Graspop Metal Meeting 2025

Laten we het hierop houden: pils is enkel bier op een festival. Alleszins bij mij toch. Anders drink ik het nooit.

Theoretisch heb je nog wel wat grote namen die er nooit of de laatste 20 jaar niet hebben gestaan, meer typisch werchter dingen maar die ook niet gigantisch zouden mistaan op graspop. QOTSA, Linkin park, SOAD, manowar, metallica, the prodigy, Muse, nine inch nails, royal blood, Iggy pop.
Praktisch gezien denk ik dat het inderdaad bijna onmogelijk is om een volledige line-up samen te stellen uit bands die er al langer dan 3 jaar er niet meer hebben gestaan, vooral aan de headliners of net daaronder.
Ik had al wel verwacht dat de cancels van dit jaar, Heart en Hanabie (ook first timers), bij de eerste namen gingen staan.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Theoretisch heb je nog wel wat grote namen die er nooit of de laatste 20 jaar niet hebben gestaan, meer typisch werchter dingen maar die ook niet gigantisch zouden mistaan op graspop. QOTSA, Linkin park, SOAD, manowar, metallica, the prodigy, Muse, nine inch nails, royal blood, Iggy pop.
Praktisch gezien denk ik dat het inderdaad bijna onmogelijk is om een volledige line-up samen te stellen uit bands die er al langer dan 3 jaar er niet meer hebben gestaan, vooral aan de headliners of net daaronder.
Ik had al wel verwacht dat de cancels van dit jaar, Heart en Hanabie (ook first timers), bij de eerste namen gingen staan.
En Frog Leap, die moeten ook nog iets goed komen maken

Voor pils(nee geen Heineken das pis)hoef ik niet naar belz.
Haal er alleen kratten trippel dubbels trappisten, sterk blond/bruin en alles wat hier niet in nl fatsoenlijk Gebrouwen wordt.

Langleve de luxe van dichtbij de grens

Over Slipknot gesproken. Als die dezelfde tour spelen, dan moet je er niet al te veel van verwachten. Spelen het hele eerste album met onwijs veel langdradige interludes, veel solo's en blabla van Corey. Begrijpelijk want ze worden ook ouder, maar het haalt totaal de snelheid uit de set. Spelen Spit it Out ook zonder sitdown. Set duurt plusminus 90 minuten (dus reken uit, al die interludes). Vibe was verder wel goed, band speelde strak!
Vond juist corey amper praten.
Die breaks doen ze al een paar tours.
Er is ruimte voor een paar hits extra, maar dat past niet echt bij de vibe can t concert

Wel zeiken als er een discussie over FiR en andere controversiële bands wordt gevoerd, maar een discussie over pils is dan helemaal prima. Tuurlijk!

Hou het maar bij muziek jongens, want van pils hebben de meesten van jullie geen verstand.

• Winning
  • Haha
Waarderingen: metalrockx en wess
ik vind trouwens de affiche van rock for people zo verwarrend, hebben die nu echt woensdag, donderdag, zaterdag, zondag? en wat met de vrijdag dan?
1733903541616.png

• Leuk
Waarderingen: Virp

Users who are viewing this thread