Graspop Metal Meeting 2027

Bekijk bijlage 22755

Nog even inpikken op Lynyrd Skynyrd. Op instagram kondigen ze dit aan als hun langste Europese tour, dus ik zou durven zeggen dat dit wel een zekerheidje is. De spot van Foreigner dit jaar lijkt me ideaal.
De tour begint pas 2 juli. Er zijn nog geen festivals aangekondigd. Het kan dus zijn dat de festivals van de 2 weken ervoor nog later toegevoegd worden maar de kans is dus ook heel groot dat hun tour te laat start voor Graspop.

Was zo vals als maar iets vorige keer én ze hebben net hun voorprogramma buiten gezet omdat er geruchten zouden zijn dat de zangeres trans is.

ok, ja had ze vorige keer niet gezien omdat ik ze de keer ervoor al zag en was nie slecht, maar met die reden erbij,....ik snap

Wat is de reden dat iedereen hier verwacht dat Blink op Werchter staat? Of is dit een geval “wij willen ze niet dus hoop dag ze op Werchter staan”.

1789552685323.png

Dropkick Murphys dus op southside, kan wel tof zijn voor GMM

• Pray
Waarderingen: MetalLimbo
Niet echt spannende nieuwe namen dus op hurricane/southside
Hoe groot is pierce the veil in België? ben niet zo bekend met die band
Is dat mainstage sub niveau? Kleiner? Groter?

Is voor mij wel de bevestiging dat pierce the veil en I prevail komen waarschijnlijk. Redelijke kans op dropkick (yay! dropkick en bad religion? :D)

Angine zou idd ook kunnen, zou wel tof zijn, Ergens natuurlijk heel erg hype, maar idd lastig in te schatten hoeveel daar dan zou gaan kijken, is vast niet metal genoeg voor sommige GMM bezoekers :D

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Maar weer geprobeerd om een realistische voorspellingen te maken op basis van de nieuwe info van de duitse festivals. Met wat hoop dat ze Judas Priest en Falling in reverse laten schieten.

Donderdag:
South stage: Slayer, Lorna Shore
North stage: Evanescence, Dropkick murphys

Vrijdag:
South stage: Gojira, Amon Amarth, Arch Enemy
North stage: The Prodigy, Beartooth

Zaterdag:
South stage: KoRn, Orbit Culture
North stage: Parkway Drive, Motionless in white, I prevail

Zondag:
South stage: Scorpions, Lynyrd Skynrd
North stage: Faith no more, BFMV

Maar weer geprobeerd om een realistische voorspellingen te maken op basis van de nieuwe info van de duitse festivals. Met wat hoop dat ze Judas Priest en Falling in reverse laten schieten.

Donderdag:
South stage: Slayer, Lorna Shore
North stage: Evanescence, Dropkick murphys

Vrijdag:
South stage: Gojira, Amon Amarth, Arch Enemy
North stage: The Prodigy, Beartooth

Zaterdag:
South stage: KoRn, Orbit Culture
North stage: Parkway Drive, Motionless in white, I prevail

Zondag:
South stage: Scorpions, Lynyrd Skynrd
North stage: Faith no more, BFMV
hier zou ik voor tekenen, zou voor het eerst 8/8 zijn voor de headliners

• Wow
Waarderingen: Loek123
Nou graag gedaan, probeerde het realistisch te houden. Op basis van mijn eigen line up zou ik de zondag skippen😅
Meestal ben ik de zondag toch al uitgeteld dus vind ik het wel tof om wat te chillen met classic rock, en Scorpions heeft gewoon fantastische muziek, terwijl FNM wel best uniek is, en ben wel benieuwd naar hun show!

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread