Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Ook gek dat Hatebreed zo laag staat op dat shirt, dacht dat die geboekt waren als headliner

En de bands die ze hebben afgezegd staan ook nog op het shirt :LOL:

Livestream van misschien wel het leukste metalfestival in Duitsland:

• Leuk
Waarderingen: saurus, nikita en Jamel
Nou ja, ramp is wellicht iets overdreven.
Grootste probleem is vooral dat ze zwaar onderbezet zijn qua personeel, met name voor bars en foodtrucks.
Bij binnenkomst (na redelijk lange rij) bleken meerdere foodtrucks en bars/tappunten gesloten vanwege onderbemanning of omdat er nog geen betalingssysteem aanwezig was.

Logischerwijs had dat tot gevolg dat bij de tappunten en foodtrucks die wel open waren overal lange rijen stonden, die zelfs rare vormen moesten aannemen om te voorkomen dat ze met elkaar verstrikt raakten.
Het zoeken naar het eind van een bepaalde rij was dan ook een aardige uitdaging.

Nou ja, ramp is wellicht iets overdreven.
Grootste probleem is vooral dat ze zwaar onderbezet zijn qua personeel, met name voor bars en foodtrucks.
Bij binnenkomst (na redelijk lange rij) bleken meerdere foodtrucks en bars/tappunten gesloten vanwege onderbemanning of omdat er nog geen betalingssysteem aanwezig was.

Logischerwijs had dat tot gevolg dat bij de tappunten en foodtrucks die wel open waren overal lange rijen stonden, die zelfs rare vormen moesten aannemen om te voorkomen dat ze met elkaar verstrikt raakten.
Het zoeken naar het eind van een bepaalde rij was dan ook een aardige uitdaging.
En door al die rijen geraken als je over het terrein ging. Bijvoorbeeld van de merch naar de toiletten moet je om de bar heen en dus door al die rijen heen. Daarbij was ook niet al het personeel zich even bewust van de lange rij die te wachten stond. Maar hé, Heilung was heel tof

Nu ik dit lees baal ik wel dat ik Heilung zo dicht bij huis gemist heb.

• Geweldig
Waarderingen: MetalLimbo

Nu ik dit lees baal ik wel dat ik Heilung zo dicht bij huis gemist heb.
Opvallend ook dat de andere artiesten niet worden benoemd. Ja, die speelden op een ander podium en ja, dat was wat later, maar die hoorden ook wel bij dit optreden.

Opvallend ook dat de andere artiesten niet worden benoemd. Ja, die speelden op een ander podium en ja, dat was wat later, maar die hoorden ook wel bij dit optreden.
De artikelen van 3voor12limburg over de 2 andere dagen zijn zelfs nog schrijnender. Eigenlijk maar een half verslag.

Toch voelt het niet echt zo als ze 's nachts worden weggestopt in een zaaltje op een andere locatie. Officieel deel van het festival maar toch wel een beetje bijzonder.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
De artikelen van 3voor12limburg over de 2 andere dagen zijn zelfs nog schrijnender. Eigenlijk maar een half verslag.
Die heb ik niet gezien. Wel die van OOR en die leek ook onvolledig, 1 verslag voor 2 dagen en lang niet alle bands.

Dat wist ik niet eens, in de Muziekgieterij zie ik. Meer een aftershow dus?

Users who are viewing this thread