Graspop Metal Meeting 2027

Ik verwacht Slipknot of Korn ook wel ja. Heb nu Korn er maar gezet vanwege persoonlijke voorkeur. Als we puur kijken naar realistische headliners zou ik beter Slayer vervangen door slipknot inderdaad. En verwacht stiekem judas ook wel maar zit nog in ontkenning.

Ik verwacht Slipknot of Korn ook wel ja. Heb nu Korn er maar gezet vanwege persoonlijke voorkeur. Als we puur kijken naar realistische headliners zou ik beter Slayer vervangen door slipknot inderdaad. En verwacht stiekem judas ook wel maar zit nog in ontkenning.
Ik ging er ook vanuit, naar vind het wel opvallend dat beiden niet op RaR staan. Nu snap ik dat Blink en BMTH ook grote headliners zijn voor die doelgroep, maar ipv Die Tote Hosen had toch wel gekund? Of zijn die van hetzelfde kaliber als Korn en Slipknot in Duitsland?

Kunnen we die niet een jaartje naar live is Live sturen ofzo?
Doe voor mij maar op Graspop. Ik verwacht er dan ook weer eens een weekend te zijn als ik zie wat er rond die tijd nog meer tourt (en dus een mooi Graspop affiche kan worden). Parkway drive, Amon Amarth, Faith no more, Lorna Shore, BFMV.

Ik ging er ook vanuit, naar vind het wel opvallend dat beiden niet op RaR staan. Nu snap ik dat Blink en BMTH ook grote headliners zijn voor die doelgroep, maar ipv Die Tote Hosen had toch wel gekund? Of zijn die van hetzelfde kaliber als Korn en Slipknot in Duitsland?
Die toten hosen is huge in Duitsland ja, ik gok groter als slipknot/korn. Daarnaast is het hun afscheidstour en hebben ze een band met het festival dus is niet gek dat ze die graag wilden hebben.

Maar had zelf ook slipknot wel op rock am ring verwacht als ze touren idd

Die toten hosen is huge in Duitsland ja, ik gok groter als slipknot/korn. Daarnaast is het hun afscheidstour en hebben ze een band met het festival dus is niet gek dat ze die graag wilden hebben.

zouden ze misschien een zaaltour hebben gepland?

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Of ze touren later en staan op Wacken.

Falling in reverse gaat Graspop zich echt niet meer aan wagen na dat gedoe in de media na de vorige doorkomst, dat is een PR nachmerrie.
Laat die maar thuis inderdaad.
Wat is de reden dat iedereen hier verwacht dat Blink op Werchter staat? Of is dit een geval “wij willen ze niet dus hoop dag ze op Werchter staan”.
Blink 182 is gewoonweg meer een poppunkband.. sommige bands vallen sneller onder de RW vleugel... zoals Linkin Park, Greenday, Avril Lavine, Pearljam, Foofighters, Red Hot Chilli Peppers, Bruce Springsteen, Muse, Iggy Pop, Yungblood, Maneskin en helaas ook Metallica.

Buiten dat BFMV bevestigd is op RaR, hebben ze hun socials gewiped en zijn ze nu net ook begonnen met teasen van het nieuwe album. Dus dat word een nieuw album tour. Ja, als dat geen zekerheid is weet ik het ook niet meer.

Die Toten Hosen zijn veel groter dan Korn of Slipknot in Duitsland denk zelfs dezelfde grote als The Scorpions

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Geen Metallica... 😉
1000142890.jpg

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en festivalryo
Nou ik ook niet. Maar het heeft een gitaar is nog net geen schlager.
Maar goed zal net alternatieve Duitse popgroep zijn.

Net zo iets als doe Maar in nl

Nou ik ook niet. Maar het heeft een gitaar is nog net geen schlager.
Maar goed zal net alternatieve Duitse popgroep zijn.

Net zo iets als doe Maar in nl
Vroeger vond ik ze de Duitse Green Day, nu gaat het eerder richting een Duitse Clouseau.

• Thinking
Als je ziet dat die populair zijn in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en dan Argentinië, is de eerste reactie toch dat Simon Wiesenthal er precies een paar over het hoofd heeft gezien.

• Thinking
Als je ziet dat die populair zijn in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en dan Argentinië, is de eerste reactie toch dat Simon Wiesenthal er precies een paar over het hoofd heeft gezien.
Je kunt niet verder van de waarheid zitten.
Die Toten Hosen zijn niet alleen een punkband, maar een ware vlaggendrager van de Duitse punkcultuur en antifa-beweging (met name in het westen en noorden van Duitsland sterk verankerd).
Linkser dan de Hosen en hun fans ga je ze niet snel vinden..

• Leuk
Waarderingen: saurus en Piebe71
Gaat me niet over de voorkeuren van de band, maar over 't feit dat ze enorm populair zijn in Duitstalige landen en waarom er veel Duitstaligen in Argentinië zouden kunnen zitten.

• Leuk

Users who are viewing this thread