Koekdoos Headliner 22 okt 2018 8.320 11.686 Vandaag om 13:27 #15.061 bunsofsteel zei: Waarom is Steel Panther eigenlijk zo'n heet topic? Ik ben een beetje bang om het te zeggen, maar ik vond ze vorig jaar best wel leuk. Klik om te vergroten... Kwestie van of Steel Panther wel of niet kan rondom MeToo, vrouwonvriendelijkheid en dat soort zaken. Waarderingen: bunsofsteel
bunsofsteel zei: Waarom is Steel Panther eigenlijk zo'n heet topic? Ik ben een beetje bang om het te zeggen, maar ik vond ze vorig jaar best wel leuk. Klik om te vergroten... Kwestie van of Steel Panther wel of niet kan rondom MeToo, vrouwonvriendelijkheid en dat soort zaken.
Slyder73x Dagopener 4 jun 2022 572 1.014 Vandaag om 14:02 #15.062 Koekdoos zei: Kwestie van of Steel Panther wel of niet kan rondom MeToo, vrouwonvriendelijkheid en dat soort zaken. Klik om te vergroten... zucht,..heb de discussie gemist..maar je kiest er zelf voor om naar te kijken / luisteren en het podium op te gaan Waarderingen: InsaniTiny, EddiePlaysBass, Dwarf en nog 2 andere personen
Koekdoos zei: Kwestie van of Steel Panther wel of niet kan rondom MeToo, vrouwonvriendelijkheid en dat soort zaken. Klik om te vergroten... zucht,..heb de discussie gemist..maar je kiest er zelf voor om naar te kijken / luisteren en het podium op te gaan
bunsofsteel Playlistbediener 10 feb 2023 49 78 Vandaag om 14:07 #15.063 Koekdoos zei: Kwestie van of Steel Panther wel of niet kan rondom MeToo, vrouwonvriendelijkheid en dat soort zaken. Klik om te vergroten... Ja, makes sense. Moest ik eigenlijk zelf aan gedacht hebben Waarderingen: InsaniTiny en EddiePlaysBass
Koekdoos zei: Kwestie van of Steel Panther wel of niet kan rondom MeToo, vrouwonvriendelijkheid en dat soort zaken. Klik om te vergroten... Ja, makes sense. Moest ik eigenlijk zelf aan gedacht hebben
Slyder73x Dagopener 4 jun 2022 572 1.014 Vandaag om 15:39 #15.064 bunsofsteel zei: Ja, makes sense. Moest ik eigenlijk zelf aan gedacht hebben Klik om te vergroten... moeten niet doorslaan, anders kunnen Skillet en Behemoth ook niet op 1 podium en kwets je geloofsstromingen,..... ok te zware gedachten voor een maandag,...koffie Waarderingen: InsaniTiny en jasper79
bunsofsteel zei: Ja, makes sense. Moest ik eigenlijk zelf aan gedacht hebben Klik om te vergroten... moeten niet doorslaan, anders kunnen Skillet en Behemoth ook niet op 1 podium en kwets je geloofsstromingen,..... ok te zware gedachten voor een maandag,...koffie