigd.

Voor de Arena komt er een Mojo Presale

MOJO Presale voor Harry Styles concert​

Van donderdag 1 september 10.00 uur t/m vrijdag 2 september 9:30 uur (of zo lang er kaarten beschikbaar zijn) vindt een speciale ‘MOJO Presale’ plaats voor de show van Harry Styles in Johan Cruijff ArenA op 5 juni 2023.

Als MOJO Weekly nieuwsbriefabonnee krijg je als eerste het nieuws over onze shows binnen, maak je kans op coole prijzen en krijg je dus eerder toegang tot de kaartverkoop van deze populaire show! Als je al bent aangemeld voor de MOJO Weekly, dan ontvang je de mailing en hoef je je niet opnieuw aan te melden.

Je kunt je aanmelden tot woensdag 31 augustus 16:00 uur. Woensdag 31 augustus om 19:00 uur versturen wij de MOJO Weekly nieuwsbrief waarmee je ook toegang krijgt tot de presale.

* Tijdens de presale is een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Tickets mogen niet doorverkocht worden en tickethandelaren zijn uitgesloten van deelname. Voor de presale geldt een ticketlimiet van maximaal 4 tickets per persoon.

Voor München/Düsseldorf/Frankfurt een Paypal Prio ticketsale

Vorverkaufsstart 31-Aug.-2022 09:55
 
Laatst bewerkt:

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Geen idee hoeveel het aantal mensen precies was, maar het waren er dui-zenden. Die had het Sportpaleis makkelijk twee keer kunnen vullen, if not drie.

Vanmorgen minuutje na 10 uur ingelogd voor de Paypal pre-sale en toen was er dus al een wachtrij van 37k, gaat dus nog wel druk worden.

Morgen kijken of het in de pre-sale gaat lukken, kan ik de dochter van een kennis weer erg blij mee maken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.871
Dit worden verwacht ik zeker geen Coldplayachtige taferelen. Zal wel druk worden maar toch ook niet op 1 uur uitverkocht zijn?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Dit worden verwacht ik zeker geen Coldplayachtige taferelen. Zal wel druk worden maar toch ook niet op 1 uur uitverkocht zijn?
Zou me niets verbazen. Stonden net al bijna 40.000 mensen in de wachtrij voor de Paypal Presale in Düsseldorf.
 
  • Wow
Waarderingen: mattman

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.428
Mailtje van LiveNation over presale Werchter.

Exclusieve presale voor #HSLOT23!​
‘Harry’s House’ staat op 24 juni in Werchter! Harry Styles kondigde vorige week aan dat zijn Love On Tour een vervolg krijgt. Hét popfenomeen van het moment komt volgende zomer ook opnieuw naar ons land. Op zaterdag 24 juni houdt Harry Styles’ Love On Tour 2023 halt in het Festivalpark in Werchter. Wet Leg is er bij als special guest. Wil jij hits zoals ‘As It Was’, ‘Late Night Talking’, ‘Sign of the Times’, ‘Matilda’ en ‘Watermelon Sugar’ live horen? Dit is je kans, mis #HSLOT23 niet!

Iedereen die zich geregistreerd heeft op de website van Live Nation krijgt exclusief toegang tot de presale op 1 september om 10u.​
Log donderdagochtend opnieuw in en krijg via onderstaande link toegang tot de presale vanaf 10u.
Een general admission ticket kost 95 euro. Een kaartje voor de Front Circle kost 120 euro. Een ticket in één van de pods voor het podium kost 159 euro. Deze ticketprijzen zijn inclusief servicekosten, mobiliteitsbijdrage en liefdadigheidsbijdrage. Voor meer info, surf naar livenation.be/harrystyles
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.456
1.597
Die presale voor Düsseldorf was alvast niet te doen, ik houd mijn hart vast voor vrijdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken