Paar algemene zaken:
Barriere by marquee suckt zwaar qua sfeer beleving!
Pas dag 2 extra waterpunten voorzien, had echt donderdag al gemoeten, die helpen echt!
Bedieing drank leek pak trager dan andere Jaren, pak meer moeten wachten > door hitte? (zowel personeel als meer verbruik?)
Top dat wc's amper rijen hadden op de camping!
Artiesten konden echt goed met de hitte om! Vaak genoeg ze serieus zien zweten zonder in the boeten in kwaliteit.
Arosticcini shtokke zijn m'n favo maaltijd geworden. 10 stuks en door. Meteen ook genoeg zout binnen, wat me wel nodig leek!
Uiteindelijk veel van het initiële schema afgeweken om de twee saunatenten te mijden, zeker op donderdag waren die echt fataal.
Donderdag:
Magnolia park 6 - Gebrek aan energie bij de band, eerder saai gebracht.
Slay Squad 7.5
Ankor 7 - Serieuze oververhitting en geluid stond ook niet top
Danko Jones 7.5
Bulls on Parade 7.5 - Sound is top maar de energie van RATM mis ik toch echt.
Accept 8 - Topvorm
Wind rose 7
Cult of Luna 8.5 - Magistraal
President 8 - Ruimschoots de verwachtingen overschreden!
TDEP 8 - Chaotische set vol kwaliteit en uniekheid
Eervolle vermelding: Combichrist klonk echt goed vanop afstand
Vrijdag:
Hulder 7.5 - Niet m'n ding, mistte ergens toch de sfeer
Thornhill 8
TX2 8 - Zalige energie
Letlive. 8
Asomvel 7.5
Guilt Trip 8
Trivium 9
Sex Pistols - 7
Breaking Benjamin 8
Khublai Khan Tx 8
Ik word wakker na m'n 'klein' dutje op de wei denkende dat KL juist aan hun set begonnen is. Ik sta recht, richting bier,... Was het eigenlijk al hun laatste. wreed vervelend

Ook niet veel energie meer of goesting in Volbeat, dusdan maar richting tent.
Zaterdag:
Mouth Culture 7.5 - Begonnen met het leukste nummer terwijl de sound nog niet goed stond, altijd spijtig
Fleddy 8 - Genoeg brood
POD 8
Primal Fear 8 - Toch wel eerder nostalgie en een zeer knappe gitariste!
Hollywood undead 8 - Vele malen beter dan de laatste herrineringen aan ze!
INK 8.5
CoC 8
Unc acid 7.5
BO 9.5 - Voor mij de topband van 2026. Iets met "Veni, vidi, vici". Hun plaats meer dan waard!
BMTH 8.5 - Voor mij leek de show net iets te veel op die van 24, waardoor ik er wat minder in zat. Was ook véééél drukker, waardoor ik me toch heb moeten verplaatsen.
Zondag:
Killus 8.5 - Legde de lat meteen hoog voor alle komende bands!
Kuazar 7.5
Gaerea 8
King 810 7.5
Vlitmas 7.5
Kanonenfieber 8.5 - Keek er enorm naar uit, en ook hier waren de verwachtingen volledig overstegen. Qua productie hadden ze prima al HL marquee kunnen staan.
Venom 7.5 - Wat er daar niet allemaal mis is gegaan qua sound/techniek, was echt vervelend doorheen de hele show. Blijft vooral recht staan door de guestsingers.
Carpenter Brut 8.5 - De ideale band of de ideale moment. Ik kreeg er een energieshot van die me moeiteloos tot het einde van Sabayon deed meegaan!
The plot in you 8 - Toffe sfeer, enorm veel jeugd, en een band die een strakke set leverde.
Sabaton 8 - Niet helemaal m'n ding, maar de show was echt wel af, en tof om vanaf een afstandje te volgen met wat maten.
Eervolle vermeldingen: Europe en Foreigner, deden wat ze doen, maar zijn eerder leuke opvulling om wat bij te gaan eten.