Graspop Metal Meeting 2026

Into the Grave
π€π§π­π‘π«πšπ±, 𝐏𝐚π₯𝐞𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐒𝐰𝐒𝐬𝐬 𝐞𝐧 𝐦𝐞𝐞𝐫 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐈𝐧𝐭𝐨 π“π‘πž π†π«πšπ―πž!
Venijnige thrash, gruwelijke death metal, slopende metalcore en ijskoude black metal vullen het al gevarieerde programma van Into The Grave 2026 aan!
Anthrax, Paleface Swiss, Carach Angren, The Browning, 1914, Insanity Alert, Severe Torture, Doodseskader en Warfield komen het Oldehoofsterkerkhof in Leeuwarden opschudden komend jaar.

Anthrax kan al niet meer missen, lijkt mij. Verder mag 1914 altijd doorkomen.
1914 nice! Die kan en mag Graspop niet laten liggen. Carach Angren hoop ik ook op en Doodseskader voor één van de zeldzame Belgische spots de komende editie? Wel verdiend inmiddels lijkt me.

De overlap van Into The Grave in 2023 en 2024 waren wel een stuk of 7 namen met dan vooral de grotere namen op het affiche, dus een Anthrax en QueensrΓΏche verwacht ik wel op Graspop en dan nog 5 waarvan waarschijnlijk gewoon een deel de headliners zijn.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
ik zie op roadburn dat oathbreaker terug is voor een reunie. ik zie dit wel hard gaan in de metal dome

ik zie op roadburn dat oathbreaker terug is voor een reunie. ik zie dit wel hard gaan in de metal dome
Enige is dat die al terug waren met een show op ArcTanGent in 2022 (oorspronkelijk al 2020, uitgesteld wegens corona). Ja, dit is de eerste show in bijna vier jaar tijd, maar er was al genoeg tijd om volledig terug te keren en op Graspop te spelen. Denk dan ook dat dit gewoon weer één show is en niks meer.

• Thinking
Waarderingen: johanra
Enige is dat die al terug waren met een show op ArcTanGent in 2022 (oorspronkelijk al 2020, uitgesteld wegens corona). Ja, dit is de eerste show in bijna vier jaar tijd, maar er was al genoeg tijd om volledig terug te keren en op Graspop te spelen. Denk dan ook dat dit gewoon weer één show is en niks meer.
Die show op ATG is niet doorgegaan, dus zegt op zich niet zoveel over deze aankondiging. We gaan het wel zien, denk dat ze er wel iets over zouden zeggen in hun aankondiging op Facebook als het de bedoeling is dat het (voorlopig) iets eenmaligs gaat zijn... Maar of Graspop dan een logische plek is voor een show, dat betwijfel ik dan weer heel erg.

• Leuk
Waarderingen: johanra
Die show op ATG is niet doorgegaan, dus zegt op zich niet zoveel over deze aankondiging. We gaan het wel zien, denk dat ze er wel iets over zouden zeggen in hun aankondiging op Facebook als het de bedoeling is dat het (voorlopig) iets eenmaligs gaat zijn... Maar of Graspop dan een logische plek is voor een show, dat betwijfel ik dan weer heel erg.
Dan ben ik echt flink aan het dagdromen/manifesteren dat ik ze daar heb gezien. Wat gek. Nu ik zo terug aan het zoeken ben, zijn ze toen stilletjes van de line-up verdwenen. Nou goed, standpunt blijft alsnog. Vind Graspop er ook niet echt de plek voor.

Ik ben een Nederlander vanuit onder de rivieren. En Heineken staat nog niet eens gelijk aan ons kraanwater.

Dus pommelien wint altijd.
En als dat geΓ―ntroduceerd wordt, hou je oren gespitst dan zorgen we wel dat hoe dan ook fatsoenlijk bier het terrein op komt.

• Leuk
Waarderingen: Eno

Users who are viewing this thread