Harry Styles

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117

Styles is en blijft echt een absolute rasentertainer. Wat een band heeft die ook mee zeg. Tonnen hits. Charisme in bakken. Blij dat ik net dat ietsje meer had betaald dan een gewoon toegangsticketje, betekende dat ik gewoon het voorvak in kon en zonder veel drukte en van wat dichter Styles kon zien. Worth the money. Wet Leg was prima, maar werd heel erg slecht onthaald. Geweldige avond, goeie organisatie ook.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Wat voor de vorige generatie Robbie Williams was, is voor deze generatie Harry.

Bakje hits, geweldige performance en kan op zen eentje het publiek inpalmen.
Ik zet 'm toch echt wel hoger dan Williams hoor. Hij is nu al groter dan hem, en hij moet nog dertiger worden.
 

Berninger220

Randprogramma
19 aug 2022
135
166
Vond het super goed. Alleen voor die drukte en dat uren lang duwen voor een goed plaatsje mocht het van mij iets langer duren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
@elo btw, hij startte niet te vroeg hoor. Het tijdschema was enkele dagen geleden aangepast naar kwart voor ipv 21h aanvang, evenals Wet Leg die normaal om 19h toen begonnen maar nu om 19h35? Was ook aangepast.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
@elo btw, hij startte niet te vroeg hoor. Het tijdschema was enkele dagen geleden aangepast naar kwart voor ipv 21h aanvang, evenals Wet Leg die normaal om 19h toen begonnen maar nu om 19h35? Was ook aangepast.
Ah, totaal over het hoofd gezien dan!
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
Ik zet 'm toch echt wel hoger dan Williams hoor. Hij is nu al groter dan hem, en hij moet nog dertiger worden.
Als ik mijn ouders mag geloven was Robbie eind jaren 90 groter dan dat hij nu is.

Maar dat is natuurlijk subjectief aangezien ze nu nog amper volgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken