Graspop Metal Meeting 2025

Als ik het aantal skullies dat iedereen koopt hier zo lees, dan voel ik mij een gierige Schot. Laatste keer (2 jaar geleden) kwam ik rond met 40 skullies voor een combi (donderdag - zondag op de camping). Niet specifiek vanwege wat het kost, gewoon we hebben er niet meer nodig. Ik moet wel zeggen, ik doe geen geld op aan frisdrank of water (een camelbag), kopen nooit halve liters bier (omdat ik dan snel teveel drink en de muziek niet echt meer bewust meemaak of te snel naar het toilet moet tijdens een optreden) en eten vooral op de camping ´s ochtends en in de namiddag met een (paar) biertjes daar. Typisch is de verhouding afhankelijk van de dag ongeveer 8 uren voor slapen, camping en terrein elk. En als tussendoortje altijd ook wel een droge worst mee op het terrein (koop ik op café ook altijd). Zal duren tot ze me eens tegenhouden bij de screening dat het raar is bij het fouilleren dat ik twee piemels heb.

Deze vind ik hilarisch goed.... iemand nog een heuptasje liggen met een gat in...

Users who are viewing this thread