Guns N' Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
tja, geen idee hoor?

lijkt me wel dat 90's Forever een podium heeft staan trouwens, plus faciliteiten rondom.
Plus, men hoeft niet alleen voor 90's Forever op te bouwen als er nog een ander evenement langs komt.
Is uiteraard voor een los concert ook minder opbouw nodig buiten het faciliteiten en podium op het hoofdveld, ter vergelijk tot bij Pinkpop zelf.
Ook kan het Skydeck blijven staan bijvoorbeeld, al vanaf het Springsteen concert.

Die kleine vlooienmarkt is volgens mij op het voorterrein, ik meen waar tijdens Pinkpop dan Stage 4 staat, staat er dus wel los van.

Met een los concert staat het ook wel los van een datum. Het jaar is wel vol met concerten, zalen zijn volgens mij ook al goed vol.
Uitwijken naar Megaland kan best (is ook in verleden te weinig als optie gebruikt die optie losse concerten)

Ik hou nog even een kleine slag om de arm, maar het lijkt me niet heel onmogelijk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Spanje, Polen, Noorwegen, Isreal, Rome, Athene, Glastonbury en Landgraaf zijn volgens mij de opsomming van de geruchten...

imo ook opvallend dat Download Germany nog niet met nieuws is gekomen.
edit, en uiteraard Graspop lijkt me ook vrij reeel
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wordt Graspop ook op GnR fora genoemd eigenlijk? Of is dat puur speculatie vanaf de Graspop kant?
nee, Graspop en Download Germany slingerde ik er bij hier...

ik vergat overigens Firenze nog in de opsomming, daar komt nog een headliner bij als het goed is (weet niet of dat in de weg staat voor Graspop)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
nee, Graspop en Download Germany slingerde ik er bij hier...

ik vergat overigens Firenze nog in de opsomming, daar komt nog een headliner bij als het goed is
Ik dacht zelf nog aan Mad Cool, die open spot boven QOTSA, maar dat gerucht voor een losse Spaanse show sluit dat uit lijkt me? Benieuwd waar die nog mee gaan komen dan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken