Graspop Metal Meeting 2026

Jawel hoor. Gewoon standaard naar Beers & Stories lopen bij de foodtrucks. Kun je o.a. een versgetapte Goose of een Stella halen. Probleem opgelost. šŸ˜†
Heb je zeker een punt, maar om nou bij de afterparty enkel aan de speciaalbiertjes te gaan, ben je zo klaar, en dat is wat zonde van de afterparty tot zonsopgang :ROFLMAO:

Heb je zeker een punt, maar om nou bij de afterparty enkel aan de speciaalbiertjes te gaan, ben je zo klaar, en dat is wat zonde van de afterparty tot zonsopgang :ROFLMAO:
Speciaalbiertjes wel maar Stella heeft nog een lager alcohol percentage dan Heineken :)

Wel vette line-up al voor Alcatraz. Toch redelijk veel namen die ik graag op Graspop had gezien (al dan niet mogelijk).

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Wel vette line-up al voor Alcatraz. Toch redelijk veel namen die ik graag op Graspop had gezien (al dan niet mogelijk).

Heel leuke affiche daar in Kortijk. Sommige bands lijken alleen niet zozeer gebruik te willen van de gratis reclame die een affiche met zich mee brengt. Er waren toch wel 3-4 logos waarbij het gewoon niet leesbaar welke band het is 🤣

• Haha
Waarderingen: Pauly Robin
Download festival komt binnen exact 1 maand (dus op 3 november met zijn eerste namen) -> Ik vermoed dat we ongeveer ook tot dan zullen moeten wachten voor Graspop. Zeker als er een op heden onaangekondigde band bij zou zitten (bv. Ghost, Parkway Drive,...)

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Ga misschien de donderdag toch eens de overstap wagen. Alestorm en imminence. Mits nog wat opvulling is genoeg om de sfeer en aankleding daar eens te willen opsnuiven.

Dat gezegd zijnde. Imminence dus 9/10 niet op (herhaling) op Graspop te verwachten šŸ˜•

Ik hoop dat channel zero en ill nino nog komen overwaaien.

Bij channel zie ik nog wel een kans gezien het afscheid.
De andere zal waarschijnlijk niet toeren

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Users who are viewing this thread