Dank voor het delen! Ik heb hun stuk met veel plezier gelezen en heb het vermoeden dat ik er behoorlijk vergelijkbaar in ga staan als hen. Wat ze zeggen over de nummers die ik al gehoord heb, kan ik me alvast prima in vinden. Ben nu wel extra nieuwsgierig naar de nummers die zij positief reviewen die ik nog niet heb gehoord.Vanuit het kamp van Zware Metalen wordt er lauwtjes gereageerd... Dat zal wel niks betekenen, want blijft gewoon een recensie van twee nono's (mochten ze dit lezen: als in mensen zoals jij en ik). Maar toch, wel de moeite waard om te delen.
Ben er net wel achterkomen dat de stream van Tinariwen (eerst om 19.00, nu om 20.00) en The Ocean gelijk vallen, dus dat wordt nog een lastige keuze wat eerst te doen.
Ik hoop, in tegenstelling tot hen, nog wel ergens echt dat ene moment te vinden die me overdondert. Want inderdaad, dat is me tot nu toe bij elke plaat (vanaf 2010) van The Ocean wel gelukt en bij de vier nummers tot nu toe, hoewel ze erg goed zijn, nog niet.
En ook fijn om te lezen dat de volgende plaat al bijna af is en weer het oude concept volgt. Want hoewel ik zeker niet tegen een experimenteel uitstapje als Holocene ben, wil denk ik elke fan straks ook graag een opvolger van postmetal bangers als Jurassic, Permian en Mesopelagic. En dan vergeet ik er nog een paar.