Graspop Metal Meeting 2026

was afgelopen graspop editie ook raak. :mad:
Is mij ook ooit overkomen bij een concert van BMTH, sindsdien altijd telefoon in een kluisje of in een heuptasje. Sowieso snap ik mensen niet die heel actief in de pit zijn en dan hun telefoon verliezen omdat ze hun telefoon zo los in hun zak hebben.
Los van de zakkenrollers, wat natuurlijk klootzakken zijn.

• Leuk
Waarderingen: saurus en PreFXDesigns
Pommelien, als je er geen fan van bent, kun je dat makkelijk overslaan. Heineken kan ik niet ontwijken want bier 🍻
Jawel hoor. Gewoon standaard naar Beers & Stories lopen bij de foodtrucks. Kun je o.a. een versgetapte Goose of een Stella halen. Probleem opgelost. 😆

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Bij Copenhell zijn inmiddels ook alle headliners al bekend gemaakt
Toch wel gek dat die dan Ghost ook niet zouden hebben als die wel touren

Wednesday, June 24 – IRON MAIDEN
Thursday, June 25 – BRING ME THE HORIZON
Friday, June 26 – TWISTED SISTER
Saturday, June 27 – VOLBEAT

Of Ghost neemt genoegen met de subspot? Wat in Graspoptermen neerkomt op NS-headliner.

Download komt 3 november met hun eerste namen! Benieuwd wat dit voor graspop betekent, of die ook dezelfde grote vis misschien hebben die ze dan bekend mogen maken. In elk geval nog een maandje wachten!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123
Om dan toch even te zeuren. Het aanbod speciaalbier zou toch wel uitgebreid mogen worden. Dat is toch wat karig op Graspop
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het is ook al jaren hetzelfde aanbod. En nog steeds Leffe Bruin, wie bestelt dat in hemelsnaam midden in de zomer? Tijdens de kerstborrel neem je ook geen fris witbiertje.

Om dan toch even te zeuren. Het aanbod speciaalbier zou toch wel uitgebreid mogen worden. Dat is toch wat karig op Graspop
Daar ben ik het helemaal mee eens. Voor Alcatraz geldt trouwens hetzelfde. Dat doen diverse festivals in het buitenland toch beter.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

was afgelopen graspop editie ook raak. :mad:

In Vorst woensdag ook. Vriend van me z'n gsm gestolen in de pit.

Gelukkig hebben ze iemand kunnen oppakken met een 20 - 30-tal gsm's bij zich en zat zijn telefoon daar dus bij.

Het spijtige aan de zaak is dat die persoon gewoon een boete zal krijgen en de volgende keer terug z'n gang kan gaan...

• Wow
Waarderingen: Pauly Robin
Is mij ook ooit overkomen bij een concert van BMTH, sindsdien altijd telefoon in een kluisje of in een heuptasje. Sowieso snap ik mensen niet die heel actief in de pit zijn en dan hun telefoon verliezen omdat ze hun telefoon zo los in hun zak hebben.
Los van de zakkenrollers, wat natuurlijk klootzakken zijn.
Op een concert of festival ga ik vaak voor een broek met een rits aan de zakken. Pit of niet, de gsm gaat er sws niet gemakkelijk uit dan.

Users who are viewing this thread