Harry Styles

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Krijg ook net mailtje van Livenation voor Werchter. Hier moet je inderdaad voor registreren of inloggen met je bestaande username en ww om toegang te krijgen tot de presale voor morgen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Ik denk nog steeds dat die 'super secret link' die wenteldave hier al heeft gepost gewoon open zal zijn voor iedereen die hem heeft. Die registratie levert gewoon wat extra inschrijvingen voor hun nieuwsbrief op.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Ik denk nog steeds dat die 'super secret link' die wenteldave hier al heeft gepost gewoon open zal zijn voor iedereen die hem heeft. Die registratie levert gewoon wat extra inschrijvingen voor hun nieuwsbrief op.
Dank u. Wilde net neerzetten dat ik 'm allang had gedeeld.

Mojo heeft nog geen link waar ik achter kan komen. Dat gaat ook niet lukken dus het is te hopen dat iemand om 19.00 toch Mojo Weekly binnenkrijgt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Aantal mensen voor je: 57858. Allemachtig. En dan is dit nog maar de presale.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
See you all there! Tickets dankzij de link hier in de pocket; dikke merci en voor de linkdeler, let's meet voor enkele pintjes!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hier ook nog 45k mensen voor me, kansloos verhaal weer. 😅 Worden weer indrukwekkende cijfers bij de reguliere verkoop morgen.

Edit: Uiteindelijk toch nog kaarten beschikbaar, het kan verkeren..
 
Laatst bewerkt:

Dynafire

Playlistbediener
31 mei 2022
32
18
Veldkaarten zijn binnen, mezelf weer mateloos populair gemaakt bij mijn kennissen :love:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken