Dat was dan ook met een kruiwagen aan ironie bedoeld..Ik ben echt benieuwd wie er donderdag moeite heeft voor zijn schema samen te stellen. Ik heb letterlijk nog nooit zoveel bands willen zien op 1 dag. Kheb er nu al stress van![]()
Dat was dan ook met een kruiwagen aan ironie bedoeld..Ik ben echt benieuwd wie er donderdag moeite heeft voor zijn schema samen te stellen. Ik heb letterlijk nog nooit zoveel bands willen zien op 1 dag. Kheb er nu al stress van![]()
Ik snap dat niet iedereen fan is van EC maar ze hebben absuluut het potentieel om headliner te zijn! Zeker North stage, Op hellfest zijn ze ook main stage 2 headliner en op nova rock zijn ze zelfs de absoluute headliner van hun dag.Sorry maar als ik even mag praten,...
EC ? afsluiten, ik vind het nog steeds een grappige gimmick maar sorry ik vind het carnavals metal, zet dan Lotti neer.
Wil je out of the box en serieus ?
Ik denk dat ze een killer set neerzetten laat AMORPHIS eens een dag afsluiten. denk dat ze vriend en vijand verassen met hun zuivere muziek en zang.
Over clashfinders maak ik me ook nooit al te druk, er kan nog zoveel veranderen, zelfs in de laatste dagen nog.Ik wacht nog tot we een volledige line up hebben, top 3 lijstjes met daaruit enkele must sees, en een timetable.
Denk wel dat ik een van de meest geduldige ben hier![]()
Ja, ik heb het idee dat zowel bfmv en Trivium hun moment gemist hebben. Waren allebei zo even gezien als nieuwe headliners, maar zijn ondertussen over hun hoogtepunt heen.BFMV stond op de gelekte poster van 2024 onder Electric Callboy, Turnstile, Bruce Dickinson, Pendulum en de headliners. Waarom zouden ze nu door een succesvolle CO-headline tour ineens headliner worden? Dan lijkt Trivium logischer.
Dan zouden ze hun toch gewoon in het pakketje namen hebben gestopt?Ik denk the prodigy de ontbrekende headliner is maar dat graspop ze nog niet durft aankondigen omdat ze vrezen voor het commentaar dat erop gaar komen.
Als ze ze daarintegen aankondigen samen met bvb adtr en bfmv gaat de aandacht naar deze bands.
Zeker!Moet zeggen dat die muziek van Tremonti en Myles Kennedy niet eens onderdoet aan Alter Bridge. Natuurlijk heb ik nog geen 'Blackbird' of 'Open Your Eyes' gevonden maar het is zeer vermakelijk!
Voledig met je eens over dat EC liever niet op herhaling moet komen. Zelf erg groot fan van de band (was afgelopend editie bij de signing sessie, en stond 3e rij vooraan), maar zoals je ook al zegt is 2 HL op herhaling wel erg zwak. Dan heb k liever een wat "kleinere" band word doorgeschoven en dat de organisagie helpt met show elementen zoals Pyro etc neer te zetten voor een erg toffe show.Electric Callboy als headliner dit jaar zie ik echt niet zitten
Ik heb hier dan wel mijn betoog over Judas Priest op herhaling, maar 2 headliners op herhaling vind ik echt een brug te ver. En ja dat zou ik ook zeggen als het Metallica, Sabaton of Led Zeppelin betrof bij wijze van spreken
In 2026 kan het voor mij wel. Los van het feit dat ik de band leuker vind dan ik durf toe te geven, blijf ik het ook een circus band vinden. Maar ja als ze goed verkopen, dan verkopen ze goed. Ik sta waarschijnlijk toch te kijken als er geen deftig alternatief is in de tent
mij lijkt RA toch echt een logischere headliner dan BFMV maar blijkbaar is men het hier niet mee eens
Het hoeft je ding niet te zijn maar EC is ontegenzeggelijk een band die hard groeit en de laatste jaren hoog op de bill staat van ieder (metal)festival. Vorig jaar hebben ze zich nog bewezen op GMM, dus ja, EC is een heel serieuze HL kandidaat voor dit jaar en komende jaren.Sorry maar als ik even mag praten,...
EC ? afsluiten, ik vind het nog steeds een grappige gimmick maar sorry ik vind het carnavals metal, zet dan Lotti neer.
Wil je out of the box en serieus ?
Ik denk dat ze een killer set neerzetten laat AMORPHIS eens een dag afsluiten. denk dat ze vriend en vijand verassen met hun zuivere muziek en zang.
Met EC weet je wat je krijgt en het is die ontspannen manier van muziek maken die er voor zorgt dat ze zo groeien. Je weet dat het allemaal serieus-niet-serieus is. Ze maken een link tussen Metal en naar mijn mening hardstyle/carnaval/voetbalsfeer.. noemt et wat je wilt. maar zorgen zo dat mensen het metal-genre wat leren kennen. En zeker in deze stijl kunnen ze in feite met eender wat afkomen, het slaat toch aan.. (elevator operator.. what)Ik snap dat niet iedereen fan is van EC maar ze hebben absuluut het potentieel om headliner te zijn! Zeker North stage, Op hellfest zijn ze ook main stage 2 headliner en op nova rock zijn ze zelfs de absoluute headliner van hun dag.
Met ieder album dat ze hebben uitgebracht worden ze groter en groter, en op de festivals staan de velden gewoon knal vol als zij spelen.
Ik snap ook niet echt waarom een band altijd 'serieus' moet zijn, een band die duidelijk plezier heeft op het podium is gewoon super tof om te zien
Tja EC valt voor mij in de categorie feestband met metal/alternatief sausje.Met EC weet je wat je krijgt en het is die ontspannen manier van muziek maken die er voor zorgt dat ze zo groeien. Je weet dat het allemaal serieus-niet-serieus is. Ze maken een link tussen Metal en naar mijn mening hardstyle/carnaval/voetbalsfeer.. noemt et wat je wilt. maar zorgen zo dat mensen het metal-genre wat leren kennen. En zeker in deze stijl kunnen ze in feite met eender wat afkomen, het slaat toch aan.. (elevator operator.. what)
Voor mij persoonlijk, zeker komende van hardstyle fanaat vroeger, is het een no brainer dat ik dit kan smaken. Begrijp wel dat de puristen er wat minder voor open staan maar als je wilt dat het genre overleeft moet je mensen aantrekken. Dat doe je met 'bruggenbouwers' zoals EC, die zorgen er nu eenmaal voor dat mensen hun tenen in het metalbad komen steken
Los daarvan, HL dit jaar hoeft voor mij ook niet. Maar moest het zijn ga ik wel kijken.
Durft te betalen.In het kader "durf te dromen": AC/DC gooit net even een Europese zomertour (vanaf 26 juni)